Kiviäkin kiinnostaa

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

nowaysis kirjoitti:Minäkin sinua, mutta miten Vaola tähän liittyy?
No jos Tolonen on lähtenyt rikosilmoitusta tekemään, niin olisin luullut, että Vaola olisi voinut antaa realiteettiterapiaa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mä en nyt halua kommentoida tätä aihetta enää pidemmälle. Jospa kaikki miettis niitä sanomisiaan ennen kuin kirjoittaa jotain, mikä taatusti loukkaa toista ihmistä, eikä ne anteeksipyytämiset tee tekoja tekemättömiksi.
Prepare for the worstest.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

nowaysis kirjoitti:Mä en nyt halua kommentoida tätä aihetta enää pidemmälle. Jospa kaikki miettis niitä sanomisiaan ennen kuin kirjoittaa jotain, mikä taatusti loukkaa toista ihmistä, eikä ne anteeksipyytämiset tee tekoja tekemättömiksi.
Loukkaaminen on netin suola, mutta suoranaisen paskan suoltaminen on asia aivan erikseen. Miettimisestä olen samaa mieltä, koska kyse on kuitenkin mediasta, jossa pitää kirjoittaa mielipiteensä eli niiden kokoamiseen menee useimmilla jokin verran aikaa kirjoitusnopeudesta riippuen.

Juristina ymmärrän tämän hyvin, enkä esitä koskaan mitään radikaalia tai edes sano erityisen suoraan mitä ajattelen.
Paras päivä ikinä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Turpa kii tollot ja antakaa suruaikaa.

RIP Teemu :(
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Joka leikkiin ryhtyy ja niin edelleen. Ollaan hiljaa jåå, mutta vain jos aloittajat tekevät sen ensin.
Paras päivä ikinä.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Viesti Kirjoittaja swirl »

R.I.P. Teemu. Olit hieno ihminen.

Mun on pakko tunnustaa, että mullekin on tullut mieleen tässä viime viikkojen aikana, että oliko Davella osuutta asiaan. On tämän palstan historiassa hullumpiakin asioita tapahtunut.
Avatar
RahkaPussukka
Kitinäaddikti
Viestit: 89
Liittynyt: 30.01.2011 21:08

Viesti Kirjoittaja RahkaPussukka »

No, CB oli yksi syy, miksi lähdin pois Kitinästä 2-3 v sitten. Kyllästyin jatkuvaan kettuiluun, henkilökohtaiseen haukkumiseen ja negojen levittämiseen. Mulla ei enää huumori tai noraus riittäneet.

Hän on varmasti ollut hieno ihminen niille, jotkä hänet ovat IRL tunteneet, mutta minä sain virtuaalisesti aika ahdistuneen kuvan henkilöstä, josta oli tärkeää kaataa paha olonsa muiden niskaan.

Vilpitön osanottoni. Ikävä uutinen.

Tässä on myös hieno esimerkki siitä, että parempi on pitää matalaa profiilia kuin provosoitua. Kuten kaikki ovat tässä ketjussa maininneet, nikkien takana ovat oikeat ihmiset.
Ei, juu, vaarinhousut!
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

swirl kirjoitti:Olit hieno ihminen.
Miten näin monesta suusta todistettu hieno ihminen saa tuollaista nettikiusaamista aikaan?

Levätköön itse herra rauhassa, minua kiinnostaa vain tämä selkeä epäsuhta palstaminän ja todellisen minän välillä.

Minä olen jotakuinkin yhtä dille oikeassakin elämässäni niin tämä siksi hämmästyttää.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

Minä en käsitä miten voi olla irl "hieno ihminen" jos netissä on tommonen paska. En sano että se ei ole mahdollista, sanon että en käsitä sitä.

^No niin pertti ehti ensin.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

RahkaPussukka kirjoitti:No, CB oli yksi syy, miksi lähdin pois Kitinästä 2-3 v sitten. Kyllästyin jatkuvaan kettuiluun, henkilökohtaiseen haukkumiseen ja negojen levittämiseen. Mulla ei enää huumori tai noraus riittäneet.

Hän on varmasti ollut hieno ihminen niille, jotkä hänet ovat IRL tunteneet.
Niin. Varmasti. Voi olla, että hän irl oli Jeesus, mutta netissä hän ei ollut.

On aivan naurettavaa kenekään aloittaa nyt kirjoitella "nikkien takana on niinQ oikeita ihmisiä". Kyllä. Ja jos se oikea ihminen esim. uhkaa toisen oikean ihmisen perhettä raiskauksella ja tappamisella, niin on OK vittuilla takaisin.

Ja kamoon: jos mä olisin CB:n tappanut, niin en kai mä nyt kirjoittelisi tänne, vaan olisin olisin upottanut kaikki tietokoneeni Suomenlahteen ja en koskaan enää tulisi kitinään? Kamoon?
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Dave kirjoitti:On aivan naurettavaa kenekään aloittaa nyt kirjoitella "nikkien takana on niinQ oikeita ihmisiä". Kyllä. Ja jos se oikea ihminen esim. uhkaa toisen oikean ihmisen perhettä raiskauksella ja tappamisella, niin on OK vittuilla takaisin.
Sanon kyllä senkin, että se kommenttisi josta tässä keskustellaan oli kyllä myöskin ihan perseestä. Riippumatta siitä miten provosoitunut olit. Olisit pysynyt omalla tasollasi.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Dave kirjoitti:
Ja kamoon: jos mä olisin CB:n tappanut, niin en kai mä nyt kirjoittelisi tänne, vaan olisin olisin upottanut kaikki tietokoneeni Suomenlahteen ja en koskaan enää tulisi kitinään? Kamoon?
No, ei sinuun viitaten, mutta juuri kaikkein sairaimmat jatkavat arkea ihan normaalisti, riippumatta siitä mitä yön pimeinä tunteina kellarissa puuhaavat.
Tarkoituksena vaan tuoda se pointti esille, mihin sairas ihmismieli pystyy, ei spekuloida asian laitaa juuri tässä tai sen yhteyttä sinuun.
Prepare for the worstest.
Boner

Viesti Kirjoittaja Boner »

exPertti kirjoitti:Olisit pysynyt omalla tasollasi.
Jälkiviisaus on aina hienoa, mutta siinä vaiheessa kun viesti viestin perään vittuillaan, uhkaillaan ja mässäillään toisen perheen raiskaamisella ja tappamisella, vie kyllä kenen tahansa tason sivuraiteille. Seura tekee kaltaisekseen niinku.

Herää vain kysymys, että olisiko sittenkin tarvetta harrastaa palstalla jonkin sortin moderointia?
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Boner kirjoitti:Jälkiviisaus on aina hienoa
Tästä piste.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3484
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Boner kirjoitti: Herää vain kysymys, että olisiko sittenkin tarvetta harrastaa palstalla jonkin sortin moderointia?
Ei mun mielestä, todelisuudessakaan ei ole moderointia. Tosin ihmiset ei käyttäydy täällä kuten todellisuudessa, mutta silti.

Kyllähän täällä ihan äärireunan meiningit on moderoitu, mutta en sano etteikö silti sivustolla olisi matskua mistä joku voi ottaa itseensä.

Kyllä CB:n lapseraiskaus-jutut meni ohi hyvän maun spektristä heittämällä, mutta niinhän teki koko ukon kitinä rooli, joten en ehkä sen takia osaa pistää tarpeeksi painoarvoa nettiläyskytykselle.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Boner

Viesti Kirjoittaja Boner »

Haemaeraemies kirjoitti: en ehkä sen takia osaa pistää tarpeeksi painoarvoa nettiläyskytykselle.
En minäkään muuten, mutta ne omat lapset. Niihin kohdistuvaa uhkailua, herjaa tai pilkkaa en hyväksy.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Jokainen meistä on jonkun lapsi. Koita muistaa sekin.
Prepare for the worstest.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

Haemaeraemies kirjoitti:ukon kitinä rooli
Mun mielestä on vähän pimiää ottaa joku "rooli" ja pitää sitä yllä vaikka kuinka kauan. Menis teatteriin tämmöset ihmiset.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3484
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

annepa kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:ukon kitinä rooli
Mun mielestä on vähän pimiää ottaa joku "rooli" ja pitää sitä yllä vaikka kuinka kauan. Menis teatteriin tämmöset ihmiset.
Welcome to the internet, sitä tapahtuu täällä aika paljon. Uskaltaisin veikata että kaikki meistä kaunistelee,vääristelee, värittää tai jopa keksii asioita itsestään.

Joillekin se nimimerkki taas sitten on sitten se persoonan pimeäpuoli, toisille vitsi, tai toisille se henkilö joka haluaisivat olla. Jotku vaan vetävät homman suhteettoman överiksi.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

nowaysis kirjoitti:Jokainen meistä on jonkun lapsi. Koita muistaa sekin.
Sanopa suoraan: oliko väärin uhata kitinässä CB:a, kun hän oli ensin toistuvasti uhannut tappaa ja raiskata perheeni?
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Dave kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Jokainen meistä on jonkun lapsi. Koita muistaa sekin.
Sanopa suoraan: oliko väärin uhata kitinässä CB:a, kun hän oli ensin toistuvasti uhannut tappaa ja raiskata perheeni?

No miten uhkasit?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Boner

Viesti Kirjoittaja Boner »

Homeboy65 kirjoitti: No miten uhkasit?

Oletko sä kännissä, vai etkö osaa navigoida ketjussa taakse päin?
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

Homeboy65 kirjoitti:
Dave kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Jokainen meistä on jonkun lapsi. Koita muistaa sekin.
Sanopa suoraan: oliko väärin uhata kitinässä CB:a, kun hän oli ensin toistuvasti uhannut tappaa ja raiskata perheeni?

No miten uhkasit?
Kaikki on tässä ketjussa.

Edit: siis mun uhkaukset on tässä ketjussa. CB:n uhkaukset on levällään useammassa ketjussa.
Viimeksi muokannut Dave, 14.02.2011 13:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
CeDell Davis

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Boner kirjoitti:Oletko sä kännissä, vai etkö osaa navigoida ketjussa taakse päin?
Laittaisin panokseni laiskuudelle.

edit: mikä on tietenkin seurausta kännistä. Olit sittenkin oikeassa :)
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Dave kirjoitti:Sanopa suoraan: oliko väärin uhata kitinässä CB:a, kun hän oli ensin toistuvasti uhannut tappaa ja raiskata perheeni?
Vedän välistä ja totean, että se oli typerää, koska peeloja löytyy näköjään mukafiksuistakin.
Paras päivä ikinä.
Vastaa Viestiin