Päivän uutiskatsaus

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Riemumieli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

sivustahuutaja kirjoitti:Eh? Eli jos protestoin israelin iskua avustuslaivalle, niin se johtuu sitä, etten itse käynyt inttiä ja opetellut ampumaan rynkyllä?
Ei kun armeijan käymättömyys johtuu niistä vaillinaisista kyvyistä.
Paras päivä ikinä.
sivustahuutaja
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Riemumieli kirjoitti: Ei kun armeijan käymättömyys johtuu niistä vaillinaisista kyvyistä.
Eli julkisella sektorilla työskentely johtuu vaillinaisista kyvyistä? Niinhän mä just sanoin! Te juristit ootte joskus niiiiin hankalia...
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

Haluaako joku lyödä vetoa ajoiko venettä JJ vai ystävä?
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

elco kirjoitti:Haluaako joku lyödä vetoa ajoiko venettä JJ vai ystävä?
Riippunee pitkälti siitä kuka ystävä oli. Jos siellä oli vaikka joku gorilla-asussa oleva entinen formulakuski niin sitten JJ ajoi.
Came here for school, graduated to the high life
elco

exPertti kirjoitti: Riippunee pitkälti siitä kuka ystävä oli. Jos siellä oli vaikka joku gorilla-asussa oleva entinen formulakuski niin sitten JJ ajoi.
Öö, tota, se ystävä delasi.

Kangesta: miksi munassa JJ ei istuttaisi delannutta frendiään rattiin, kun itse rattimiehenä voi raskas ovi heilahtaa. Meneeks kaaliin?
huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

elco kirjoitti:Kangesta: miksi munassa JJ ei istuttaisi delannutta frendiään rattiin, kun itse rattimiehenä voi raskas ovi heilahtaa. Meneeks kaaliin?
Koska on suoraselkäinen ja rehellinen mies, joka menee mieluummin istumaan kuin valehtelee virkamiehille.
par-sky
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja par-sky »

^sittenhän sen näkee...
Me transmitte sursum, Caledoni!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

elco kirjoitti:Kangesta: miksi munassa JJ ei istuttaisi delannutta frendiään rattiin, kun itse rattimiehenä voi raskas ovi heilahtaa. Meneeks kaaliin?
Ei taitais tulla kuin ehtoollista.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Riemumieli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ehdollinen on mielestäni julma ja epätavallinen rangaistus. Muutamen egen stipendi väestöongelman ratkaisuyrityksestä kuulostaa mielestäni paremmalta.
Paras päivä ikinä.
exPertti
Kitisijä

elco kirjoitti:
exPertti kirjoitti: Riippunee pitkälti siitä kuka ystävä oli. Jos siellä oli vaikka joku gorilla-asussa oleva entinen formulakuski niin sitten JJ ajoi.
Öö, tota, se ystävä delasi.

Kangesta: miksi munassa JJ ei istuttaisi delannutta frendiään rattiin, kun itse rattimiehenä voi raskas ovi heilahtaa. Meneeks kaaliin?
Olihan siellä se kolmaskin mies. Mutta tuota kuolleen ajamista en hahmottanutkaan heti. Viattomuutta on siis pikku ripaus vielä jäljellä.
elco

exPertti kirjoitti: Olihan siellä se kolmaskin mies. Mutta tuota kuolleen ajamista en hahmottanutkaan heti. Viattomuutta on siis pikku ripaus vielä jäljellä.
Kepulisko-kolleegasi nauravat sinulle.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Miten ammattimies voisi omalla veneellä ajaa noin huonosti noin pienessä pierussa? Pakko olla joku sen paljon enemmän kännissäollut kaveri. Noissa promilleissahan tehdään vielä uusia rataennätyksiä.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Manaaja kirjoitti:Miten ammattimies voisi omalla veneellä ajaa noin huonosti noin pienessä pierussa? Pakko olla joku sen paljon enemmän kännissäollut kaveri. Noissa promilleissahan tehdään vielä uusia rataennätyksiä.
Kyllä tolla vauhdilla noin olemattomassa ojassa saa ammattimieskin pitää kieltä keskellä suuta, ettei mene pientareen kautta... Mä oon aina pannarissa kun pitää ohjata faijan satakertaa pienempää purtiloa yhdessä kapeikossa.
Work like a captain, play like a pirate.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Ylermi Ylihankala
Kitisijä

http://www.mtv3.fi/uutiset/kulttuuri.sh ... 06/1147111

Saako olla ilkeä, ei se mitään, olen silti. Nimittäin tuo Vesku paisuu kuin pullataikina ja lienee ajan kysymys, kun pumppu pettää. Jotenkin säälittävää, että vääntää keikkaa ja duunaa levyjä, vaikka hyvä kun pystyy hengittämään. Ääni on jo kauan kuulostanut puistojen miehen pihinältä, eikä varsinaisesta laulamisesta ole voitu puhua. Sellaista örinäähän tuo.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Jos olet tuota mieltä oikeasti, niin eihän se ole ilkeästi sanottu. Itse ole kuunnellut Loiria, mutta samat fiiwikset tulee noin mitä on median kautta ohimennen seurannut.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Work like a captain, play like a pirate.
exPertti
Kitisijä

Uskomaton tuomio tuolla näytöllä. Pitää kaikkien ruveta varomaan sanojaan omassa kodissaankin ettei tule tuomituksi Kyllikki Saaren murhasta vaikkapa. Bodomkin on vielä selvittämättä, joten varovaisuutta senkin suhteen.
exPertti
Kitisijä

Ymmarsinko oikein, etta ammattituomari vastusti ja nama turhanpaivaiset maallikot kannattivat?

On siina sitten veronmaksajilla maksamista kun menee hoviin.

EDIT: Mistä lähtien lautamiehet tms on korvattu "kolmella ammattituomarilla"? Vakavissa jutuissa?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

exPertti kirjoitti:EDIT: Mistä lähtien lautamiehet tms on korvattu "kolmella ammattituomarilla"? Vakavissa jutuissa?
Siis oikeuksissahan on paljon erilaisia kokoonpanoja jutusta riippuen. On useampaa tuomaria, lautamisten kanssa ja ilman. Luonnollisesti vakavissa jutuissa kokoonpano on usein järeämpi.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

exPertti kirjoitti:Uskomaton tuomio tuolla näytöllä.
Taidat olla taas kovin yksin neuroottisen päivittelysi kanssa. Jaksuja.
exPertti
Kitisijä

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Taidat olla taas kovin yksin neuroottisen päivittelysi kanssa. Jaksuja.
Lupaan lopettaa asiasta puhumisen siihen asti kunnes aiheesta tulee vapauttava ylemmän asteen tuomio. Niin siis ellei joku halua jollakin jatkokommentilla muuta.
exPertti
Kitisijä

Jatketaan piristävämmillä aiheilla.

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201006 ... 6_ul.shtml

Lisää todisteita kuolemantuomion palauttamisen puolesta.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mulla on vähän sellanen kutina, että Pertti halua panna Annelia. Pitääkö paikkansa?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Manaaja kirjoitti:Mulla on vähän sellanen kutina, että Pertti halua panna Annelia. Pitääkö paikkansa?
Kyllähän Nikitakin pillua saa. Vakka kantensa.
Vastaa Viestiin