Starflare kirjoitti:Vaikka miten väsyttäisi, aina jaksan ruoskaan tarttuaKittys kirjoitti:Mjoo, huonolta näyttää. Täs mä viel jumitanStarflare kirjoitti: Ääh, ei jaksa. On ollut jotenkin semmoinen "väsynyt-muttei-väsynyt" olo koko päivän. Mitään ei jaksa tehdä.. Jonku pitäs tuuppaa vauhtia
.
.
Itsepäinen Tiistai
-
Kittys
-
slam
- irmelianneli
- Kitisijä
Voisin todeta tähän että s a m i k s e t.Runkkis kirjoitti:(näytänkö minä jotenkin siltä, että sovin lohduttamaan eroinneita/karanneita/naimisissa olevia naisia vai miksi vapaat naiset eivät ikinä minusta kiinnostu.)
(paitsi että ei ne varatutkaan sen kummemmin kyllä..)
Viimeksi muokannut irmelianneli, 06.12.2005 22:45. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
-
Starflare
-
Kittys
-
Starflare
-
Kittys
-
Starflare
-
Kittys
DamN. Mä katoon hetkeks, pissaleNkki pakkasessa, ei voi tehä pahaa.. Ja kahvia kaverin luona..Starflare kirjoitti:Ensimmäiseen vaatimukseen suostuttu sen tähden että aion evätä toisen vaatimuksen puhtaasti lakiteknisistä syistäKittys kirjoitti:
Paa kapula suuhun! Yks pyyntö ois vielä; niskalaukaus viimosena. Selvä? sillä se levottomuus ainakin loppuus..
-
Turbohaltija
- irmelianneli
- Kitisijä
-
Sannu
Et näytä, ajattele se niin että sussa on jotain käsittämätöntä vetovoimaa, jota ei exät helposti unohda... ja joka saa varatut naiset käyttäytymään villisti...Runkkis kirjoitti: (näytänkö minä jotenkin siltä, että sovin lohduttamaan eroinneita/karanneita/naimisissa olevia naisia vai miksi vapaat naiset eivät ikinä minusta kiinnostu.)
-
Runkkis
Tunnen itseni hyväksi käytetyksi.Sannu kirjoitti:Et näytä, ajattele se niin että sussa on jotain käsittämätöntä vetovoimaa, jota ei exät helposti unohda... ja joka saa varatut naiset käyttäytymään villisti...Runkkis kirjoitti: (näytänkö minä jotenkin siltä, että sovin lohduttamaan eroinneita/karanneita/naimisissa olevia naisia vai miksi vapaat naiset eivät ikinä minusta kiinnostu.)
Olenko minä vain lihanpala?
Minullakin on tunteet...
(Hei, nää hymiöt on niinq kivoi..
-
Sannu
Ei saa!! Kyllä naiset tietää että sullakin on tunteet...me naiset ollaan vaan niin kompleksisia *rutistaa*Runkkis kirjoitti:Tunnen itseni hyväksi käytetyksi.Sannu kirjoitti:Et näytä, ajattele se niin että sussa on jotain käsittämätöntä vetovoimaa, jota ei exät helposti unohda... ja joka saa varatut naiset käyttäytymään villisti...Runkkis kirjoitti: (näytänkö minä jotenkin siltä, että sovin lohduttamaan eroinneita/karanneita/naimisissa olevia naisia vai miksi vapaat naiset eivät ikinä minusta kiinnostu.)![]()
Olenko minä vain lihanpala?![]()
Minullakin on tunteet...![]()
(Hei, nää hymiöt on niinq kivoi..