Suosittele Valtsulle puhelinta

Tietokonejutut, pelit ja muu nörtismi; autot, kaasupullot ja muut lelut
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Vaola kirjoitti:Nälkä kasvaa syödessä... Kokeilin tänään Nokian e63:sta ja taidan ostaa sen. Siinä oli mun käyttöön hyvät kalenteritoiminnot ja sit kun tapaan muutenkin tehdä muistiinpanoja kännykällä, niin se täysirivisyys kiehtoi paljon.

Nyt vaan sitten suurtakin suurempi dilemma:

Metallinhohtoinen tummansininen vai metallinhohtoinen punainen? :?


Jos kerran kasvaa niin vilkaise se E72 vielä. :)
Came here for school, graduated to the high life
dolphin
Wannabe-kitisijä
Viestit: 1
Liittynyt: 31.08.2005 10:17

Viesti Kirjoittaja dolphin »

Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Tämähän oli älykäs ensipostaus tuoreimpaan mahdolliseen keskusteluketjuun. Hienosti taputeltu kakkapökäle!
Avatar
Teraslilja_m
Kitisijä
Viestit: 1177
Liittynyt: 30.10.2005 15:31
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Teraslilja_m »

First Look: H.264 and VP8 Compared
VP8 is now free, but if the quality is substandard, who cares? Well, it turns out that the quality isn't substandard, so that's not an issue, but neither is it twice the quality of H.264 at half the bandwidth
Life is complex, it has real and imaginary parts.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

Minulla on nyt viemäriin hukatun vanhan alkeisnokian tilalla Nokia 3710 fold. Koska sain sen kytkykauppana liittymää vaihtaessa, uskottelujen mukaan itse puhe-elimen hinnaksi tulee vain neljäkymppiä, kupaten kahden vuoden ajan.

Halusin joo simpukkamallin. Näppäimet ja näyttö suojassa. Taitettuna ei edes tunnu taskussa, auki isompi kuin tavalliset. Osaan avata yhdellä kädellä, ja siistii ettei vastatessa tai lopettaessa tarvi painaa nappia. On tuossa mulle uutta netti (Kitinäkin näkyy), vaikken sillä käyttäisi kuin hätätapauksessa, kartat ja navigaattori (tosin vuoden navilisenssi tohon kytkykauppaan maksaisi kympin lisää) sekä kamera (minullla ei ole ollut mitään digikameraa) Lelu 3,8 megapikseliä, mutta kulkeepahan mukana. Kalenteri ym.. Ostin isomman muistikortin ja USB-piuhan erikseen.

Kelepoo, kun en juuri peruskännykkää parempaa tarvi.
Mutta huonoja arvosteluja on saanut
http://www.vertaa.fi/matkapuhelin/nokia ... ld/review/
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Gat kirjoitti:Lelu 3,8 megapikseliä

3,2.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

Manaaja kirjoitti:
Gat kirjoitti:Lelu 3,8 megapikseliä

3,2.

Niinpäs onkin ja siinä lukeekin niin. Mutta tuossa taitaa olla läpän alla toinenkin kamera, jolla kuvata krapulanaamaansa? Anyway, oikeissa digikameroissahan on nykyään kaikissa jo yli 10 megapikseliä..
Vastaa Viestiin