Tiusantai-tilulii!
Tiusantai-tilulii!
Pari timmaa enää dyynia.
Mustikkajuomaa kitusiin, kohtahan alkaa varmaan tulee valosaa.
Mustikkajuomaa kitusiin, kohtahan alkaa varmaan tulee valosaa.
Ei nyt ole vielä kylä kylmä vaikka takkia päälle, niin pidän vain T-paitaa alla..
Voin olla +5 asteisessa vedessä puolituntia no problemo mutta..
Nyt valitetaan kylmästä ja vielä ´äsken oli liian kuuma? Kasvakaa ihmiset prkl..
Voin olla +5 asteisessa vedessä puolituntia no problemo mutta..
Nyt valitetaan kylmästä ja vielä ´äsken oli liian kuuma? Kasvakaa ihmiset prkl..
Viimeksi muokannut Niba, 31.08.2010 13:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Mä avasin pipokauden
Oon varmaan aika huvittavan näköinen, kun en osaa luopua aurinkolaseista ennen marraskuuta, satoi tai paistoi. Ne tuovat kivasti lisää yksityisyyttä, etenkin yhdistettynä isoon pipoon ja Peltorin näköisiin kuulokkeisiin!
Mun kamera tuli eilen ja se on ehkä maailman hienoin. Pakko varmaan ostaa ennen lähtöä kameralaukku, etten riko sitä heti. Sellosta ei ainakaan sopivaa löytynyt, koska oon taas saanut päähäni millaisen haluan, eikä sellaista tietenkään ole olemassakaan. Tyypillistä.
Kaikkein parasta tässä päivässä on se, että rakkaimpani tulee kotiin sieltä Nousevan Auringon Maasta
Ja yhteiseen lomaan on enää muutama päivä aikaa!

Mun kamera tuli eilen ja se on ehkä maailman hienoin. Pakko varmaan ostaa ennen lähtöä kameralaukku, etten riko sitä heti. Sellosta ei ainakaan sopivaa löytynyt, koska oon taas saanut päähäni millaisen haluan, eikä sellaista tietenkään ole olemassakaan. Tyypillistä.
Kaikkein parasta tässä päivässä on se, että rakkaimpani tulee kotiin sieltä Nousevan Auringon Maasta
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Taisi olla ajallisesti pisin junamatka välillä lepuski-stadi. Jonkun pumppu varmaan veti liiasta jännityksestä, onko juna ajoissa, överit ja sitten odoteltiin piipaa-autoa. Kun odotusta oli kestänyt 15min niin käskettiin vaihtamaan toiseen junaan, joka sitten lähti kaikkien nokan edestä. Seuraavaksi hypättiin takaisin alkuperäiseen junaan, jossa sitten kuulutettiin että lähtö siirtyy taas. Eikun laiturille odottamaan seuraavaa, jolloin sitten alkuperäinen lähtikin matkaan.
Kahden tunnin yöunet alla kaikki kävi hermoille aika kovaa, onneksi oli rajattomasti silmänruokaa.
Kahden tunnin yöunet alla kaikki kävi hermoille aika kovaa, onneksi oli rajattomasti silmänruokaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Saa tuon mun ylimääräisenkin olan yli, mutta se on kyllä pieni.swirl kirjoitti:Mä tahtoisin nimen omaan reilun kokoisen - sellaisen, jonka saa heitettyä olan yli. Joku tämän tyyppinen:Gaia kirjoitti:^Mulla olis yks täysin ylimääräinen kameralaukku mutta voi olla, että se on vähän pieni.
KodinYkkösessä oli aika hyvä setti kameralaukkuja (ihme kyllä!!!). Myös tuon tyyppisiä. En raaskinut ostaa isoa, vaikka olis kyllä pitänyt...

Ota samalla http://www.verkkokauppa.com/popups/prod ... p?id=34124 näppärä peli.swirl kirjoitti:Mä tahon tämän!
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.