Huonoa makua osoittava gallup, mutta hei, ei unohdeta juuriamme, vaikka nykyään olemmekin kaikki keski-ikäisiä tai sitä lähestyviä perheenisiä ja -äitejä.
Kitinä on hassu paikka. Kun on vähän aikaa pois ja tulee takaisin, niin osa porukasta on perinyt suuret summat rahaa, osa istuu kakkua homosarjamurhasta ja osa vaihtanut hiippakuntaa oman käden kautta.
Mihinkähän kohtaa onnenpyörä omalla kohdalla pysähtyy? Jos saa toivoa, niin mielellään ei homosarjamurhaajaksi.
Ninni ei ole rikas. Ninni vaan pärjää paremmin kuin ennen. Huonoa makua sanoa noin Elppa vaikkakin vitsini pohjalta koska kyse oli kuitenkin äitini kuolemasta. Minä en perinyt mitään. Isäni peri kaiken muun, paitsi firman, joka meni broidille.
Geetzun kuolema oli surullisin.
Kesselin takia täällä pyöri jos jonkinsortin toimittajaa ja eräs nimeltä mainitsematon antoi jollekkin toimittajalle vielä mun puh.nron ja koko palsta joutui vaihtamaan nimeä tapauksen takia City.fi:n pyynnöstä. Eikös se noin mennyt Aasi?
ninnithequeen kirjoitti:Ninni ei ole rikas. Ninni vaan pärjää paremmin kuin ennen. Huonoa makua sanoa noin Elppa vaikkakin vitsini pohjalta koska kyse oli kuitenkin äitini kuolemasta.
En mä kuolemalla vitsaillutkaan. Itse asiasta kirjoitit ensin, joten oletin asiasta puhumisen olevan ok. Sori.
The great club outshines the individual, always and forever.
urpiainen kirjoitti:Vähän yleisemmissä tapahtumalajeissa aikanaan yllättäviä uutisia olivat ainakin minulle kyllä esim. Suvisen raskaus, Nastiksen muusikko ja Elcon kse.
Nastiksen muusikkohan nyt ei yllättänyt yhtään. Kait Nastis kilttinä tyttönä tekee niinkuin Kitinässä neuvotaan.
Urpiaisen Tommy Hilfiger - paita oli huomattavasti suurempi yllätys.
Suvisen vauvailusta nyt en osaa sanoa juuta tai jaata. Kai se on selvää että täällä jokainen plussautuu.
Gaia jos ilmoittaisi vauvauutisesta niin sitten kyllä putoaisin tuolilta.
Elcon KSE oli toki pienimuotoinen yllätys ja mies tuntuu muutenkin käyvän nykyään käämi aika kuumana. Tosin ei nyt tunnu soveliaalta puhua hänestä kun ei ole paikalla.
Elcon KSE oli toki pienimuotoinen yllätys ja mies tuntuu muutenkin käyvän nykyään käämi aika kuumana.
Mjoo, Elco-man tuntui käyvän jostai syystä aikamoisilla kierroksilla, yleensä sai turpaansa aukoa aika lailla ennekuin viisari mihinkään värähti, mutta loppuaikoina oli sadattelua ja solvausta joka toisessa viestissä.
Ja, ennenkuin joku kerkeää, niin tarkoitan sadattelulla ja solvauksella juuri tollaista kierrosten ottamista, en yleistä kitinän tyyliä käydä keskustelua
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.