Mammailu 2.0
En mä sitten ehkä "uskallakaan" mennä sinne äitiysjoogaan, kun en pysty olla selälläni juuri ollenkaan. Meinasin taas tänään pyörtyä neuvolassa, ja sitten se hoitaja selitti jotain supiinisyndroomasta ja näin vain mustaa.. Ei kiva.
Mut parasta on se että vauva on kääntyny oikeaan asentoon ja muutenki voi ilmeisen hyvin siellä. Ihkua oli se että se tunnisti mummun äänen toissapäivänä..
TJ (töitä jäljellä) kaheksan päivää.
Mut parasta on se että vauva on kääntyny oikeaan asentoon ja muutenki voi ilmeisen hyvin siellä. Ihkua oli se että se tunnisti mummun äänen toissapäivänä..
TJ (töitä jäljellä) kaheksan päivää.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Kiitti tsempistä!
Halusin vielä tulla kertomaan että mulle on tullut raskauden myötä painoa lisää semmoset 16 kiloa. 16 hemmetin kiloa! Että mitä ihmettä? Lähteeköhän ne ikinä pois? (On sitäpaitsi vielä noin 7 viikkoa synnytykseen. En kohta jaksa enää kantaa tota mahaa.)
Halusin vielä tulla kertomaan että mulle on tullut raskauden myötä painoa lisää semmoset 16 kiloa. 16 hemmetin kiloa! Että mitä ihmettä? Lähteeköhän ne ikinä pois? (On sitäpaitsi vielä noin 7 viikkoa synnytykseen. En kohta jaksa enää kantaa tota mahaa.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
-
- Kitisijä
Jaksat jaksat!sipsi kirjoitti:(On sitäpaitsi vielä noin 7 viikkoa synnytykseen. En kohta jaksa enää kantaa tota mahaa.)

Kannattaa muuten panssaroida se maha kunnolla. Kunnon tukiliivillä saa kummasti köykäsemmän olon. Itse en olisi pärjännyt ilman.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Neuvolassa kaikki ok, pitäis vähentää stressiä kun ei ole hyväksi lapselle. Onneksi rauhallinen parisuhdetilanne tasoittaa jonkun verran, kotona ei jännitettä ole, thank God.
Verenpaineet ok, syke 150, pissa oli puhdas, painoa tullut 25 g/vk enemmän kuin mikä on suositeltavaa, eli tällä hetkellä BMI vielä normaalipainoisen puolella; silti nillitetään
Th:n viittaus siihen että "painoa on vaikea saada pois synnytyksen jälkeen" on scheissea. Ylös, ulos ja lenkille ja kunnon ruokaa napaan.
Verenpaineet ok, syke 150, pissa oli puhdas, painoa tullut 25 g/vk enemmän kuin mikä on suositeltavaa, eli tällä hetkellä BMI vielä normaalipainoisen puolella; silti nillitetään

Th:n viittaus siihen että "painoa on vaikea saada pois synnytyksen jälkeen" on scheissea. Ylös, ulos ja lenkille ja kunnon ruokaa napaan.
The great club outshines the individual, always and forever.
AnteeksRP kirjoitti:^Eikös kaikki yli 150 menevä ole rytmihäiriö ts. eikös toi voi olla jo flimmerikin mikä altistaa tulpille? Antaako ne tuon vaan olla?
Mulla tulee rinnasta ulos jo 110 kohdalla (tosin lepopulssi on matala), miten kykenet toimimaan tuon kanssa???

:DElppis kirjoitti:Anteeks :D VAUVAN syke 150 :DRP kirjoitti:^Eikös kaikki yli 150 menevä ole rytmihäiriö ts. eikös toi voi olla jo flimmerikin mikä altistaa tulpille? Antaako ne tuon vaan olla?
Mulla tulee rinnasta ulos jo 110 kohdalla (tosin lepopulssi on matala), miten kykenet toimimaan tuon kanssa???
- Kottarainen
- Kitisijä
Ei mitään. Taitaa olla joku vanhan kansanviisaus että pojilla on muka nopeampi syke kuin tytöillä. Vai onko tämä muka faktaa?Elppis kirjoitti:Mä en tajua... normaalisyke sikiöllä on 120-160. Mitä vikaa 150 sykkeessä on?exPertti kirjoitti:Rento äijä siis tulossa.Elppis kirjoitti:Pilistä on ultrakuva.
Meillä oli kyllä koko ajan siinä 130 pinnassa muistaakseni tytöllä

Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
- Kottarainen
- Kitisijä
Ei mitään vikaa. Hieno syke kerrassaaan.Elppis kirjoitti:Mä en tajua... normaalisyke sikiöllä on 120-160. Mitä vikaa 150 sykkeessä on?exPertti kirjoitti:Rento äijä siis tulossa.Elppis kirjoitti:Pilistä on ultrakuva.

Joku terveydenhoitaja muistaakseni joskus valisti, että tytöillä se on yleensä vähän rauhallisempi ja pojilla reippaampi (lähempänä ylärajaa).
Came here for school, graduated to the high life
Mun mielestä se oli päinvastoin: 130-140 poika ja 150-160 tyttö - uskomus siis. Terveellä lapsella terve sykeexPertti kirjoitti:Ei mitään vikaa. Hieno syke kerrassaaan.Elppis kirjoitti:Mä en tajua... normaalisyke sikiöllä on 120-160. Mitä vikaa 150 sykkeessä on?exPertti kirjoitti: Rento äijä siis tulossa.
Joku terveydenhoitaja muistaakseni joskus valisti, että tytöillä se on yleensä vähän rauhallisempi ja pojilla reippaampi (lähempänä ylärajaa).
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Uudessa päiväkodissa on lapsi (poika, saman ikäinen kuin A), joka kiroilee ihan järkyttävän paljon. Ja tietenkin yllytyshullu, vaikutuksille altis 5-vuotias matkii.
Millähän tuon sais lopettamaan v-sanan hokemisen? Tarttisko olla kiinnittämättä huomiota asiaan?
Sanan käytöstä on puhuttu mutta silti poikaselta lähtee v-lällätys aika ajoin.
Millähän tuon sais lopettamaan v-sanan hokemisen? Tarttisko olla kiinnittämättä huomiota asiaan?
Sanan käytöstä on puhuttu mutta silti poikaselta lähtee v-lällätys aika ajoin.