Vasektomia

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Manaaja kirjoitti:
küllküll kirjoitti:^^ Jalopenoissakin tulisin osa on siemenet :P

Tuplaväärin.

1) Jalapeño. Jalopenoa ei ole olemassakaan.
2) Sen siemenet eivät sisällä lainkaan kapsaisiinia, joka chilin tulisuuden aiheuttaa.


Jos sä olet vaikka englanninkielinen niin on oikeampi muoto sanoa vaikka englanniksi, suomeksi kyllä hyväksytään sekä jalapeno että jalopeno nimet, suomenkielessä ei ole mitään muita yläosia aakkosissa kuin pisteet äässä ja öössä ja pallukka ruotsalaisessa åssa, ei mitään hipsuja, hapsuja tai höpsyjä, vähän sama kun annetaan ruualle hiano nimi, vaikkapa ranskankielellä "Macnifico Pieruu" ja ruoka on sitten lihapataa?

Kapsaisiinia on tosiaan hedelmälihassa ja kuuleman mukaan erityisesti osissa joihin siemenet kiinnittyvät ns. siemenkannoissa.
Pyyhin Netikettiin..
CeDell Davis

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Kottarainen kirjoitti:Onko tänne pesiytynyt joku valtakunnansiittäjä?


Jos ei tarvii jokaisen itiön elatusvelvolliseksi alkaa, niin toihan kuulostaa melko hyvältä duunilta :) Jos siis saa valikoida asiakkaat ;)
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Noppaelain
Elämätön Kitisijä
Viestit: 367
Liittynyt: 20.01.2011 2:33
Paikkakunta: Satunnainen

Re: Vasektomia

Viesti Kirjoittaja Noppaelain »

Boner kirjoitti:Itse olen kypsytellyt ajatusta pari vuotta ja nyt toisen muksun tultua ajatus tuntuu entistä paremmalta. Olen lueskellut jonkin verran kokemuksia leikkauksesta, eikä se kuulosta kovin kummoiselta. Pari puudutuspiikkiä kiveksiin, viillot ja polttamalla putket poikki. Kipuihin buranaa ja vemppaa muutama päivä. Kehuivat että selkään pääsi jo muutaman päivän kuluttua leikkauksesta ja että nalli palaa ihan niinkuin ennenkin. Jos homma tosiaan on näin helppoa ja vaivaton, niin miksikäs ei.

En myös mitenkään jaksa uskoa että tässä iässä enää lisää mukuloita haaveilisin. Olen osani siinä hommassa tehnyt.

Yksi kaverini päätyi tähän juuri: joululomalla putket poikki. Osin samat perusteet. Lisäksi vaimolla oli takana kaksi vaikeaa raskautta, eikä olisi ollut järkevää harkitakaan enempää lapsia. Kivun puolesta ei kuulemma ollut ihan noin helppoa: viikon päästäkin piti laittaa vaimo ajamaan pitkä kotimatka. Mutta ei kaduta vähääkään.
Boner

Viesti Kirjoittaja Boner »

Tilasin urologille puhelinajan. Torstaina käynnistetään keskustelut asiasta.
Vastaa Viestiin