Mammailu

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Apua, täällä olikin jo juttua noista konsolipeleistä.. :o

Meillä katsotaan DVD:t PS3:n kautta - eilen tulin pyykkejä laittamasta, ja jätkä oli törkännyt Utelias Vili DVD:n sisään pleikkaan, ja istui sohvalla kädessään joykka. Sitä oli painellut sen verran (laittanut myös telkun päälle) että oli jossain turvalukitus- kohdassa :shock:

Apua - pitää laittaa sellaset ns. aikuisten tasot pitkin seiniä ettei tuo Pätkis pääse niihin käsiksi.

Ikää siis 1v10kk(kohta). Mitä vuoden päästä: "mutsi mä otin 5 euroo, tuun illalla". NOUWEI.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Pitäisi lukea kai koko tämä ketju :D

Minä pikapäivitän. Tässä on ollut vuosien kitinätauko, joten olen suloisen pihalla siitä, ketkä ovat lisääntyneet :D
Ninnilläkin siis ilmeisesti toinen lapsi, onnea!

Minulla on nyt kaksi. Esikkopoika on 3v3kk ja kuopusneiti 8kk.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^Kato moro pitkästä aikaa :D
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Suvinen kirjoitti:
LillyMunster kirjoitti: Tässä on ollut vuosien kitinätauko, joten olen suloisen pihalla siitä, ketkä ovat lisääntyneet :D
Nopeasti listattuna ainakin: Elppis, Ninnille pikkukakkonen, Rouva Pupu a.k.a. Filovirus, Prosessi x 2, Melnais, Ylermi Ylihankala a.k.a Nypari, Zeb, Mustaenkeli x 2. Niin, ja allekirjoittanut. Ketkä kaikki unohdin?
Leilan ny ainakin.
Toimistorotta

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

ninnithequeen kirjoitti:Leilan ny ainakin.
Geetzu x2 ja Manalakin on käynyt useasti chilipaskalla.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

ninnithequeen kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:
LillyMunster kirjoitti: Tässä on ollut vuosien kitinätauko, joten olen suloisen pihalla siitä, ketkä ovat lisääntyneet :D
Nopeasti listattuna ainakin: Elppis, Ninnille pikkukakkonen, Rouva Pupu a.k.a. Filovirus, Prosessi x 2, Melnais, Ylermi Ylihankala a.k.a Nypari, Zeb, Mustaenkeli x 2. Niin, ja allekirjoittanut. Ketkä kaikki unohdin?
Leilan ny ainakin.
Masa.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Minä?
Came here for school, graduated to the high life
Toimistorotta

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

exPertti kirjoitti:Minä?
Tai postimies.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

exPertti kirjoitti:Minä?
Sorry!
Toimistorotta

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

Ja tietty KillKill lisääntyi niin rajusti, että palstakuoli.

Tässä alkaa tosiaan tuntumaan siltä, että se on kohtapuoliin vähemmistö joka ei jotain lullaa jossain päin maailmaa lyki.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

...
Came here for school, graduated to the high life
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Toimistorotta kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Leilan ny ainakin.
Manalakin on käynyt useasti chilipaskalla.
:rofl:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Toimistorotta kirjoitti: Tässä alkaa tosiaan tuntumaan siltä, että se on kohtapuoliin vähemmistö joka ei jotain lullaa jossain päin maailmaa lyki.
Et vain saa :]

No einyssentää! Kyllä täällä on joo aika lapsellista touhua nykyään.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Äh ei tämä tunnu menevän ohi, on sen verran todettava että meidän tiksuliini on kyllä oiva esimerkki siitä miksi osan ihmisistä pitäisi pysyä erossa netistä.

Oliko se Petteri Järvinen joka totesi, että fiksuistakin ihmisistä tulee netissä täysin idiootteja.

Vai heittelisitkö tässäkin ketjussa olevia kommenttejasi ristiäisissä käydessäsi?

Vittu oikeasti.
Came here for school, graduated to the high life
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriD kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Suvinen kirjoitti: Nopeasti listattuna ainakin: Elppis, Ninnille pikkukakkonen, Rouva Pupu a.k.a. Filovirus, Prosessi x 2, Melnais, Ylermi Ylihankala a.k.a Nypari, Zeb, Mustaenkeli x 2. Niin, ja allekirjoittanut. Ketkä kaikki unohdin?
Leilan ny ainakin.
Masa.
Riemumieli. Ja Mida x3 (?)
Toimistorotta

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

exPertti kirjoitti:Äh ei tämä tunnu menevän ohi, on sen verran todettava että meidän tiksuliini on kyllä oiva esimerkki siitä miksi osan ihmisistä pitäisi pysyä erossa netistä.

Oliko se Petteri Järvinen joka totesi, että fiksuistakin ihmisistä tulee netissä täysin idiootteja.

Vai heittelisitkö tässäkin ketjussa olevia kommenttejasi ristiäisissä käydessäsi?

Vittu oikeasti.
Mistä se pertti nyt noin herneen nenään veti? Postimiesläpästä? No olen pahoillani jos loukkasin. Jotenkin luulin, että ymmärtäisit vitsin, kun ihan itse muotoilit omaa isyyttäsi koskevan huomion kysymysmerkkimuotoon. Ei, en heitä risitäisissä postimiesvitsejä, ellen tiedä tuoreen isän huumorintajun kestävän.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Viesti Kirjoittaja Ann »

exPertti kirjoitti:
Vittu oikeasti.
Just niin. Kelaa vähän. Siis niinku oikeesti.
Rotan aivot valtasivat pääni.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nyt ku miettii ni herranjumala me ollaan lisäännytty :D
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Puhumattakaan siitä seksimäärästä mitä on harjoitettu, (joko aktiivissa tai passiivissa) tuotti se jälkeläisiä tai ei.
Prepare for the worstest.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Viesti Kirjoittaja Ann »

Kuka tää Lily nyt sitten on? Masan uus nikki?
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

ninnithequeen kirjoitti:Nyt ku miettii ni herranjumala me ollaan lisäännytty :D
Yksi saatanan nussiva maailma tämäkin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bluntly kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Nyt ku miettii ni herranjumala me ollaan lisäännytty :D
Yksi saatanan nussiva maailma tämäkin.
Muahaha!
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Toimistorotta kirjoitti: Mistä se pertti nyt noin herneen nenään veti? Postimiesläpästä? No olen pahoillani jos loukkasin. Jotenkin luulin, että ymmärtäisit vitsin, kun ihan itse muotoilit omaa isyyttäsi koskevan huomion kysymysmerkkimuotoon. Ei, en heitä risitäisissä postimiesvitsejä, ellen tiedä tuoreen isän huumorintajun kestävän.
Useasti olen kuullut tätä postimiesläppää, tytsän isästä kun ei kuulemma voi erehtyä = ei oo ainakaan postimiehen. Ei ole tullut mieleenkään vitsistä suutuksia.

Mutjoo, mulla oli joku asia tähän, mutta vittu vie ehdin unohtaa.

KeiKei takas!
nastamuumio

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Jos mun isän nuoremmat sisarukset ei niin muistuttais isäänsä, lähtisin kyllä ettimään biologista isoisääni yli 60 vuoden takaisista itäisen Suomen postimiesmatrikkeleista. Isän vanhemmat oli olleet seittemän tai yhdeksän (en muista) vuotta naimisissa ja koko ajan toivoneet lasta, ennen kuin sitten vihdoinkin syntyi mun isä, joka ei ulkonäöltään niin yhtää muistuta varsinkaan isäänsä muttei myöskään ketään muuta sukulaista. En koe, että tää ajatus mitenkään loukkais jo edesmenneitä isovanhempiani.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2439
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Viesti Kirjoittaja par-sky »

nastamuumio kirjoitti:Jos mun isän nuoremmat sisarukset ei niin muistuttais isäänsä, lähtisin kyllä ettimään biologista isoisääni yli 60 vuoden takaisista itäisen Suomen postimiesmatrikkeleista. Isän vanhemmat oli olleet seittemän tai yhdeksän (en muista) vuotta naimisissa ja koko ajan toivoneet lasta, ennen kuin sitten vihdoinkin syntyi mun isä, joka ei ulkonäöltään niin yhtää muistuta varsinkaan isäänsä muttei myöskään ketään muuta sukulaista. En koe, että tää ajatus mitenkään loukkais jo edesmenneitä isovanhempiani.
Itäinen suomi... hmmm... jo edesmennyt äidin isäni kuljeskeli siellä parsniekkana. Ja ilmeisesti pani kaikkea mikä liikkui. Ainakin yksi avioton lapsi on tiedossa, ei sillä että kukaan olisi myöntänyt mitään, mutta yhdennäköisyys on niin selkeä että sitä on vaikea kieltää. On siinä perheessä muitakin lapsia, mutta ne on tod. näk. sen isän omia.

Eli jos se on saanu aikaan yhden lapsen jollekin muulle, niin en oo kauheen yllättyny että niitä saattas olla useampikin. Ei sillä että sun isäs ois sen aikaan saannosta, mutta jos mietityttää niin aina voit tehä alustavan tutkimuksen vertaamalla jos mun kuvasta löytys sukunäköä :D

Eli jos hämmentävän tuttuja piirteitä löytyy, niin ei muuta kun tervetuloa sukuun!
Viimeksi muokannut par-sky, 19.04.2010 12:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Vastaa Viestiin