Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

milli kirjoitti: Mä just kauhistelin omassa blogissa mun tuuttien kasvupyrähdystä, kun eilen sattui mm crossatessa. Mitä pienemmät, niin sitä parempi :)
Liian isot tissin on vaan liian isot. Se on sitten jokaisen oma asia mikä on liian iso. Mulla näyttää nyt tissit ihan saakelin isoilta kun maha on litistyny, mutta kun kattoo kokonaisuutta niin sopusuhtaiselta näyttää. Kyllä ne vielä pienenee toivottavasti kun persekin, muuten tulee epäsuhta!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

annepa kirjoitti:Liian isot tissin on vaan liian isot. Se on sitten jokaisen oma asia mikä on liian iso. Mulla näyttää nyt tissit ihan saakelin isoilta kun maha on litistyny, mutta kun kattoo kokonaisuutta niin sopusuhtaiselta näyttää. Kyllä ne vielä pienenee toivottavasti kun persekin, muuten tulee epäsuhta!
Niinpä :)

Nyt on liikaa tähän suuntaan..
Kuva

Mielummin tää .. *lääh* noi käsivarret ..
Kuva
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kun pääsiskin edes tuohon Kimin malliin!

Olen luvannut itselleni aivan valtavan ison ja ihanan ja haluttavan palkinnon (noin sadan muun siinä ohessa tulevan mukavan jutun lisäksi), jos pääsen 68 kiloon, mutta en kuitenkaan ole tehnyt mitään asian eteen. Että se motivoinnista. En edelleenkään uskalla punnita itseäni, farkuista päätellen lihon hiljalleen jatkuvasti.

Homma lähtee itsestä, joten turha valittaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

Lolita kirjoitti:
Homma lähtee itsestä, joten turha valittaa.
Minäki valitin keskenäni vaan kunnes sain itkuraivarin. Se siitä valituksesta. Toivottavasti kenenkään ei toki tarvi mennä siihen itkuraivariin asti vaan motivaatio löytyy ennen sitä. Se oli inhottavaa.

Kim on aika.... kurvikas....
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

annepa kirjoitti:Kim on aika.... kurvikas....
Joo, kyllä mäkin mielummin Kimmoa, kuin alempaa Pirjoa.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

Bhven kirjoitti:
annepa kirjoitti:Kim on aika.... kurvikas....
Joo, kyllä mäkin mielummin Kimmoa, kuin alempaa Pirjoa.
Kim vaikuttaa iloisemmalta kuin Jillian. Johtunee siitä miten tuovat itsensä esiin, Jillian on natsivlamentaja ja Kim hauskanpitäjä. Enkä kyllä usko että hirvee tiukistelu koko loppuelämän saa aikaan mitään muuta kuin kärtyisyyttä. Siltä Jillian vaikuttaa, toivottavasti vaikutelmani on väärä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

milli kirjoitti:Nyt on liikaa tähän suuntaan..

Mielummin tää .. *lääh* noi käsivarret ..
Nouuuuuu!

Ensinnäkin sä olet tohon Räikkösen Kimiin verrattuna huomattavasti hoikempi (eikä sekään pahalta vielä näytä). Toisekseen naisella pitääkin olla pyllyssä vähän pehmeyttä, sillä miehet salaa rakastuvat naisiinsa iltaisin silloin, kun pääsee lusikoitumaan pintapehmeää pyllyä vasten.

Sitäpaitsi noi sun tissit mitkään liian isot ole.

Kiellän laihduttamisen! Tottele narrrrttu!
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

^ ei näytä liian isoilta, mutta tuntuu epämiellyttävältä urheillessa

Mutta siis, joo ei musta saa tikkua tekemälläkään, mutta voihan sitä kiinteyttää :) ja samalla hieman keventää.
*tuhma narttu*
Avatar
Mida
Kitinän uhri
Viestit: 531
Liittynyt: 15.09.2006 12:10

Viesti Kirjoittaja Mida »

Elamantilannestressi + raskausdiabetes, jonka takia hiilareita on tullut rajoitettua reippaasti = rv33 ja vain +2kg.

Enka silti todellakaan nae nalkaa saati yrita "laihtua". Onpahan erilaista menoa kuin ekassa raskaudessa jolloin ehti tulla +21kg.

Vaikka mua ei yhtaan haittaa jos tassa joku kilo olisi vahemman raskauden jalkeen, niin enpa suosittele.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nexie »

NuoriD kirjoitti:
annepa kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:http://www.yhteishyva.fi/vapaa-aika_per ... usmittari/



Miinukset

- Mittaustulokset vaihtelevat, ne ovat vain suuntaa-antavia

- Laitteen käyttöönotto vie oman aikansa

- Mittarista ei ole hyötyä sellaiselle, joka poikkeaa selkeästi kehonkoostumukseltaan valtavirrasta (esim. bodaajat, raskaana olevat)
Eikö se kehonkoostumusmittaus oikeasti pitäis tehä upottamalla johonkin nesteeseen, tommoset mittarit on just tommosia?
Jotkut mittaustekniikat ovat vähemmän huonoja kuin toiset, mutta ilmeisesti tuo impedanssitekniikka on huonoin.

http://en.wikipedia.org/wiki/Body_fat_percentage
Tällaisella tehtiin: http://www.inbody.fi/index.jsp?pid=179. Kai toi jonkin verran tarkempi on kuin esim. kotikäyttövehkeet, mutta eipä sillä täsmällisyydellä nyt ole niin väliäkään (testi tehtiin mulle ilmaiseksi tutustumiskäynnin yhteydessä duunipaikan lähisalilla, kotona mulla ei ole tavallistakaan vaakaa). Lihastasapainon ja ja rasvatasapainon testi näytti jaottelevan viiteen kropan osaan (vasen / oikea + ylä / ala + keskivartalo) ja ainakin siltä osin tulokset näyttivät loogisilta, vaikka tarkkuusarvot unohdettaisiin.
Don't Panic!
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

^Kävin samalla laitteella tänään. Ihan järkevän oloisia nuo antamansa lukemat ovat, vaikka tietty vaikeahan vaikkapa ruumiinsa solun sisäisten nesteiden painoa on arvioida, joten laitteen tarkkuudesta on vaikea sanoa mitään. Tuon mukaan mun pitäisi laihduttaa 11kg, mikä on kyllä liikaa tällä lihasmassalla. 7-8kg olisi aika jees.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Paino 81 kg ja pit 175 cm, josta BMI 26.4.

Aloitin eilen illalla Nutrilet Quick Startilla ja jatkan sitten Nutrilettin VLCD:llä, kunnes paino on 76,5 kg.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriD kirjoitti:Paino 81 kg ja pit 175 cm, josta BMI 26.4.

Aloitin eilen illalla Nutrilet Quick Startilla ja jatkan sitten Nutrilettin VLCD:llä, kunnes paino on 76,5 kg.
Notta morjens vaan lihakset.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

masa kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Paino 81 kg ja pit 175 cm, josta BMI 26.4.

Aloitin eilen illalla Nutrilet Quick Startilla ja jatkan sitten Nutrilettin VLCD:llä, kunnes paino on 76,5 kg.
Notta morjens vaan lihakset.
Joo, kyllähän se näin on.

Itse asiassa mä en aloittaisi muuten, mutta vaimon tukena. Sillä oli paastoverensokeri 6.3, normaaliarvon yläraja 6.1. Diabeteksesta ei siis ole (vielä) kyse, mutta painoa pitää saada alas.

Mutta tiedän kyllä, että noin puolet katoaa lihaksista helposti, vaikka ei niitä paljoa olekaan. Täytyy nyt yrittää liikkua lisäksi.
Gaia

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Ei nyt varmaan pitäis (taaskaan) sanoa mitään kun tää palsta pullistelee laihdutuksen ammattilaisia mutta eikös tollanen viitisen kiloa lähtis ruokavaliolla -siis syömällä ihan tavallista ruokaa vaikka nyt painonvartijoiden (tai minkä tahansa vastaavan) ohjeiden mukaan- reilussa kuukaudessa tai maks. kahdessa.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Gaia kirjoitti:Ei nyt varmaan pitäis (taaskaan) sanoa mitään kun tää palsta pullistelee laihdutuksen ammattilaisia mutta eikös tollanen viitisen kiloa lähtis ruokavaliolla -siis syömällä ihan tavallista ruokaa vaikka nyt painonvartijoiden (tai minkä tahansa vastaavan) ohjeiden mukaan- reilussa kuukaudessa tai maks. kahdessa.
No ilman muuta se lähtis. Tämä on vain nopeaa ja yksinkertaista. Valmis boxi, syöt vain sen sisällön (lisäät vain maitoa ja vettä) etkä mitään muuta. Mun on helppo pitää kiinni tuollaisesta.

Mä tykkään kaikessa "parempi kertarutina kuin ainainen kitinä"menettelystä.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

NuoriD kirjoitti:Mä tykkään kaikessa "parempi kertarutina kuin ainainen kitinä"menettelystä.
Kertarutinalla on yleensä taipumus löytää helpommin takaisin vyötärölle kuin "ainaisella kitinällä".
Gaia

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Helppo päästä laikkarikierteeseen. 5 kiloa lähtee helposti ja äkkiä. Sitten syödään taas kuten aina ennenkin ja hups: se 5 kiloa palaa kavereiden kera nopeammin kuin lähti. Sitten otetaan taas VLCD ja kadotetaan kilot kavereineen... ja siitä se sitten lähtee. Kroppa kiittää.
Oon pysyvän muutoksen puolella.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Dumis kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Mä tykkään kaikessa "parempi kertarutina kuin ainainen kitinä"menettelystä.
Kertarutinalla on yleensä taipumus löytää helpommin takaisin vyötärölle kuin "ainaisella kitinällä".
Totta. Mutta sitten on niitäkin, jotka ovat aina dieetillä ja koskaan ei tule valmista.

Mutta vedän sen verran takaisin, että en nyt kuitenkaan ala vielä uhoamaan, kuinka helppoa tämä on. Vasta ensimmäinen aamu menossa :oops:

Mutta stay tuned!
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Gaia kirjoitti:Helppo päästä laikkarikierteeseen. 5 kiloa lähtee helposti ja äkkiä. Sitten syödään taas kuten aina ennenkin ja hups: se 5 kiloa palaa kavereiden kera nopeammin kuin lähti. Sitten otetaan taas VLCD ja kadotetaan kilot kavereineen... ja siitä se sitten lähtee. Kroppa kiittää.
Oon pysyvän muutoksen puolella.
Ei mulla mitään kauheaa jojoilua ole ollut. Paino on pysynyt monta vuotta 75-82 haarukassa.

Mutta ilman muuta pysyvä ja tasainen muutos on paras vaihtoehto. En missään tapauksessa kiistä sitä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

NuoriD kirjoitti: Vasta ensimmäinen aamu menossa :oops:
Toinen päivä oli pahin, mutta sen jälkeen meni kuin stäppäri kakkoseen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Gaia

Viesti Kirjoittaja Gaia »

^^Juu, enhän mä sua tässä oo tuomitsemassa. Ka sä lääkärinä tiedät minkälaiset ruoka- ja elämäntavat ovat hyväksi. :)
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriD kirjoitti:
Mutta vedän sen verran takaisin, että en nyt kuitenkaan ala vielä uhoamaan, kuinka helppoa tämä on. Vasta ensimmäinen aamu menossa :oops:

Joku lekuri pisti kaverin vaimon vastaavalle dietille pari vuotta takaperin. Sillä toki oli ylipainoa about 30 kiloa. No eihän se sitä diettiä kauaa kestänyt ja oli niin pahalla päällä koko ajan, ettei kaveri uskaltanut edes kotiin mennä :D
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Gaia kirjoitti:^^Juu, enhän mä sua tässä oo tuomitsemassa. Ka sä lääkärinä tiedät minkälaiset ruoka- ja elämäntavat ovat hyväksi. :)
Tieto ja tiedon mukaan eläminen ovat kaksi eri asiaa :wink:
Gaia

Viesti Kirjoittaja Gaia »

NuoriD kirjoitti:
Gaia kirjoitti:^^Juu, enhän mä sua tässä oo tuomitsemassa. Ka sä lääkärinä tiedät minkälaiset ruoka- ja elämäntavat ovat hyväksi. :)
Tieto ja tiedon mukaan eläminen ovat kaksi eri asiaa :wink:
Siinä kohtaa voi syyttää sitten vain itseään.
Kokeileminen on helppoa. Kun on kokeillut terveellisempää tapaa pari-kolme kuukautta, olo on niin paljon parempi ettei halua palata entiseen.
Tietty vaatii vähän itsekuria toteuttaa mutta jos ei viitsi niin ei kannata jatkossa vinkua :wink:

edit. Tähän samaan voi kertoa mun kaksi kokeilua.
Uteliaisuuttani testasin pari vuotta sitten tota Nutrilettia. Tuotteet eivät mun mielestä olleet mitenkään vastenmielisen makuisia, kertaakaan ei ollut nälkä (muistaakseni viikon kokeilu), ei tuntunut väsymystä, ts. energiavajetta, jaksoin ihan hyvin työt, kotihommat ja muksun kanssa puuhailut. Nukuin ehkä paremmin kuin aikoihin. MUTTA. Koko ajan oli vähän huono olo, mihinkään ei sattunut mutta tuntui huteralta.
Painoa lähti viikossa 800 grammaa :P

Toinen uteliaisuustesti oli Fastin vihreä tee-kapseleilla. Söin ja treenasin ihan normaalisti. Mitään muuta vaikutusta noilla ei ollut kuin jatkuva kuvotus. Fiilis oli koko ajan kuin raskauspahoinvoinnin pahimmassa vaiheessa, ilman oksentamista.
Paha olo loppui kuin seinään kolme päivää kapseleiden lopetuksen jälkeen. Testasin samoja pari kk ekan kokeilun jälkeen ja sama yökkiolo palasi heti.
Että sellasia tuotteita :mrgreen:

edit2: Nyt kun kirjoitin tuon jutun, älysin, että noiden tuotteiden aiheuttama huono olo oli itseasiassa samanlaista molemmissa. Green Tea -kapseleilla vaan monta kertaa voimakkaampaa :shock:
Vastaa Viestiin