Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Dave kirjoitti:Jaa. Mä olen ollut käsityksessä, että ainoastaan yksi kuva/ilmoitus ja jos haluaa enemmän niin pitää ladata jonnekin muualle nettiin ja sitten linkata siihen. Mutta hyvä jos onnistuu noin helposti.
Laitoin sulle @.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

RP kirjoitti:
Dave kirjoitti:Jaa. Mä olen ollut käsityksessä, että ainoastaan yksi kuva/ilmoitus ja jos haluaa enemmän niin pitää ladata jonnekin muualle nettiin ja sitten linkata siihen. Mutta hyvä jos onnistuu noin helposti.
Laitoin sulle @.
Kitinään? "Sinulla ei ole viestejä tässä kansiossa"
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Dave kirjoitti:
RP kirjoitti:
Dave kirjoitti:Jaa. Mä olen ollut käsityksessä, että ainoastaan yksi kuva/ilmoitus ja jos haluaa enemmän niin pitää ladata jonnekin muualle nettiin ja sitten linkata siihen. Mutta hyvä jos onnistuu noin helposti.
Laitoin sulle @.
Kitinään? "Sinulla ei ole viestejä tässä kansiossa"
Laitoin uudelleen.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

RP kirjoitti:
Dave kirjoitti:
RP kirjoitti: Laitoin sulle @.
Kitinään? "Sinulla ei ole viestejä tässä kansiossa"
Laitoin uudelleen.
Nysse tuli.

Hyvää metakeskustelua :wink:
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Manaaja kirjoitti:Yritän miettiä vespan puheääntä ja ymmärtää tätä ongelmaa - en onnistu.
Thanks honey. Mutta kyllä mulla on ongelmia, mut käsitetään puhetapani/tyylini/"volyymini" vuoksi usein väärin.
Work like a captain, play like a pirate.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Niinno, en mä oo sua koskaan päässytkään kuulemaan Achtung! -ympäristössä.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mä meen juurikin pian puheviestinnän kurssille. Mahdollisesti avoimen yliopiston puolella vois olla kans tollasia..

http://www.avoin.helsinki.fi/opintotarj ... stinta.htm

Tuolla ois jotain infoa.
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Kuka on pierupylly? Onko pulkannaru esiintynyt ennen jollain muulla nikillä?

Mua vaivaa ihan älyttömästi tää teidän nikkien vaihtelu, lopettakaa!111
Prepare for the worstest.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

nowaysis kirjoitti:Kuka on pierupylly? Onko pulkannaru esiintynyt ennen jollain muulla nikillä?
Pierupylly on Vadim ja pulkannaru on petilammas.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

nowaysis kirjoitti:Kuka on pierupylly? Onko pulkannaru esiintynyt ennen jollain muulla nikillä?

Mua vaivaa ihan älyttömästi tää teidän nikkien vaihtelu, lopettakaa!111
Pierupylly on petilammas. Pulkannarusta ei oo tietoo.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

nowaysis kirjoitti:Kuka on pierupylly? Onko pulkannaru esiintynyt ennen jollain muulla nikillä?

Mua vaivaa ihan älyttömästi tää teidän nikkien vaihtelu, lopettakaa!111
Hei näähän on olleet täällä jo niincU 60-luvulta, nää kottaraiset ja muut pussukat ovat vasta äsken tulleet ja niistäkin puolet on Tixin uuzia niccejä!
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

Dave kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Kuka on pierupylly? Onko pulkannaru esiintynyt ennen jollain muulla nikillä?

Mua vaivaa ihan älyttömästi tää teidän nikkien vaihtelu, lopettakaa!111
Pierupylly on petilammas. Pulkannarusta ei oo tietoo.
Miksi sun pitää pilata mun vedätykset.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Kyllähän mä nyt Kottaraisen jo tiedän ja tixunkin tunnistan aina heti ekasta viestistä ;), mutta nää muut
Prepare for the worstest.
Avatar
RahkaPussukka
Kitinäaddikti
Viestit: 89
Liittynyt: 30.01.2011 21:08

Viesti Kirjoittaja RahkaPussukka »

huima kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Kuka on pierupylly?
Pierupylly on Vadim....
*putoo totaalisesti* :-DDDDDDDDDDDDDD
Ei, juu, vaarinhousut!
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Dave kirjoitti:Pulkannarusta ei oo tietoo.
Pulkannaru on Pulkannaru. Ei täällä muita nikkejä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

huima kirjoitti:
Dave kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Kuka on pierupylly? Onko pulkannaru esiintynyt ennen jollain muulla nikillä?

Mua vaivaa ihan älyttömästi tää teidän nikkien vaihtelu, lopettakaa!111
Pierupylly on petilammas. Pulkannarusta ei oo tietoo.
Miksi sun pitää pilata mun vedätykset.
Mä en valehtele. Lapsetkin meillä tietää, että isi ei koskaan valehtele niille.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

^Kuva
The great club outshines the individual, always and forever.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

Miksi oikeusprosessi Suomessa on niin hidas verrattuna yhdysvaltalaiseen?

Wincapita kaatui 3/08, 9 kk myöhemmin Bernard Madoff jäi kiinni maailman suurimmassa pyramidihuijauksessa ja mies on ollut tiilenpäitä lukemassa jo 1.5 vuotta, suomessa vasta alataan käymään oikeutta? Miksi näin?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Dave kirjoitti:Miksi oikeusprosessi Suomessa on niin hidas verrattuna yhdysvaltalaiseen?

Wincapita kaatui 3/08, 9 kk myöhemmin Bernard Madoff jäi kiinni maailman suurimmassa pyramidihuijauksessa ja mies on ollut tiilenpäitä lukemassa jo 1.5 vuotta, suomessa vasta alataan käymään oikeutta? Miksi näin?
Juttu on äärimmäisen laaja ja tätä vastenkin poikkeuksellinen. Ihmiset/asianomistajat ilmoittaa vahingoistaan isolla viiveellä. Kansanvälinen juttu on aina hidas. Juttu on hyvä saada hoidettua kerralla(siten kun se nyt on edes mahdollista).

Näillä viittaisin myös esitutkinnan hitauteen.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Dave kirjoitti:Miksi oikeusprosessi Suomessa on niin hidas verrattuna yhdysvaltalaiseen?

Wincapita kaatui 3/08, 9 kk myöhemmin Bernard Madoff jäi kiinni maailman suurimmassa pyramidihuijauksessa ja mies on ollut tiilenpäitä lukemassa jo 1.5 vuotta, suomessa vasta alataan käymään oikeutta? Miksi näin?
Juttu on äärimmäisen laaja ja tätä vastenkin poikkeuksellinen. Ihmiset/asianomistajat ilmoittaa vahingoistaan isolla viiveellä. Juttu on hyvä saada hoidettua kerralla(siten kun se nyt on edes mahdollista).
Niin. Mutta Bernard Madoff teki historian suurimman pyramidihuijauksen.

Rahaa kateissa 65 miljardia ja asianomistajiakin takuulla paljon WinCapitaa enemmän. Silti mies on istunut 150 vuoden kakkuaan jo 1.5 vuotta, vaikka jäi kiinni 9kk Kailajärven jälkeen.
Boner

Viesti Kirjoittaja Boner »

Dave kirjoitti: Rahaa kateissa 65 miljardia ja asianomistajiakin takuulla paljon WinCapitaa enemmän. Silti mies on istunut 150 vuoden kakkuaan jo 1.5 vuotta, vaikka jäi kiinni 9kk Kailajärven jälkeen.

Suomessa halutaan selvittää juttu juurta jaksain, että löytyisi niin paljon hyvää, että kaveri voidaan jättää tuomitsematta.

Harmi ettei se ole pedo- tai insestimiehiä. Sillä livulla se olisi ollut takaisin thaimaassa jo aikaa sitten. Helvetti vieköön, Itä-Suomen hovioikeus olisi maksanut sen matkatkin sinne!
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Haluaisin yhden tietyn jalallisen hyllyn kylppäriin, mutta eihän se tietenkään pysy suorassa siellä kaltevalla lattialla. Onko joku nähnyt jossain esim. jotain pieniä säädettäviä korottimia, mitä vois tuikata hyllyn jalkoihin?
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

^No meillä on jotain irtonaisia juttuja ostettua pesukoneen tasaukseen vaikka siinä on kiinni omatkin. Voisko semmosia katsoa, ihan kaupan tilpehööriosastolta?

Yhdessä sisustusohjelmassa tehtiin semmoset erilliset tuet nikkarointipöytään, siinäkin oli joku erillinen osa mikä liitettiin eli kauppaan vaan.

Hei, tästä oli varmaan tosi paljon apua :D
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

Boner kirjoitti:
Dave kirjoitti: Rahaa kateissa 65 miljardia ja asianomistajiakin takuulla paljon WinCapitaa enemmän. Silti mies on istunut 150 vuoden kakkuaan jo 1.5 vuotta, vaikka jäi kiinni 9kk Kailajärven jälkeen.

Suomessa halutaan selvittää juttu juurta jaksain, että löytyisi niin paljon hyvää, että kaveri voidaan jättää tuomitsematta.

Harmi ettei se ole pedo- tai insestimiehiä. Sillä livulla se olisi ollut takaisin thaimaassa jo aikaa sitten. Helvetti vieköön, Itä-Suomen hovioikeus olisi maksanut sen matkatkin sinne!
Mä en tiedä, löytykö selitys ryhmäkanteesta? Suomessa kait ei ole mahdollista niputtaa juttuja yhteen, vaan jokaisesta korvauksesta päätetään erikeen? Yhdysvalloissa voidaan tehdä ryhmäkanne ja päättää kaikista korvauksista kerralla?
AngryBird

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Vaola kirjoitti:Haluaisin yhden tietyn jalallisen hyllyn kylppäriin, mutta eihän se tietenkään pysy suorassa siellä kaltevalla lattialla. Onko joku nähnyt jossain esim. jotain pieniä säädettäviä korottimia, mitä vois tuikata hyllyn jalkoihin?
Oon nähnyt, K-raudan säläosastolla. Niitä on eri kokoisia ja erilaisilla kiinnityksillä.
Mut sulla on insinööri kotona, eiköhän se selvii niiden kanssa ;)
Vastaa Viestiin