Manaaja kirjoitti:
Mul o vähä noit. Voisiks kirjottaa mulle lääkekannabista?
Asia 1) Itseään ei kannata tappaa, ei tässä nyt niin kiire ole
Asia 2) Suositen lääkärille hakeutumista (ellet ole hakeutunut). Asiaa voidaan yleensä auttaa.
No vittu. Kohta tulee oikeasti suicidaalisia ajatuksia jos ei sitä lääkekannabista tipu. Ei se itsemurha oo niin justiinsa, mutta toi lääke pahan päivän varalle tulis tarpeeseen. Tajuuks?
Jaa jaa. Taas tyhmää kusetaan. Jätä 1000 euroa eläintarhan esson ilmapisteen sisään ruskeassa kirjekuoressa, niin katsotaan mitä voidaan tehdä.
Asie Payton kirjoitti:Jos ens alkuun lopettaisit noi juomiset. Elämä kirkastuu ja tunteet alkaa taas tuntua. Liiku.
Olin kerran yli vuoden juomatta mitään, oli pettymys. Odotin etukäteen, että temppelin esirippu repäisi, ja tuntisin itseni jotenkin erinomaiseksi ihmiseksi jne. Mitään ei tapahtunu. Ainoa efekti oli, että pe ja la olivat kuin kaikki muutkin viikonpäivät.
Ainoa muutos oli, että olin - jos mahdollista - vielä tylsempi.
bliss kirjoitti:Australian viinit ovat enimmäkseen hyviä.
Maistuu ihan kengurunpissalle! Ja aboriginaalin pyllyhieltä! Joku australialainen valkkari maistu oudolta, käytin sen ruuanlaittoon sitten - siis sen mitä jäi jäljelle, valkkarista tulee aika makoisaa valkokastiketta!
Tuli tuosta punaviinistä mieleen että mun rakas Vina Maipo on loppu kuulemma ihan joka paikasta. Viimeksi Alkon myyjä höpötti että johtuu Chilen maanjäristyksistä. Mut täs on hei kaikkia muita chileläisiä punaviinejä kyllä!