Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Vendetta
Kitinä paheena
Viestit: 45
Liittynyt: 15.06.2010 19:45
Paikkakunta: Tsadi

Viesti Kirjoittaja Vendetta »

Ja edelleen jatkuu vitutus. Ehkä jotkut jutut ei vaan ala skulaamaan. ikinä.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Alkaa kevyesti vituttaa nämä routavauriot teissä, joita ei näköjään saada korjatuksi ennen ensi talvea, jos silloinkaan. Olen pari kertaa täräyttänyt tällaiseen ylläri-ylläri -monttuun länsiväylällä ja kehällä, ja tänään kävin tasapainottamassa auton renkaat kun tuntuu 110km/h:ssa perseessä värinää.

No, eihän ne vanteet mitään epätasapainoisia olleet, vaan kolme vannetta neljästä on soikeita kuin ilmapallot noihin routamonttuihin ajamisien vuoksi. On kuulemma ihan yleistä että matalaprofiilirenkailla varustetut isot aluvanteet menevät paskaksi tommosissa 2-tonnia painavissa autoissa noihin routakuoppiin. Tekis melkein mieli räjäyttää joku tienhoitolaitos.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

Manaaja kirjoitti:Tekis melkein mieli räjäyttää joku tienhoitolaitos.
Eikös se ole yksityinen firma nykyään jo? Destia tms.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Manaaja kirjoitti:On kuulemma ihan yleistä että matalaprofiilirenkailla varustetut isot aluvanteet menevät paskaksi tommosissa 2-tonnia painavissa autoissa noihin routakuoppiin. Tekis melkein mieli räjäyttää joku tienhoitolaitos.
Niin onkin ihan tavallista, kun eihän isoja aluja mihinkään rallikäyttöön ole tarkoitettu. Eikun reklamaatiota tienpitäjälle ja yrität niitten laskuun uusia vanteita.

Haluan nähdä sen "dear receiver..." kirjeen minkä se pyyntö aiheuttaisi.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mulla se kuoppa puhkas renkaan. Tyhmä kuoppa!
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

^ Tuo veloitusten jääminen roikkumaan on __mielestäni_ yleistynyt viime aikoina. Onkohan siihen joku selkeä syy vai tuntuuko se vaan?
Came here for school, graduated to the high life
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Näissä pankkijutuissa on nyt jotain laajempaakin ongelmaa ollut kuukauden verran, oli nimittäin juttua alkuviikosta ja monella ei taaskaan (omani mukaanlukien) vinkunut millään kortti. Eikös nyt tullut joku uusi systeemi tjmv. maksujuttuihin, johtuiskohan siitä.
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Siis ei ole totta... Oon kuusi vuotta säilyttänyt yhden kahdeksannumeroisen tunnusluvun päässäni, käyttänyt sitä vakituisesti ja nyt muistan vain loppuosan! :evil:
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

Vaola kirjoitti:Siis ei ole totta... Oon kuusi vuotta säilyttänyt yhden kahdeksannumeroisen tunnusluvun päässäni, käyttänyt sitä vakituisesti ja nyt muistan vain loppuosan! :evil:
Kyllä se kohta plopsahtaa kunhan et mieti sitä ankarasti.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Vesper kirjoitti:Mulla se kuoppa puhkas renkaan. Tyhmä kuoppa!
Kyllä mulle tienpitäjä maksoi vanteen ja renkaan. Korvaushakemus vaan liikkeelle ! Toki tiessä oleva reikä ja sijainti pitää osata osoitta/kuvata/jne.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Suvinen kirjoitti:Ehuh! Katsoin sitten viimeksi eilen nopeasti, että tilini saldo on kympin miinuksella, ilmeisesti viikonlopun baarireissun seurauksena. Olin kauppaan menossa ja mies siirsi tilille muutaman kympin. Tänään sitten katsoin joko lapsilisät olisivat tulleet. No olivat tulleet - siitä huolimatta tili oli mukavat 130 euroa miinuksella. Oli sitten ilmeisesti ollut joku viive pankkiyhteyksissä; eilisen iltapäivän aikana tililtä oli hävinnyt veloituksina ainakin viiden päivän ostokset. Kaikki toki omiani, mutta ilmeisesti olivat kasaantuneet jonnekin, ja kun en joka päivä käy tilitapahtumia läpi olin olettanut että ko. ostokset olivat veloitetut jo aikapäiviä sitten. Eipä olleet. Nyt onkin edessä sitten toooodella köyhä juhannus, kun visankin luottoraja kolkuttelee ihan nurkan takana. Voi kiesus kun vituttaa.
Joko olet vastanut "Oletko köyhä?"- kyselyyn?

Joo on sentään satanen jussin viettoon..
Mutta on se mukavaa että toiset voi ostella lukaaleja ja mutkustella ympäri maapallon, toisaalta mahdollisuus joutua piikkirauskun pistämäksi tai lento-onnettomuuteen on häviävän pieni..


Ja pitääkö niitä matalaprofiilirenkaita sitten harrastaa? Nehän ovat epäkäytännöllisiä ja eikä voi niitä pelkästään kehua kaikkien ominaisuuksiensa puolesta!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Pulkannaru kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Mulla se kuoppa puhkas renkaan. Tyhmä kuoppa!
Kyllä mulle tienpitäjä maksoi vanteen ja renkaan. Korvaushakemus vaan liikkeelle ! Toki tiessä oleva reikä ja sijainti pitää osata osoitta/kuvata/jne.
En jaksa, ei mennyt omasta pussista.
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vaola kirjoitti:Siis ei ole totta... Oon kuusi vuotta säilyttänyt yhden kahdeksannumeroisen tunnusluvun päässäni, käyttänyt sitä vakituisesti ja nyt muistan vain loppuosan! :evil:
Muistan 11 numeroisen pankkitilini? En käytä sitä kuin kerran pari kuussa..
9 olisi lukuna parempi tai 12 nekun voi jakaa kolmeen yleensä 3+3+3+3+3..., 7+7+7 lukusarjat kai ovat helpoimmin musitettavaissa..
Mobiilinumerot on tymiä, niissä on 3+3+4 sarja tai jos haluaa 3+3+3+1..
Kaikkein perhautta ovat kuitenkin numero ja kirjain sekaletkat.. j9k u83 99l 98p i8u..
Näistä ollut aimeiinkin kitinähistoryssä vääntöä.. toisilla on parempi muisti kuin toisilla ja NDllä mutakantinen nahkainen muistikirja..
Pyyhin Netikettiin..
Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Manaaja kirjoitti:On kuulemma ihan yleistä että matalaprofiilirenkailla varustetut isot aluvanteet menevät paskaksi tommosissa 2-tonnia painavissa autoissa noihin routakuoppiin. Tekis melkein mieli räjäyttää joku tienhoitolaitos.
Vai kannattaisiko adaptoitua tienhoidon evoluutioon ja jättää seuraavalla kerralla hankkimatta matalaprofiilisia aluvanteita.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Bhven kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:On kuulemma ihan yleistä että matalaprofiilirenkailla varustetut isot aluvanteet menevät paskaksi tommosissa 2-tonnia painavissa autoissa noihin routakuoppiin. Tekis melkein mieli räjäyttää joku tienhoitolaitos.
Vai kannattaisiko adaptoitua tienhoidon evoluutioon ja jättää seuraavalla kerralla hankkimatta matalaprofiilisia aluvanteita.
No kun tota. Sellaiset nyt alkavat olemaan noissa autoissa vakiokokoisia tehdasvakiovarusteita, eikä mitään jälkihankintoja. Ihan auton alkuperäiset tehtaalta tulleet aluvanteet ovat kyseessä, saatanan nenäkääpiö.
Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Manaaja kirjoitti:No kun tota. Sellaiset nyt alkavat olemaan noissa autoissa vakiokokoisia tehdasvakiovarusteita, eikä mitään jälkihankintoja. Ihan auton alkuperäiset tehtaalta tulleet aluvanteet ovat kyseessä, saatanan nenäkääpiö.
No liikkeessä vaan ukaasia, notta 15 tuuman peltivanteet alle, tai auto jää kauppaan.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Bhven kirjoitti:No liikkeessä vaan ukaasia, notta 15 tuuman peltivanteet alle, tai auto jää kauppaan.
Mutkasta ulosajautuminen vituttaisi sekin.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Vesper kirjoitti:En jaksa, ei mennyt omasta pussista.
Noin arvelinkin. Mun pussi oli tyhjempi ja kaipasi täytettä vajaan 300€ verran, eli soikeaksi meni orkkis aluvanne ja patti kylkeen uuteen renkaaseen. Muille toki tiedoksi, että kannattaa hakea korvaus kunhan vaan tietää tarkalleen paikan jossa hajosi oikealla tilannenopeudella jatai nopeusrajoituksen mukaan ajamalla. Silloin ette todnäk ole ainoita korvauksen hakijoita ko päälystevauriosta tai tietyöalueen viasta.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

No hiukan kismittää kun takuuvuokrasta lähtee pienoinen summa pois, ihan syystä tosin, tavallaan. Huonoon aikaan loppusiivous = pyhät, sano. Mutta siis, olen yrittänyt miehelle opettaa että jos ei ole kuvia niin sitä ei ole tapahtunut! Ei ole oppi mennyt perille.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

RP kirjoitti:No hiukan kismittää kun takuuvuokrasta lähtee pienoinen summa pois, ihan syystä tosin, tavallaan. Huonoon aikaan loppusiivous = pyhät, sano. Mutta siis, olen yrittänyt miehelle opettaa että jos ei ole kuvia niin sitä ei ole tapahtunut! Ei ole oppi mennyt perille.
Jatkan vielä tästä aiheesta. Nimittäin luulin hukanneeni pankkikorttini kun sitä ei perinpohjaisesta etsimisestä huolimatta löytynyt. Soitin pankkiin ja kortti suljettiin. Menin vessaan ja siellä tietysti muistin missä kortti mahdollisesti on, siellähän se. Voi hitsin vitsi, viikko kortittomuutta ja 10€ lasku.

Jenkeistä on muutama paketti ollut lietsussa jo kuukauden päivät, ja muutamat paketit melkein kuukauden. Hmm.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Viime viikolla yritin ostaa patjoja ja sitten niitä ei vittu ollut ja yllättäen tällä viikolla hinta pompsahti 150e ylöspäin, voi saatanan saatana.
Menee tuskailu viikonloppu taas vitun tiukalle rahnan kanssa.
Bonuksena valmisteluihin varatut rahat loppui 80% jo ennen alkua.

Pyöräilykin on jäänyt ja lähestulkoon jokainen idea kusee nyt kesällä rahattomuuten, jes!

edit: niin ja aamupuurosta meni pakki sekaisin vaikka vaikutuksen pitäisi olla päinvastainen, ehanaa!
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Viesti Kirjoittaja Sola »

Vituttaa tää jo 1,5 viikkoa kestänyt räkätauti. Pää hajoo kun ei pääse salille eikä lenkille. Saatana!
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dumis kirjoitti:Viime viikolla yritin ostaa patjoja ja sitten niitä ei vittu ollut ja yllättäen tällä viikolla hinta pompsahti 150e ylöspäin, voi saatanan saatana.
Ögh? Sanot kaupassa (jollekin toiselle myyjälle) että yritit ostaa patjan viime viikolla mutta myyjä sanoi että ensi viikolla tulee, mutta hinnankorotuksesta ei kerrottu mitään joka se tuli sinulle yllätyksenä, ja olisit varannut patjan silloin viime kerralla jos myyjä olisi moisesta viitsinyt reilun pelin nimissä mainita. Jos myyjä ei voi auttaa, pyydät myymäläpäällikön paikalle. Ihmettelen todella jos vaativat sulta uutta hintaa tuosta huolimatta.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Rillit hukassa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2439
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Uaargh! Vittu vanhemmat jotka polttaa autossa kun on lapsi kyydissä! Ei vittu saatana! Toi on mun silmissä ihan sama kun löis sille Maija 5v. ja Samuli 3v. ihan oman tupakan kouraan pössyteltäväksi.

Ja samat kusipäävanhemmat kauhistelee sitä kun jossain vinkuintiassa läski 2v. vetää kessua. Vittu ihan sama tilanne omassa perheessään! Ei helvetti.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Vastaa Viestiin