Kiviäkin kiinnostaa

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 5993
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja aasi »

Dave kirjoitti:Jos kitinä menee off lineen, niin poliisi on käynyt takavarikoimassa aasin serverin. Nähdään flirttipuistossa sitten.
No siis, hommahan menee niin että mun puhelin soi, sitten sieltä joku rikosylikomisario esittelee asiansa ja mä pyydän lähettämään kirjallisena pyynnön. Sitten tulee sähköpostina skannattu kotietsintälupa, joka kohdistuu noihin viestien ip-osoitteisiin ja yksityisviesteihin, ja laitan tiedot takaisin. Tai ehkä proseduuri on vuosien varrella jo vähän kehittynyt - mutta skriptat tietojen kaivamiseen kannasta ovat jo valmiina!

Tämän jälkeen joku hölösuu vuotaa jutun iltapäivälehtiin, ja sitten suljen foorumin taas hetkeksi, kunnes pöly laskeutuu.

Ps. foliohattua on ehkä syytä kiristää hiukan lisää.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Jees, kun joku delaa, siitä tulee automaagisesti pyhimys. Vaikutti joku IRL miltä tahansa, ei täysin mukava hlö kirjoita raiskaus- ja vastaavista fantasioistaan edes nettiin eikä sellaisia edes ole.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Manaaja kirjoitti:Kaikki puntaroimiskyky sumentuu koska lapset.
Kyllä se vähän näin saattaa mennä.

Ymmärrät kyllä sitten kun sulla on niitä lapsia :wink:
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

^Kiitos. No joo. Kait tässä omat pelot vähän lyö yli

Sinänsä poliisille juttelussa ei ole mitään pelättävää ja sehän olisi omassa absurdiudessaan jopa hauskaa.

Mutta tietty sitä pelkään, että police saapuu työpaikalle ja kotiin kotietsintäluvan kanssa.

Kummassakin paikassa varmaan silitettäisiin päätä rautavasaralla tuon jälkeen.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3484
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Riemumieli kirjoitti:Jees, kun joku delaa, siitä tulee automaagisesti pyhimys.
Ei pidä paikkansa, mulkku on mulkku kuoltuaakin. Kuten kukaan muu ei pääse vastuustaan ja muutu "vanhaksi ja viisaaksi" ainoastaan vanhenemalla, sitten se on vaan vanha mulkku.

Crowbar oli paska jätkä, mutta Teemu ei. Noissa henkilöissä on mun aivoissa iso erotus.
Viimeksi muokannut Haemaeraemies, 14.02.2011 15:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
CeDell Davis

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Kottarainen kirjoitti:Ymmärrät kyllä sitten kun sulla on niitä lapsia :wink:
Olihan tää nyt jotain sarkasmia, ironiaa, fantasiaa, hallusinaatiota tai jotain... Mutta kun tää on Internet. Sä et ole mun olohuoneessa, tai työhuoneessa, eikä ole Dave, eikä ollut Crowbar, eikä ole ollut kukaan mukaan. Missä todellisuudessa te elätte?
Boner

Viesti Kirjoittaja Boner »

Manaaja kirjoitti: Eikös CB sanonut heti alkuunsa että hänen leffavertauksessaan ei edes lapsille käynyt köpelösti, vaan isälle?
No ainakin tuossa daven yläpuolen linkissä kerrotaan molemmat aikomukset.
Manaaja kirjoitti: Mun mielestä tällä lapsikortilla ratsastaminen auringonlaskuun alkaa jo olla pikkasen vastenmielistä niin kauan kun kyse ei ole kenenkään mielestä todellisesta uhkauksesta eikä ketään ole peloteltu tai häiritty. Kaikki puntaroimiskyky sumentuu koska lapset.

Davenhan nyt vaan täytyi pistää paremmaksi, koska lapset ovat pyhä lehmä ja perheenisiltä odotetaan lapsiensa vimmattua puolustamista viimeiseen asti.

Ja niin joo, ymmärrän toki varmaan sitten ihan täydellisesti kun mulla on niitä omia lapsia, aivan.
Yhtä lailla, tuon lapsiasian sivuuttaminen etoo. Ihan kuin ne eivät saisi yksilön maailamassa merkitä yhtikäs mitään.

Kyllä minä ainakin olen muuttunut ihan täydellisesti isäksi tulemiseni jälkeen. Kun aikaisemmin en välittänyt läheisistäni tai itsestäni oikeastaan paskan vertaa, olen nykyään ollut monesti huolten musertama ja täynnä sellaista rakkautta ja kiintymystä mitä en uskonut olevan olemassakaan. Ja kaikki tämä vain ja ainoastaan poikani takia.

Ja vaikka miten pidät asiaa naurettavana, niin olen pommin varma että tajuat asian vasta sitten kun sinulla on omia lapsia. Ennemmin sinun on sitä täysin mahdoton tajuta. Niin se vain menee.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

Manaaja kirjoitti:
Boner kirjoitti:Lapsiini tai perheeseeni kohdistuva uhkailu saa taas täysin toisenlaisen reaktion aikaiseksi.
Eikös CB sanonut heti alkuunsa että hänen leffavertauksessaan ei edes lapsille käynyt köpelösti, vaan isälle?
.
Mun antamat linkit ei ilmeisesti toimi tämän proxyn takia, mutta tsekkaapas "Ilmastonmuutoksesta vielä kerran". Löytyy paskanjauhannasta. Siinä kyllä uhataan lapsia raiskauksella ja vaimoa tappamisella. Ja tämä oli ennen mun uhkausta.

Tietty mitä välii, mutta mulle on.
Boner

Viesti Kirjoittaja Boner »

CeDell Davis kirjoitti: Olihan tää nyt jotain sarkasmia, ironiaa, fantasiaa, hallusinaatiota tai jotain... Mutta kun tää on Internet. Sä et ole mun olohuoneessa, tai työhuoneessa, eikä ole Dave, eikä ollut Crowbar, eikä ole ollut kukaan mukaan. Missä todellisuudessa te elätte?
No näinhän sen oikeasti pitäsi mennä. Liikaa kitinässä vietettyjä vuosia takana, kun todellisuuden ja kitinän raja hämärtyy. Myönnän ja tunnustan.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

aasi kirjoitti:
Dave kirjoitti:Jos kitinä menee off lineen, niin poliisi on käynyt takavarikoimassa aasin serverin. Nähdään flirttipuistossa sitten.
No siis, hommahan menee niin että mun puhelin soi, sitten sieltä joku rikosylikomisario esittelee asiansa ja mä pyydän lähettämään kirjallisena pyynnön. Sitten tulee sähköpostina skannattu kotietsintälupa, joka kohdistuu noihin viestien ip-osoitteisiin ja yksityisviesteihin, ja laitan tiedot takaisin. Tai ehkä proseduuri on vuosien varrella jo vähän kehittynyt - mutta skriptat tietojen kaivamiseen kannasta ovat jo valmiina!

Tämän jälkeen joku hölösuu vuotaa jutun iltapäivälehtiin, ja sitten suljen foorumin taas hetkeksi, kunnes pöly laskeutuu.

Ps. foliohattua on ehkä syytä kiristää hiukan lisää.
Ja kuten kirjoitin, jos saat tuon pyynnön, niin pyydän ilmoittamaan poliisille, että mut saa kamarille ihan laittamalla tänne YV:n.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Haemaeraemies kirjoitti:Crowbar oli paska jätkä, mutta Teemu ei. Noissa henkilöissä on mun aivoissa iso erotus.
En tunne Teemua, mutta Crowbar oli tosiaan aikamoinen epeli ja niin myös ajatukset hahmon takana.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

CeDell Davis kirjoitti:
Kottarainen kirjoitti:Ymmärrät kyllä sitten kun sulla on niitä lapsia :wink:
Olihan tää nyt jotain sarkasmia, ironiaa, fantasiaa, hallusinaatiota tai jotain... Mutta kun tää on Internet. Sä et ole mun olohuoneessa, tai työhuoneessa, eikä ole Dave, eikä ollut Crowbar, eikä ole ollut kukaan mukaan. Missä todellisuudessa te elätte?
No ei täysin ollut. Jotain siltä väliltä kai.

Linnaan joudan kai minäkin kohta mutta itsenikin on jollain lailla yllättänyt se tunteiden voimakkuus mikä omaan lapseen liittyy, vaikka pidän itseäni yleensäkin aika samaistumiskykyisenä ihmisenä. Lapsen takia olisin helposti valmis kuolemaan jos olisi jostain syystä tarpeen.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Boner

Viesti Kirjoittaja Boner »

Kottarainen kirjoitti:Lapsen takia olisin helposti valmis kuolemaan jos olisi jostain syystä tarpeen.
Todellakin.
CeDell Davis

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Boner kirjoitti:jos olisi jostain syystä tarpeen.

Juuri näin.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Jåå ja vuoretkin kääntäisin lapsen takia ja selkänahan antaisin ja muuta sentimentaalista skeidaa. Ei näitä kliseitä tarvitse toitottaa, ne tuntee sisällään jos tuntee.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Dave kirjoitti:Jaksatko selittää, miksi mun teksteistä tehtiin rikosilmoitus?
Mulla ei ole asian kanssa osaa tai arpaa. Tiedän siitä sen mitä täällä on jo kerrottukin.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Avatar
Cavallo
Elämätön Kitisijä
Viestit: 354
Liittynyt: 24.06.2010 19:45

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

Kyllä mun myötätuntoni on Daven puolella.
Dave yritti keskustella aikuismaisesti CB:n kanssa, mutta CB halusi pitää oman linjansa.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

Vaola kirjoitti:
Dave kirjoitti:Jaksatko selittää, miksi mun teksteistä tehtiin rikosilmoitus?
Mulla ei ole asian kanssa osaa tai arpaa. Tiedän siitä sen mitä täällä on jo kerrottukin.
:?

Jaa. Mä luulin, että Tolonen teki ilmoituksen.

Tietty jos se on joku kitinän ulkopuolinen, niin voi ymmärtää, että ei oikein osaa laittaa asioita kontekstiin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Cavallo kirjoitti:Kyllä mun myötätuntoni on Daven puolella.
Dave yritti keskustella aikuismaisesti CB:n kanssa, mutta CB halusi pitää oman linjansa.
Näin. CB oli harvinaisen vastenmielinen palstapersoona.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Boner kirjoitti:Yhtä lailla, tuon lapsiasian sivuuttaminen etoo. Ihan kuin ne eivät saisi yksilön maailamassa merkitä yhtikäs mitään.
Ei kai siitä ole kysymys? Mä voisin kuvitella että mun lapset ainakin merkitsisivät itselle sen verran että pitäisin ne irti jostain virtuaalimaailmasta jossa käyn vaimolta salaa. Minusta on vähän kaksinaismoralistista käydä 100% anonyyminä henkilönä perheeltä salaa jossain virtuaaliympyrässä ottamassa kipinää asiasta jota ei pidä todellisena uhkauksena todelliselle perheelleen, jonka silmän alla ei todellisesti käy esittelemässä perhettään ja puolustelemassa virtuaalimiekkaansa.
Kyllä minä ainakin olen muuttunut ihan täydellisesti isäksi tulemiseni jälkeen.
No niin oletkin, ja siksi sinua onkin välistä vähän hankala ottaa tosissaan. Mutta kun se olet vain sinä. Ei kukaan muu ole kääntänyt kelkkaansa, pulkkaansa ja takkiaan niin 100% ympäri vanhemmaksi tultuaan kuin sinä. En väitä että se olisi huono asia tuo tietynlainen henkinen kasvaminen (vai pitäisikö sanoa jopa herääminen), mutta muutaman kerran on joutunut miettimään että kumpi persoonistasi on kumman karikatyyri; nykyinen entisestä masasta vai entinen nykyisestä, ja se hämmentää kun yrittää miettiä mitä mieltä todellisuudessa olet...olisit ollut, tai jotain.
Kun aikaisemmin en välittänyt läheisistäni tai itsestäni oikeastaan paskan vertaa, olen nykyään ollut monesti huolten musertama ja täynnä sellaista rakkautta ja kiintymystä mitä en uskonut olevan olemassakaan. Ja kaikki tämä vain ja ainoastaan poikani takia.
Se on hieno asia.
Ja vaikka miten pidät asiaa naurettavana, niin olen pommin varma että tajuat asian vasta sitten kun sinulla on omia lapsia. Ennemmin sinun on sitä täysin mahdoton tajuta. Niin se vain menee.
En pidä muutostasi tai suhtautumistasi naurettavana, mutta sitä pidän jos väität että se olisi jokin automaatio koskien kaikkia ihmisiä. Minä itse ajattelen, että sinä olet räikein mahdollinen esimerkki tässä muuttumisleikissä, joka ei tosiaan ole voinut tajuta jotain asioita kuin vasta sitten kun on niitä omia lapsia.

Loput sitten menevät enemmän tai vähemmän sille akselille täysinhälläväliä <-> aivotpysyymukana. Uskon ihan oikeasti, että mun näkökenttä ei sumenisi ja kapenisi ihan niin paljoa saatuani lapsen kuin esim. sulla. Ja painotan nyt edelleen etten tarkoita tätä loukkaavassa mielessä. En vain ole nähnyt kenessäkään muussa niin suurta muutosta perheellistyttyään kuin sussa. Ja usko pois, on niitä kavereita tässä perheellistynyt ihan riittämiin.
Boner

Viesti Kirjoittaja Boner »

Manaaja kirjoitti: No niin oletkin, ja siksi sinua onkin välistä vähän hankala ottaa tosissaan. Mutta kun se olet vain sinä.

Newsflash. En ole enää se ympäriinsä paneskeleva 34 vuotias poikamies jonka opit aikoinaan tuntemaan. Olen nykyään perheellinen 40 vuotias kahden lapsen isä.

Ehkä sinun olisi aika päivittää ajatuksiasi?

Btw, missäs mä nyt olen takkini 100%:sti kääntänyt?
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Boner kirjoitti:Newsflash. En ole enää se ympäriinsä paneskeleva 34 vuotias poikamies jonka opit aikoinaan tuntemaan. Olen nykyään perheellinen 40 vuotias kahden lapsen isä.

Ehkä sinun olisi aika päivittää ajatuksiasi?

Btw, missäs mä nyt olen takkini 100%:sti kääntänyt?
Ympäriinsä paneskelussa?
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

Haemaeraemies kirjoitti:
annepa kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:ukon kitinä rooli
Mun mielestä on vähän pimiää ottaa joku "rooli" ja pitää sitä yllä vaikka kuinka kauan. Menis teatteriin tämmöset ihmiset.
Welcome to the internet, sitä tapahtuu täällä aika paljon.
No daa, kyllä mie sen tiiän, en vaan ymmärrä sitä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1661
Liittynyt: 17.01.2011 19:23
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Nergal »

RIP.

Yks parhainmista kirjoittajista. Daven totaalisen retardi ininä oisi syytä lopettaa...lopullisesti.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Nergal kirjoitti:RIP.

Yks parhainmista kirjoittajista. Daven totaalisen retardi ininä oisi syytä lopettaa...lopullisesti.
Oliks' toi uhkaus vai kutsutaanko ainoastaan pissiliisaa?

Monet lääkärit on äärettömän tyhmiä, he eivät sitä vain huomaa sitä, koska oman tyhmyyden tunnistaminen on ylivoimaista älykkäimmällekin..
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin