Parturissa, pankissa, kirjastossa ja kaupassa käyty. Piti heittää reissu fillarilla, mutta koska yön/aamun aikana oli satanut ja satoi edelleenkin helvetisti lunta, oli pakko mennä fillarilla; julkiset toimii kaikkein huonoiten juuri silloin, kun niitä todella tarvitsisi.
Joulupukkirahat tulivat pääsääntöisesti pikkuseteleinä, joten niiden mahduttaminen lompakkoon teki tiukkaa. Peliliikkeenä sijoitin vitoset ja kympit viime lauantaina alkoholiin ja uhkapeleihin tehden tilaa pykälää tai paria isommille lappusille. Yritin samalla reissulla toimittaa opentuurausfirmalle polliisilta tilaamani lappusen, jossa vakuutetaan etten ole jäänyt kiinni mistään isommista rötöksistä sitten viime näkemän, mutta toimistonperkele oli jo aloittanut uudenvuoden vieton. Kaupassa koin vieläkin suuremman järkytyksen, kun huomasin kassalla, että mukaan kelpuuttamani tuoremehupurkki falskasi. Sinnehän se oli pakko jättää, miten mä nyt hörpin Campari-tuoremehuni, kysynpähän vaan. Ja koulun saunakin oli kylmänä, joten olisi ollut kaikin puolin parempi vain jäädä kotiin ja elää täällä erakkohipin elämää ilman likviditeettiongelmia.
saira kirjoitti:Kiitos, Elppis! Vihdoin päästiin sit etelään ja hakeen se pöytä... Suloinen teidän poika!
Kiitos! Kiitos siitäkin että pääsin pöydästä eroon, kuten näit, tavaraa riittää varsinkin kun joulukuusi vie puolet olkkarista. Poikaakin vähän ujostutti
The great club outshines the individual, always and forever.
Taitaa tässä talossa vuosi vaihtua lievästi sairastellen.
Poikasella taitaa olla silmätulehdus, ja vähän kuumettakin taitaa olla (mittarit näytti ihan eri lukemia).
Ei muuta ku treffaamaan lääkäriä heti aamusta
Suurinosa kinkusta meni roskiin täälläkin kun enimmäkseen nautin vain lihalientä. Viitisen kiloa on paino pudonnut parissa viikossa. Jos nyt vaikka vetäisi vielä putkeen oikein kunnon mahataudin niin sittenhän sitä olisi jo neuvolapunnituksessa.
Elppis kirjoitti:Meillä meni 6,5 kg kinkku aaton ja joulupäivän aikana En melkein ehtinyt edes nautiskella! Mikä tosin estää kinkun paistamisen ei-jouluiseen aikaan..?
Ei mikään. Oon syönyt sekä vappu- että juhannuskinkkua.
Taitaa tänään olla uudenvuodenkinkkuja liikkeelle !
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
^Jos toista meinaatte joka tapauksessa niin nyt olisi varmaan hyvä aika. Jos nimittäin vaan taas jaksatte valvomiset sun muut. Lasten kannalta on kiva jos ikäero on pieni (kunhan ei ole alle 2 vee) ja myös vanhempien kannalta mielestäni kun ei tarvitse sitten enää vanhana vaipparalliin ryhtyä.
Täytyy melkein kompata. Onhan tää ihan perkeleestä ajoittain, mutta paree hoitaa nää valvomiset ja vaipparallit kerralla alta pois. Onpahan sitten pois päiväjäristyksestä.