Kuntosalit ja liikuntapaikat

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

^Juujuu. Kyllä mä huomasin mitä totesit.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nexie »

huima kirjoitti:
Joo, mutta Selloon menemisen syy olisi se Elixia, kun varsinainen offiisi on Pitäjänmäellä.. ja Bluntly tosiaan huomatti, että Talistakin löytyisi sali.

Ne keskustan salit on kanssa vain bonusta sellaisille päiville, kun ytimeen sattuisi.


Oliko sun tarkoitus käydä vain salilla vai hyödyntää sekä salia että ryhmäliikuntaa? Elixiaa suosittelisin erityisesti silloin, jos jälkimmäinen vaihtoehto on edes harkinnassa; tunteja on paljon, ne ovat hyviä ja niille yleensä mahtuu. Paitsi että Strip aerobic taitaa olla aina aika täynnä, mikä tietty juuri sulle voi muodostua kynnyskysymykseksi salin valinnassa.

Alexium on ehdottomasti kehnoin Elixian saleista, siellä ei viihdy kuin ohjatuilla tunneilla. Itiksessä on laitteilla yleensä ihan hyvin tilaa, samoin pääsääntöisesti esim. spinningissä ja pumpissa. Talin ryhmäliikuntatunneista tykkäsin tosi paljon silloin kun niillä kulmilla asuin ja itse salia on siellä ilmeisesti rempattu sen jälkeen niin, että vapaapainoille sun muillekin on raivattu paremmin tilaa. Sello on siisti mutta IMO aika ahdas. Salmisaaressa en ole käynytkään, mutta kuulemma jees.
Don't Panic!
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3029
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Viesti Kirjoittaja Lilo »

nexie kirjoitti: Salmisaaressa en ole käynytkään, mutta kuulemma jees.


Ryhmäliikuntasalit Salmisaaressa oli ainakin lentokonehangaarin kokosia, ei takuulla lopu paikat tunneilta ihan heti kesken.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Salmiksessa on tosi monipuoliset laitteet(mm. kinesis) ja avarat tilat, paikka avattu siis viime keväänä vasta.
Prepare for the worstest.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

Lilo kirjoitti:Ryhmäliikuntasalit Salmisaaressa oli ainakin lentokonehangaarin kokosia, ei takuulla lopu paikat tunneilta ihan heti kesken.


Eli minä ja B&J-perseeni mahdutaan sinne kanssa?
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nexie »

huima kirjoitti:
Lilo kirjoitti:Ryhmäliikuntasalit Salmisaaressa oli ainakin lentokonehangaarin kokosia, ei takuulla lopu paikat tunneilta ihan heti kesken.


Eli minä ja B&J-perseeni mahdutaan sinne kanssa?


Ei salien ovista ollut mitään puhetta :think:
Don't Panic!
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3029
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Viesti Kirjoittaja Lilo »

huima kirjoitti:
Eli minä ja B&J-perseeni mahdutaan sinne kanssa?


Se vähän riippuu. Todistetusti Ameerika und Kanada ei juutunut karmeihin, mutta en tiedä mikä sun nykytila sitten on siihen suhteutettuna..? :think:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
pikkuprinssi

Viesti Kirjoittaja pikkuprinssi »

Itse olen Foreverin kannattajajäsen, taisin käydä siellä viimeksi kesäkuussa. Järkeähän tässä ei ole, mutta en ole irtisanonut sopimustakaan, koska kyllä mä vielä jonain päivänä taas. Ainakin tuo Töölön sali on varsin viihtyisä paikka. Kokemusta on myös Töölön uimahallin Fixistä. Myönteisiä nekin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kuva
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2893
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Iänikuisen koiranpissimisen lisäks meillä mennään kissaa Pink Pantherin tahtiin: "Nuole lattiaa ja heiluta häntää. (Kappas vaan, alkaa salin puolella oleen yleisöö)".
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Käyty tutustumassa Itä-Helsinkiläiseen punttisalikulttuuriin Kontulassa. Oli kyllä enemmän meikäläisen paikka kuin tuo elixia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Bluntly kirjoitti:Käyty tutustumassa Itä-Helsinkiläiseen punttisalikulttuuriin Kontulassa. Oli kyllä enemmän meikäläisen paikka kuin tuo elixia.

Eipä yllättänyt jos olit siellä kuntokellarissa (tjsp). Voisin kait itekin harkita korttia sinne, kun toi firman sali on aika pieni.
Vastaa Viestiin