Ei kun armeijan käymättömyys johtuu niistä vaillinaisista kyvyistä.sivustahuutaja kirjoitti:Eh? Eli jos protestoin israelin iskua avustuslaivalle, niin se johtuu sitä, etten itse käynyt inttiä ja opetellut ampumaan rynkyllä?
Päivän uutiskatsaus
- Riemumieli
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Riippunee pitkälti siitä kuka ystävä oli. Jos siellä oli vaikka joku gorilla-asussa oleva entinen formulakuski niin sitten JJ ajoi.elco kirjoitti:Haluaako joku lyödä vetoa ajoiko venettä JJ vai ystävä?
Came here for school, graduated to the high life
Öö, tota, se ystävä delasi.exPertti kirjoitti: Riippunee pitkälti siitä kuka ystävä oli. Jos siellä oli vaikka joku gorilla-asussa oleva entinen formulakuski niin sitten JJ ajoi.
Kangesta: miksi munassa JJ ei istuttaisi delannutta frendiään rattiin, kun itse rattimiehenä voi raskas ovi heilahtaa. Meneeks kaaliin?
-
- Kitisijä
- Riemumieli
- Kitisijä
Olihan siellä se kolmaskin mies. Mutta tuota kuolleen ajamista en hahmottanutkaan heti. Viattomuutta on siis pikku ripaus vielä jäljellä.elco kirjoitti:Öö, tota, se ystävä delasi.exPertti kirjoitti: Riippunee pitkälti siitä kuka ystävä oli. Jos siellä oli vaikka joku gorilla-asussa oleva entinen formulakuski niin sitten JJ ajoi.
Kangesta: miksi munassa JJ ei istuttaisi delannutta frendiään rattiin, kun itse rattimiehenä voi raskas ovi heilahtaa. Meneeks kaaliin?
Kyllä tolla vauhdilla noin olemattomassa ojassa saa ammattimieskin pitää kieltä keskellä suuta, ettei mene pientareen kautta... Mä oon aina pannarissa kun pitää ohjata faijan satakertaa pienempää purtiloa yhdessä kapeikossa.Manaaja kirjoitti:Miten ammattimies voisi omalla veneellä ajaa noin huonosti noin pienessä pierussa? Pakko olla joku sen paljon enemmän kännissäollut kaveri. Noissa promilleissahan tehdään vielä uusia rataennätyksiä.
Work like a captain, play like a pirate.
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
http://www.mtv3.fi/uutiset/kulttuuri.sh ... 06/1147111
Saako olla ilkeä, ei se mitään, olen silti. Nimittäin tuo Vesku paisuu kuin pullataikina ja lienee ajan kysymys, kun pumppu pettää. Jotenkin säälittävää, että vääntää keikkaa ja duunaa levyjä, vaikka hyvä kun pystyy hengittämään. Ääni on jo kauan kuulostanut puistojen miehen pihinältä, eikä varsinaisesta laulamisesta ole voitu puhua. Sellaista örinäähän tuo.
Saako olla ilkeä, ei se mitään, olen silti. Nimittäin tuo Vesku paisuu kuin pullataikina ja lienee ajan kysymys, kun pumppu pettää. Jotenkin säälittävää, että vääntää keikkaa ja duunaa levyjä, vaikka hyvä kun pystyy hengittämään. Ääni on jo kauan kuulostanut puistojen miehen pihinältä, eikä varsinaisesta laulamisesta ole voitu puhua. Sellaista örinäähän tuo.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Uskomaton tuomio tuolla näytöllä. Pitää kaikkien ruveta varomaan sanojaan omassa kodissaankin ettei tule tuomituksi Kyllikki Saaren murhasta vaikkapa. Bodomkin on vielä selvittämättä, joten varovaisuutta senkin suhteen.Vesper kirjoitti:Kohtuullisen kylmä nainen
Ymmarsinko oikein, etta ammattituomari vastusti ja nama turhanpaivaiset maallikot kannattivat?
On siina sitten veronmaksajilla maksamista kun menee hoviin.
EDIT: Mistä lähtien lautamiehet tms on korvattu "kolmella ammattituomarilla"? Vakavissa jutuissa?
On siina sitten veronmaksajilla maksamista kun menee hoviin.
EDIT: Mistä lähtien lautamiehet tms on korvattu "kolmella ammattituomarilla"? Vakavissa jutuissa?
-
- Kitisijä
Siis oikeuksissahan on paljon erilaisia kokoonpanoja jutusta riippuen. On useampaa tuomaria, lautamisten kanssa ja ilman. Luonnollisesti vakavissa jutuissa kokoonpano on usein järeämpi.exPertti kirjoitti:EDIT: Mistä lähtien lautamiehet tms on korvattu "kolmella ammattituomarilla"? Vakavissa jutuissa?
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
-
- Kitisijä
Lupaan lopettaa asiasta puhumisen siihen asti kunnes aiheesta tulee vapauttava ylemmän asteen tuomio. Niin siis ellei joku halua jollakin jatkokommentilla muuta.Ylermi Ylihankala kirjoitti:Taidat olla taas kovin yksin neuroottisen päivittelysi kanssa. Jaksuja.
Jatketaan piristävämmillä aiheilla.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201006 ... 6_ul.shtml
Lisää todisteita kuolemantuomion palauttamisen puolesta.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201006 ... 6_ul.shtml
Lisää todisteita kuolemantuomion palauttamisen puolesta.
-
- Kitisijä