Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Vai puhutko vanhasta maploaderista? Lieneekö nykyään ovi-suiteen integroituna.
Came here for school, graduated to the high life
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Homma lähti lopulta pelittämään kun asensin Ovi Suiten uudestaan.

Toisaalta koko paska olisi varmaan kannattanut jättää väliin, koska mitään maksullista sisältöä kartan päälle ei näköjään saa. Ainakin Lonely Planetin kaupunkiopas oli paskempi kikkare kuin mitä kukaan voi kuvitellakaan. Tuherran omaan kämmeneeni tussilla hyödyllisemmän oppaan kuin tuo paskakasa. Lonely Planetin kökkö sopii vain niille nörteille, jotka ovat liian estyneitä nappaamaan hotellin respasta mukaansa ilmaisen kartan perusnähtävyyksineen.

Jotenkin veikkaan, että googlen POI-tietojen siirto nokiaan ei tule onnistumaan järin helposti, joten taidan käyttää google mapsia reissussa, jotta saan ne omat ravintolat ja kaupat kartalle. Google maps on lisäksi helppokäyttöisempi ja osaa jopa löytää haetut osoitteet.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Miks siinä N97 minissa tarvii olla se helvetin symbian. Ostaisin muuten!
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

sivustahuutaja kirjoitti:Nokia. Ovi. Ovi Maps. Ovi Suite. Ovi.com. Lataa. Asenna. Kirjaudu. Oletko jo kirjautunut. Kirjaudu. Kirjaudu. Asenna. Asenna. Lataa. Päivitä. Asenna. Ovi. Ovi Maps. Ovi Suite. Nokia. Kirjaudu. Asenna. Ovi. Ovi Maps. Oletko jo kirjautunut. Asenna. Ovi. Nokia... .... .. . ... .... ... ... ... .

Kai tämänkin foorumin vakkareista joku siellä vitun Nokialla töissä ja voi käydä viemässä terveiset, esimerkiksi kirjepommin?
Joo. On. Tiedetään. Me oltais irtisanottu jo meidän tj mutta kun ei saatu. Tämän perusteella siis varmaan uskot että me ollaan ihan helvetin turhautuneita kun mikään ei vittu toimi. Ei edes firman sisällä, saatana. Ja sitten vielä se vituttaa kun itse ei voi mihinkään vaikuttaa muuta kuin valittamalla (en ole konkreettisesti tekemässä puhelimia enkä softia).

Tuo Ovi on ihan naurettavuuden huippu jo siinä miten ja kuka sen teki. Sitä on monta kertaa oltu pöyristyneitä, aina kun tosta jotain kuulee niin kohoaa kulmakarvat. Tai no, ei ne enää kohoa, koska mua ei yllätä enää juuri mikään tässä firmassa. Tai no joo se yllättäis jos tulis potkut tai palkkaa ei maksettais. Palkanmaksu toimii. Mikään muu ei sit toimikaan.

Kirjepommia en lähetä. Mutta voin suututtaa tj:n uudestaan ensi kerralla. Se kun ei oikeen tykänny suorista sanoista. Nössö. Saatana.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Vaan mikäs toimitusjohtajaa uhkaisi niin kauan kuin nokia nousta porskuttaa pörssissä vaikka palvelut ja käytettävyys olisi kuinka syvältä tahansa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 5993
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja aasi »

annepa kirjoitti: Tuo Ovi on ihan naurettavuuden huippu jo siinä miten ja kuka sen teki. Sitä on monta kertaa oltu pöyristyneitä, aina kun tosta jotain kuulee niin kohoaa kulmakarvat.
En tiedä kuka on Oven tehnyt, mutta kuulemma Noksu haluaisi tehdä alihankkijoiden kanssa sellaiset perseraiskaussopimukset, että mikäli ei siihen leikkiin ole pakotettu, niin ei todellakaan kannata ryhtyä.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

aasi kirjoitti:En tiedä kuka on Oven tehnyt, mutta kuulemma Noksu haluaisi tehdä alihankkijoiden kanssa sellaiset perseraiskaussopimukset, että mikäli ei siihen leikkiin ole pakotettu, niin ei todellakaan kannata ryhtyä.
Kato se on tärkeää säästää oikeissa paikoissa.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

huima kirjoitti:
aasi kirjoitti:En tiedä kuka on Oven tehnyt, mutta kuulemma Noksu haluaisi tehdä alihankkijoiden kanssa sellaiset perseraiskaussopimukset, että mikäli ei siihen leikkiin ole pakotettu, niin ei todellakaan kannata ryhtyä.
Kato se on tärkeää säästää oikeissa paikoissa.
No totta kai. Kyllä minäki ottaisin tänne kotiin ilmaiseksi tekemään remppareiskan yhtä vessaremonttia. Mutta kun ei se niin mene. Väitättekö muka että ette itse tekisi perseraiskaussopimuksia jos teillä olisi siihen mahdollisuus? Ai väitätte? Valehtelette.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

sivustahuutaja kirjoitti:^ Vaan mikäs toimitusjohtajaa uhkaisi niin kauan kuin nokia nousta porskuttaa pörssissä vaikka palvelut ja käytettävyys olisi kuinka syvältä tahansa.
Nousta porskuttaa? Me on varmaan katottu ihan eri pörssitiedotteita ja päivittäisiä osakeuutisia....
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Niinkö? No sitten alkaa varmaan Kallasvuolla perse hiota.
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 14:02

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

sivustahuutaja kirjoitti:^ Vaan mikäs toimitusjohtajaa uhkaisi niin kauan kuin nokia nousta porskuttaa pörssissä vaikka palvelut ja käytettävyys olisi kuinka syvältä tahansa.
Heh. Ihan kuin yhdenkään suuren yrityksen toimitusjohtajan tarvitsisi välittää mistään mitään. Lienee niitä harvoja duuneja suuryrityksissä, että oikeasti ei tarvitse tehdä mitään ja lopputuloksella ei ole mitään väliä.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

annepa kirjoitti:Väitättekö muka että ette itse tekisi perseraiskaussopimuksia jos teillä olisi siihen mahdollisuus? Ai väitätte? Valehtelette.
Aina kun teen perseraiskaussopimuksia, tiedän että silloin työn laadunvarmistus ja ohjaus pitää olla ihan eri tasolla. Ja jos en osaa kumpaakaan, en edes yritä tehdä perseraiskaussopimuksia.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ crowbar puhuu asiaa!

A niin, unohtui esittäytyä: Arhinmäki tässä vaan terve. Oli niin hyvä kommentti, että piti heti lainata sivustahuutajan riistopaskaluuria. Mut nyt pitää mennä, alkaa kato matsi.

Eikun perseet penkkiin ja rötösherrat kuriin!
T: Kansanedustaja Arhinmäki
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

* Olen maksanut yli tunnin laskuja kun netti pätkii nonstop, ja mulla on lyhyt pinna vittuilevaan tekniikkaan. Josko viides kerta puhelinlaskua maksaessa toden sanoisi.

* Yksi luottokorttiostos oli veloitettu kahteen otteeseen.

* Electroni ei poista enää varauksia tilin saldosta, ainoa syy miksi mulla edes se on. Tämä selittää miksi saldot pomppii päin vittua ja olen ulkona kuin käki.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Enää ei vituta kun on mieletön hottis ajamassa nurmikkoa ja siistimässä pusikoita. Kiva taloyhtiö, hyvät maisemat. Kyllä tässä ihan silmä lepää. Pitää tehdä tikusta asiaa tai jotain!
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

RP kirjoitti:* Electroni ei poista enää varauksia tilin saldosta, ainoa syy miksi mulla edes se on. Tämä selittää miksi saldot pomppii päin vittua ja olen ulkona kuin käki.
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :? :? :? :? :?

Häh, miksei? Onko sama kaikilla pankeilla? WTF???
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

huima kirjoitti:
annepa kirjoitti:Väitättekö muka että ette itse tekisi perseraiskaussopimuksia jos teillä olisi siihen mahdollisuus? Ai väitätte? Valehtelette.
Aina kun teen perseraiskaussopimuksia, tiedän että silloin työn laadunvarmistus ja ohjaus pitää olla ihan eri tasolla. Ja jos en osaa kumpaakaan, en edes yritä tehdä perseraiskaussopimuksia.
Niin. No arvaat varmaan mitä me saadaan alihankkijoilta (ainakin suurimmalta osalta). Ihan silkkaa paskaa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

annepa kirjoitti:Niin. No arvaat varmaan mitä me saadaan alihankkijoilta (ainakin suurimmalta osalta). Ihan silkkaa paskaa.
Aika sukka tilanne.

Hassua sinänsä että teillä on siellä niin paljon fiksua väkeä töissä, jotka ymmärtävät että partnereita perseraiskaamalla ei saada kunnollista tulosta ja luovaa inputtia aikaiseksi -- ja silti sitä tehdään oikealta ja vasemmalta.
Avatar
Vendetta
Kitinä paheena
Viestit: 45
Liittynyt: 15.06.2010 19:45
Paikkakunta: Tsadi

Viesti Kirjoittaja Vendetta »

Vituttaa ihan kaikki.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vendetta kirjoitti:Vituttaa ihan kaikki.
Hakkaa vaimoas sitten.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
Vendetta
Kitinä paheena
Viestit: 45
Liittynyt: 15.06.2010 19:45
Paikkakunta: Tsadi

Viesti Kirjoittaja Vendetta »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Vendetta kirjoitti:Vituttaa ihan kaikki.
Hakkaa vaimoas sitten.
Ei oo sitäkään saatana. Voi ku oisin lesbo.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vendetta kirjoitti:Ei oo sitäkään saatana. Voi ku oisin lesbo.
No päästä ny ees naapurin eskortista ilmat. Tai hakkaat naapurin emännän. Tai jospa kuitenkin menet torille syöttämään viinalla marinoitua höttöleipää puluille ja ihailet vierestä, kun ne liiskaantuvat näyteikkunoihin.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
Vendetta
Kitinä paheena
Viestit: 45
Liittynyt: 15.06.2010 19:45
Paikkakunta: Tsadi

Viesti Kirjoittaja Vendetta »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Vendetta kirjoitti:Ei oo sitäkään saatana. Voi ku oisin lesbo.
No päästä ny ees naapurin eskortista ilmat. Tai hakkaat naapurin emännän. Tai jospa kuitenkin menet torille syöttämään viinalla marinoitua höttöleipää puluille ja ihailet vierestä, kun ne liiskaantuvat näyteikkunoihin.
Ihania ja kauniita ajatuksia.
Valitettavasti en pääse, kun mun pitää vartioida tuon rakkaan kiljukaulani unta. Joudun siis terrorisoimaan virtuaalisesti ihmisiä.. eikä sekään onnistu kun täälä ei ole ketään paskapäätä.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Vaola kirjoitti:
RP kirjoitti:* Electroni ei poista enää varauksia tilin saldosta, ainoa syy miksi mulla edes se on. Tämä selittää miksi saldot pomppii päin vittua ja olen ulkona kuin käki.
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :? :? :? :? :?

Häh, miksei? Onko sama kaikilla pankeilla? WTF???
En osaa sanoa. Kuukauden ihmetellyt saldon pomppimista vaikka veloituksia ei tule. Olen sitten laskenut, että jos varaukset ei näy saldossa niin näyttää oikealta. Tänään aamulla kävin katsomassa saldon, sen jälkeen vingutin electronia sielllä sun täällä = summat varattuina, mutta saldo edelleen sama. Paska. Helpotti mun elämää kummasti, siksi en edes halunnut pankkikorttia.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

huima kirjoitti:
annepa kirjoitti:Niin. No arvaat varmaan mitä me saadaan alihankkijoilta (ainakin suurimmalta osalta). Ihan silkkaa paskaa.
Aika sukka tilanne.

Hassua sinänsä että teillä on siellä niin paljon fiksua väkeä töissä, jotka ymmärtävät että partnereita perseraiskaamalla ei saada kunnollista tulosta ja luovaa inputtia aikaiseksi -- ja silti sitä tehdään oikealta ja vasemmalta.
Ne, jotka tietää tämän, ei ole niitä jotka päättää. Ne jotka päättää, saattaa joskus kuulla meiltä maan matosilta ihan käypiä todisteitakin, mutta ne jostain syystä ei kiinnitä niihin mitään huomiota. Tässä kohtaa eivät kohtaa päättäjien ja ruohonjuuritason tiedot yhtään.

V***u ko haluttais valittaa vielä lisää mutta en saa :( No valitan sit työkavereille lisää.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Vastaa Viestiin