Luen sarjakuvaa

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Avatar
RahkaPussukka
Kitinäaddikti
Viestit: 89
Liittynyt: 30.01.2011 21:08

Luen sarjakuvaa

Viesti Kirjoittaja RahkaPussukka »

Aika avata sarjisketju.

Kävin juuri hakemassa kirjastosta toisen Shokki -kokoelman (Egmont 2010). Näitä ahmin kumisaappaan kokoisena kultaisella 70-luvulla ja näin sellaisia unia, että putoilin kerrossängystä kerran jos toisenkin. Kerrankos sattui.

Ehtaa tavaraa.
Ei, juu, vaarinhousut!
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Viesti Kirjoittaja swirl »

Luin juuri eilen (sen sijaan, että olisin lukenut tenttiin) loppuun Fablesin 11. albumin War and Pieces. Kolmas kierros menossa. Meiltä löytyy 13 albumia kokoelmastamme, lisäksi on ilmestynyt yksi ja huhtikuussa tulee taas uusi. Jännää :]


Kuva
Avatar
pierupylly
Kitinän uhri
Viestit: 741
Liittynyt: 05.10.2010 12:07

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

Luin tuossa joulun aikaan ekan sarjiksen varmaan 20 vuoteen. iPadilla nimittäin testasin The Walking Dead -sarjan ekan osan kun ilmatteeksi sai. Ja oli kyl aika paska. Joskus vuosi sitten tilasin Kalma-lehteä huutonetistä muutaman numeron, mutta en ole niitä aukaissutkaan.
Pröötprööt
küllküll

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Luin juuri eComicseina eeppiset Batman-sarjikset "The Arkham Asylum" sekä "Killing Joke" (teksti itse Alan Moore ja kynät Judge Dreddissä loistavaa jälkeä tehnyt Brian Bolland)

Vuoroaan odottavat Batman nr 232 "The Daughter Of Demon", jossa Ra's Al Ghul suorittaa ensiesiintymisensä - Neal Adams on suosikki-Bättis-taiteilijoitani. Myös Warren-kustantamon 1970-luvulla valmistuneita "Vampirelloja" odotan pääseväni lukemaan veritippa kielellä. Kaikki tylsästi sähköisessä muodossa :(
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kuva

Juuri muuta en ole oppinut lukemaan kuin F:a.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pitäisi hankkia uusia kun edelliset osaa jo ulkoa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Suosittelen lämpimästi edellä mainitsemaani Fablesia sekä ikisuosikkiani Preacheriä. Myös Bone on aivan loistava.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Radio Otto-pokkarin luin äskettäin ja se on aivan mainio.

Kulku-Katin poika on myös tarjonnaltaan erittäin hyvä sarjakuviin erikoistunut antikvariaatti Helsingissä.

Ja...tähän loppuu kuluttajavalistus.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
pierupylly
Kitinän uhri
Viestit: 741
Liittynyt: 05.10.2010 12:07

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Juuri muuta en ole oppinut lukemaan kuin F:a.
Eiku niin!! Onhan mulla fingerpori-kirjat kaikki, en ees älynny aatella sitä sarjakuvana.
Pröötprööt
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Mä luen vaan laatua. Esim. mulla on kaapit täynnä Masia ja Niiloa.
Avatar
RahkaPussukka
Kitinäaddikti
Viestit: 89
Liittynyt: 30.01.2011 21:08

Viesti Kirjoittaja RahkaPussukka »

küllküll kirjoitti:Luin juuri eComicseina eeppiset Batman-sarjikset "The Arkham Asylum" sekä "Killing Joke" (teksti itse Alan Moore ja kynät Judge Dreddissä loistavaa jälkeä tehnyt Brian Bolland)
Mun suosikkiBattikset on piirtänyt Norm Brayfogle ja käsikirjoittanut Alan Grant <3
Ei, juu, vaarinhousut!
küllküll

Viesti Kirjoittaja küllküll »

RahkaPussukka kirjoitti:Norm Brayfogle
Uusi tuttavuus mulle. Googlen tarjoilemien esimerkkien perusteella ihan ookoo settiä.

Bill Sienkiewiczin Battikset eivät ole ihan sitä perinteisintä settiä, mutta ukko onnistuu mielestäni tavoittamaan hahmosta jotain sellaista mitä useimmat muut ei, myös värillisissä töissään.

Kuva
CeDell Davis

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Juutuin junnuna Tarkastaja Ankardoon ja en sen jälkeen ole kyennyt muita sarjiksia lukemaan. Tulee olo kuin olísi käynyut huorissa. Enhän siis tiedä mikä se tunne on, sillä en ole muita sarjiksia lukenut :)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Noista pitäisi saada loputkin, sopivat täydellisesti meikäläisen sielunmaailmaan.

Samoiten puuttuvat Alixit ja Valerianit. Ja Bondage fairies kanssa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
RahkaPussukka
Kitinäaddikti
Viestit: 89
Liittynyt: 30.01.2011 21:08

Viesti Kirjoittaja RahkaPussukka »

küllküll kirjoitti:
RahkaPussukka kirjoitti:Norm Brayfogle
Bill Sienkiewiczin Battikset
Vähiten olen tykännyt niistä Frank Millerin 80-luvun Battis-versioista, joissa viittaniekan kulttiarvo palautettiin. Vaikka jumaloin Frankin Daredevileitä.
Ei, juu, vaarinhousut!
Vastaa Viestiin