Päivän uutiskatsaus

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3484
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Dave kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/ ... -hylattiin

Uskooko joku näin oikeudenkäynnin ulkopuolella oikeasti, että Rauramo olisi syytön känniajeluun?
No ei kai se olisi maailman ensimmäinen kerta, kun kotona juodaan viinaa. Eli saattaa olla syytön.
Jälkinauttimis väite on lienee yleisin keino yrittää paeta syytteestä, ja kyllä sitä tapahtuu. Eivät vaan kauhean useasti mene lävitte noi väitteet, paitsi jos voi selvästi osoittaa.

Lapissa eräs ukko koitti puhua jälkinauttimisella 1.5 promilleaan . Poliisin labran mukaan ukon olisi pitänyt tintata noin litra viinaa alle 20 minuuttiin, mutta äijä ei ollut poistunut todistajien silmien edestä yli 5 minuutiksi missään vaiheessa, joten turha sanoa ettei jälkinauttimis-kortti vetänyt.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Haemaeraemies kirjoitti:Lapissa eräs ukko koitti puhua jälkinauttimisella 1.5 promilleaan . Poliisin labran mukaan ukon olisi pitänyt tintata noin litra viinaa alle 20 minuuttiin, mutta äijä ei ollut poistunut todistajien silmien edestä yli 5 minuutiksi missään vaiheessa, joten turha sanoa ettei jälkinauttimis-kortti vetänyt.
Piis of keik. Mäkin kerran vetäisin krapulaan litran tapsapullosta neljänneksen yhdellä huikalla. Dumari ja pätsi sanoi vieressä että hyi vittu. 10 sekunnin homma!
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Paras päivä ikinä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Puuman hampaista ei elävänä selviä.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Bruce Willisika

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Dave kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/ ... -hylattiin

Uskooko joku näin oikeudenkäynnin ulkopuolella oikeasti, että Rauramo olisi syytön känniajeluun?
No ei kai se olisi maailman ensimmäinen kerta, kun kotona juodaan viinaa. Eli saattaa olla syytön.
Ei avannut ovea poliisille ja valehteli nukkuvansa. Aika selkeä peitetarina, syyllisyys haisee kilometrin päähän.
Leevi
Kitinän uhri
Viestit: 659
Liittynyt: 25.10.2007 16:15

Viesti Kirjoittaja Leevi »

Voi voi ... Tykkää korkeasta elintasosta ... Tuksuko? Millä eväillä? :facepalm:
Avatar
RahkaPussukka
Kitinäaddikti
Viestit: 89
Liittynyt: 30.01.2011 21:08

Viesti Kirjoittaja RahkaPussukka »

*repeilee* Oliko toi jotenkin huonosti kirjoitettu uutinen kun mä en ymmärtänyt sitä? Käsikirjoittamisen perusteissa sanotaan, että "sen minkä näytät, sen käytät". Eli ensin uutisessa viitataan lapsiin, sitten sanotaan, että he eivät liity mitenkään tapahtumiin... Uutisen viisi äMMää: Mitä? Missä? Milloin? Millä tavalla? Miten ja Kuka? No okei, yksi koo, mutta mitä väliiiiiiii.... Sleepy Sleepersia lainatakseni: "Kuka mitä saunassa veteli ja ketä mitä häh?"
Ei, juu, vaarinhousut!
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 1570
Liittynyt: 28.01.2011 23:35
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Edellisissä vaaleissa olin vaalilautakunnassa ja havaitsimme että tarkistuslaskennassa puuttui 200 ääntä eli noin 10 % piirimme äänistä.
Hommafoorumista löytyy vielä välillä mielenkiintoisiakin keskusteluja.
küllküll

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Lumenpudottajan omaisuuden ostanut kateissa

Tämän kaverin olisi kannattanut hankkiutua liftariksi siihen Suomesta Taikkulaan ajavaan linja-autoon. Olisi perillepääsy vähän varmemmissa kantimissa.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

küllküll kirjoitti:Lumenpudottajan omaisuuden ostanut kateissa

Tämän kaverin olisi kannattanut hankkiutua liftariksi siihen Suomesta Taikkulaan ajavaan linja-autoon. Olisi perillepääsy vähän varmemmissa kantimissa.
Mielenkiintoista nähdä, miten asia etenee. Siis tuo, että korkeimman huudon tehnyt on juridisessa vastuussa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

No huutokauppa on huutokauppa ja sen voittamalla on hyväksynyt tarjouksen ja sopimus on syntynyt. Sopimuksen mukaisten velvoitteiden rikkominen käsitellään sitten vaikka käriksessä.
Paras päivä ikinä.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

Riemumieli kirjoitti:No huutokauppa on huutokauppa ja sen voittamalla on hyväksynyt tarjouksen ja sopimus on syntynyt. Sopimuksen mukaisten velvoitteiden rikkominen käsitellään sitten vaikka käriksessä.
Joo-o. Näinhän se on. Toivottavasti lumimies ei anna periksi. Ihan noin huutonetin käyttäjänä toivon tätä. Ei ole mulle kyllä tehty vielä kertaakaan oharia, muutaman kerran olen myynyt jotain pientä. Tietysti jostain muutamasta kympistä ei mennä oikeuteen, mutta hyvä, jos kaikki tajuavat, että niistä huudoista joutuu vastaamaan aivan oikeasti. Ei leikisti.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dave kirjoitti:Joo-o. Näinhän se on. Toivottavasti lumimies ei anna periksi. Ihan noin huutonetin käyttäjänä toivon tätä.
Minä taas toivon, ihan noin vaimonsa ja lapsensa asemaan samaistumiseen kykenevänä, että antaisi nyt vittu jo periksi, jos siihen kerran saisi hyvän ulkopuolisen tönäisyn avuksi ettei tarvitsisi edes menettää kasvojaan raikulipillupenapiireissä.
Boner

Viesti Kirjoittaja Boner »

Dave kirjoitti:. Ei ole mulle kyllä tehty vielä kertaakaan oharia, muutaman kerran olen myynyt jotain pientä.

Noita ohareita sattuu yllättävän paljon loppupeleissä. Varsinkin kun seurailee jotain autoilupalstaa. Siellä summatkin on isompia ja monta tarinaa on "huippukuntoisesta turbosta", joka onkin osoittautunut suunniilleen kahvinkeittimeksi.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3484
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Oho kaikkea sitä näkee kun vanhaksi elää. No, eiköhän ukko pääsee ensikertalaisena, hyvällä käytöksellä ja kavereiden myötämielisellä avustuksella vähän nopeamin ulos, mitä sitä hyvää miestä turhaan kiinni pitämään, saattuuhan sitä paremissakin piiressä.. ja tuota...


Eiku ihan rehellisesti toivon, että kyseinen VITUN SIKA joutuu julkiselle osastolle, ja sana lähtee liikkeelle että minkälainen yhteiskunnan tukipylväs siellä asustaa. Ja ukko voikin sitten vapauduttuaan puketua dena ladyyn loppuikänsä, kun suolessa ei pysy mikään.

Se olisi oikeutta se.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

Boner kirjoitti:
Dave kirjoitti:. Ei ole mulle kyllä tehty vielä kertaakaan oharia, muutaman kerran olen myynyt jotain pientä.

Noita ohareita sattuu yllättävän paljon loppupeleissä. Varsinkin kun seurailee jotain autoilupalstaa. Siellä summatkin on isompia ja monta tarinaa on "huippukuntoisesta turbosta", joka onkin osoittautunut suunniilleen kahvinkeittimeksi.
No se on eri juttu, jos myyty tawara ei ole sitä, mitä luvataan. Mutta jos on ja oma huuto on voittanut, niin rahat tiskiin.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

Manaaja kirjoitti:
Dave kirjoitti:Joo-o. Näinhän se on. Toivottavasti lumimies ei anna periksi. Ihan noin huutonetin käyttäjänä toivon tätä.
Minä taas toivon, ihan noin vaimonsa ja lapsensa asemaan samaistumiseen kykenevänä, että antaisi nyt vittu jo periksi, jos siihen kerran saisi hyvän ulkopuolisen tönäisyn avuksi ettei tarvitsisi edes menettää kasvojaan raikulipillupenapiireissä.
No joo. Toki. Mutta katson asiaa siltä kannalta, että tehdyt kirjalliset sopimukset pidetään.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

Päivän hyvä uutinen

Lisäravinteita mun ryppyreikä.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

:naamapalmu:

Luulisi, että kinukeilla olisi varaa tehdät omat erikoistehosteet.

Venäläisethän käyttivät Titanicista ripattua kohtaa esitellesään sukellusveneensä pohjoisnavan valloitusta.

Ilmeisesti idässä ei oikein tajuta joukkoälyn voimaa.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

Dave kirjoitti:Päivän hyvä uutinen

Lisäravinteita mun ryppyreikä.
Keskusteluosiossa joku (joka on varastanut mun nikkini "inhorealisti"), sanoo, että "Juurihan Ruotsin hiihtäjät olivat poissa kisoista joukolla "flunssa" takia ;)"

Miten on? en seuraa urheilua, mutta oliko näin?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Dave kirjoitti:Päivän hyvä uutinen

Lisäravinteita mun ryppyreikä.
Doping on siitä helposti tulkittava kielletty keino, että se ei hylkää ketään. Turha kuviterlla, että joku sivistysvaltiona esiintyvä perinteitä (muka)kunnioittava maa välttyisi omalta skandaaliltaan.

Norjan kilpi on asiassa ollut vaikutusvalta ja soluttautuminen - ne tietenkin auttavat aikansa, mutta viiden vuoden sisällä sielläkin osuu tuulettimeen.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
Teraslilja_m
Kitisijä
Viestit: 1177
Liittynyt: 30.10.2005 15:31
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Teraslilja_m »

Tälläistä suoraselkäisyyttä harvemmin näkee hallinnolta ... :o Vaalit edessä? :wink:

Taiwanin presidentti pyysi anteeksi syyttömän teloitusta
Iltalehti kirjoitti:Taiwanin presidentti taipui tiistaina harvinaiseen anteeksipyyntöön 15 vuotta sitten syyttömänä teloitetun sotilaan perheen edessä. Presidentti Ma Ying-jeou kumarsi edesmenneen sotilaan kuvaa ja syleili hänen äitiään.

Sotilaan kodissa järjestetty seremonia näytettiin suorana televisiossa.

- Hallinto on toiminut väärin tässä tapauksessa. Valtion päämiehenä minun on pyydettävä anteeksi teiltä koko hallinnon puolesta, presidentti lausahti.
Life is complex, it has real and imaginary parts.
Vastaa Viestiin