Lait ilman rangaistusta

Vakavia keskusteluja isoista asioista - tiede, talous, politiikka, uskonto, yhteiskunnalliset asiat. Ei onelinereitä/puzznuzzia.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Dumis kirjoitti:^ Ei jymalauta, kuin sä jaksat?


elcolla on jäänyt jankutuslevy päälle jo vuosia sitten. Ei mitään uutta sillä rintamalla siis.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

elco kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
elco kirjoitti:No, kai tämä parempaa on kuin normilaihdutuspäivän kalorimäärien itselleenuskottelu.

Kerro lisää? Olet aika vaikeasti ymmärrettävä.

No sähän niitä kaloreita täällä prikulleen heität jatkuvasti. En keksi muutakaan motiivia listata niitä täällä kuin jonkinmoinen vakuuttelu itsellesi vakuuttelemalla muille. Sitten joka toinen päivä rehentelet tolkuttomilla määrillä shittiä, minkä työnnät kurkustasi alas; tämänkin motiivi on jotenkin hämärän peitossa. Yhteenvetona suhtautumisesi ruokaan on "vähän" omituinen. Kuka muu täällä jaagaa yksittäisistä kaloreista? Tai ylipäänsä missään muualla?

Niin siis kato sä alat taas vähän vaikuttamaan kaikessa narsistisuudessasi siltä että tunnut tietävän muiden ihmisten henkilökohtaisista asioista enemmän kuin he itse. Tosin täähän nyt on ihan tuttua feattia sulta. En kyllä muista että olisin kertaakaan "heittänyt täällä jotain kaloreita prikulleen". Ja vielä jatkuvasti? Pyynnöstä varmaan näytät tämän jatkuvuuden asian suhteen? Tai ylipäätänsä jonkinlaista materiaalia siitä että valehtelen itselleni syömiseni, jos sulla on isoon ääneen pokkaa moisia huudella.

Jos sulla viirais yhtään vähemmän päässä niin huomaisit että tää jatkuva meikäläisen kaloreista puhuminen muodostuu kymmenisen kertaa useammin puheenaiheeksi sun kuin mun suustani, niinkuin tälläkin kertaa. Muut tämän tuntuvat huomaavan, sinä jostain syystä et. Kun tää mun kaloreista jauhaminen tuntuu olevan sun suurimpia ambitioitasi, ja kun tunnut pysyvän hienosti vauhdissa asian suhteen ilman minkäännäköistä liekkeihin heitettyä bensaakaan, niin joskus käy etäisesti mielessä sellainen retorinen kysymys että oiskohan sulla kenties käsitystä siitä miten pimeältä kaverilta vaikutat tullessasi tänne taas huutelemaan jotain jatkuvuuksista.
Vastaa Viestiin