Kuinka paljon on paljon kun puhutaan katselukerroista

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2349
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Luulisin, että koko elämäni (siitä siis lapsukset ja teinierheet) aikana olen katsonut eniten elokuvia Star Wars IV - VI, Tappajahai, Psyko, North by Northwest, A Clockwork Orange, Dr. Strangelove, Pulp Fiction, Reservoir Dogs, Alien, Once Upon a Time in the West, The Good, the Bad and the Ugly, ja Apocalypse Now.
Viimeisen kymmenen vuoden aikana puolestaan arviolta elokuvia Lawrence of Arabia, Once Upon a Time in the West, Mulholland Drive, Andalusialainen koira, Vertigo, 2001, The Shining, Eyes Wide Shut, Apocalypse Now Redux, Tuntematon sotilas (1955), ja A.I.
Suurin osa noistakin nähty siis useita kertoja viime vuosituhannella, tällä olen vain katsonut niitä enemmän. Ja toki on elokuvia, joita olen kokonaisuudessaan katsonut enemmän kuin joitakin noista, esim. Taksikuski ja Chinatown.
Ja lopuksi tasan kahden viime vuoden aikana olen katsonut eniten elokuvia The Dark Knight, Inland Empire, Andalusialainen koira, Zerkalo, Destino ja The Last Picture Show.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

Rollolla on hengästyttävän hyvä maku elokuvissa.
Vastaa Viestiin