Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Mä en koskaan tee ohareita.

Olen ehkä liiankin kiltti, mutta pidän aina kiinni sitoumuksistani (paitsi perhettäni kohtaan :roll: )
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2199
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Pakko kompata masaa. Poikkeuksetta jokainen pelkästään naisista koostunut tapahtuma tai illanvietto johon olen osallistunut on kokenut kalkkiviivoilla lukuisia peruutuksia. Ei haittaa vaikka järjestäjä on lunastanut liput teatteriin ja varannut ruuat ravintolasta etukäteen, silti voi tulla soitto tai tekstiviesti (hyvä jos edes tällainen pieni ilmoitus) puolta tuntia ennen että nyt ei sovikaan, tuli muuta. Hyvä idea tuo rahojen kerääminen etukäteen, pitää laittaa muistiin.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2199
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Niin ja siis aivan uskomattoman paska juttu tuo Vaolan identiteettivarkaus! Tuli todellinen tätifiilis. Ennen haittaa tehneen muksun pystyi pistämään korjaamaan aiheuttamansa vahingot mutta milläs fiktiivisen virtuaalihahmon tötöilyjä korjaat. Joku julkinen tunnustus ja henkilökohtainen anteeksipyyntö tulee ensimmäisenä mieleen. Tietysti pitäisi ensin saada se mielestään hyvinkin hauskan kepposen tehnyt nilviäinen kiinni.
Elämä kantaa, jos sen antaa
olöf
Kitisijä
Viestit: 17
Liittynyt: 30.03.2010 10:43

Viesti Kirjoittaja olöf »

Voi kun olisinkin tajunnut kerätä huvitusrahaston valmiiksi, olisi nyt sitten yksin millä mällätä.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Kai Nalo kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Kyl meidän piireissä saa aika kovat sanktiot jos peruu reissuja mm.



Meillä on sellainen tapa, että jos jotain reissua järjestetään, kerätään ilmoittautumisen yhteydessä rahat kaikilta. Jos sitten jamppa jostain syystä peruu reissun, jää rahat muun possen käyttöön.

Esim nyt kesällä vedetään polttarireissu 17 hengen voimin pitkin Saimaata viikonlopuksi vuokratulla höyrylaivalla. Rahat on jo kerättty ja perua saa. Rahoja tosin ei saa takaisin :D

Jees, toki meilläkin on tuo rahankeruu-setti, tosin jostain painavasta syystä saattaa saada massit takaisin, mutta se on enempi tapauskohtaista.

Cityssä järkkäillään nykyään kaikki reissuilmoittautumiset myös tuolla periaatteella, vaikken nyt enää siellä kirjoitakaan.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

olöf kirjoitti:Voi kun olisinkin tajunnut kerätä huvitusrahaston valmiiksi, olisi nyt sitten yksin millä mällätä.


Kai sä kuitenkin lähdet matkalle?`

Mä tiedän NIIN mistä puhut, vituttaa edes nykyään yrittää järjestää mitään kun aina kaikki peruuntuu. Miesten kanssa tosiaan kaikki aina skulaa, tulevat vielä ajallaankin päinvastoin kuin naiset.
T. Katkera pessimisti.
The great club outshines the individual, always and forever.
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Melnais kirjoitti:voi tulla soitto tai tekstiviesti (hyvä jos edes tällainen pieni ilmoitus) puolta tuntia ennen että nyt ei sovikaan, tuli muuta.


Myönnetään, aloituksessani oli provon poikanen. Mutta kun sinäkään et sitä niellyt, täytyy todeta että meidä porukassa oli taannoin yksi juuri näin toimiva tyyppi. Sille kävi samoin kuin Dumarin kaverille. Se putosi pois porukoista lukuisten ohareiden takia. Ei ketään kiinnosta edes pyytää sitä mihinkään, kun kaveri aina passasi kaiken viimetingassa.

Mädäntykööt kotonaan sit!
Viimeksi muokannut Kai Nalo, 31.03.2010 11:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Hmmh. Mä en viitsi enää edes ilmoittautua mihinkään koska joudun joka tapauksessa aina perumaan.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Melnais kirjoitti:Pakko kompata masaa. Poikkeuksetta jokainen pelkästään naisista koostunut tapahtuma tai illanvietto johon olen osallistunut on kokenut kalkkiviivoilla lukuisia peruutuksia. Ei haittaa vaikka järjestäjä on lunastanut liput teatteriin ja varannut ruuat ravintolasta etukäteen, silti voi tulla soitto tai tekstiviesti (hyvä jos edes tällainen pieni ilmoitus) puolta tuntia ennen että nyt ei sovikaan, tuli muuta. Hyvä idea tuo rahojen kerääminen etukäteen, pitää laittaa muistiin.


Tässä muistelen taas niitä pikkujouluja... ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
olöf
Kitisijä
Viestit: 17
Liittynyt: 30.03.2010 10:43

Viesti Kirjoittaja olöf »

Elppis kirjoitti:Kai sä kuitenkin lähdet matkalle?


Jootottakai. Matkustelen siis muutenkin aika usei yksikseni, että ei tämä sinänsä mikään katastrofi ole. Eniten tässä valituksessa nyt on kyse siitä, että tuli vähän paha mieli koko hommasta.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

olöf kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Kai sä kuitenkin lähdet matkalle?


Jootottakai. Matkustelen siis muutenkin aika usei yksikseni, että ei tämä sinänsä mikään katastrofi ole. Eniten tässä valituksessa nyt on kyse siitä, että tuli vähän paha mieli koko hommasta.


Ystävyydellä huikattu keskisormi oikeaan suuntaan... Hyvää matkaa!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ysiviisseiskan nettiradio ei kuulu, prkl.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Kai Nalo kirjoitti:meidä porukassa oli taannoin yksi juuri näin toimiva tyyppi. Sille kävi samoin kuin Dumarin kaverille. Se putosi pois porukoista lukuisten ohareiden takia. Ei ketään kiinnosta edes pyytää sitä mihinkään, kun kaveri aina passasi kaiken viimetingassa.



Mulla oli aikoinaan eräs samanlainen kaveri, teki ohareita minkä ehti ja keksi typeriä tekosyitä ("pitääkin pestä auto"). Kerran sitten teki yhden vittumaisen källin liikaa, vedin turpaan ja toivotin hauskaa loppuelämää. Sinne jäi ja hyvä niin.
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Tein liikaa pitsaa :C
Kirjoitan tätä alasti
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

McJanne kirjoitti:Tein liikaa pitsaa :C


Ei ole määrää "liikaa pitsaa" nimeltään!

Pikkasen tämä vienö kärjy häirihee, muttei vituta!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Pitsoista puheenollen, nyt muistan miksen syö Pizza Hut:ssa. 56,80€ kahdesta keskikokoisesta pizzasta ja kahdesta mukillisesta kolaa on mielestäni aika hävytön hinta. Samalla hinnalla olisi voinut käydä oikeassa ravintolassa syömässä oikeaa ruokaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

VITUTTAAAAA.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Frederik Krueger kirjoitti:Pitsoista puheenollen, nyt muistan miksen syö Pizza Hut:ssa. 56,80€ kahdesta keskikokoisesta pizzasta ja kahdesta mukillisesta kolaa on mielestäni aika hävytön hinta. Samalla hinnalla olisi voinut käydä oikeassa ravintolassa syömässä oikeaa ruokaa.


:shock: Ei tossa oo mitään järkee.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

^ Ihan sairashan sen hutin hinnoittelu on. Yleensä onkin tullut rajoitettua Hutteilu osta 2 maksa 1 kuponkipäiviin.
Came here for school, graduated to the high life
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Frederik Krueger kirjoitti:Pitsoista puheenollen, nyt muistan miksen syö Pizza Hut:ssa. 56,80€ kahdesta keskikokoisesta pizzasta ja kahdesta mukillisesta kolaa on mielestäni aika hävytön hinta. Samalla hinnalla olisi voinut käydä oikeassa ravintolassa syömässä oikeaa ruokaa.


Hutin medium-pitsahan on tarkoitettu kahdelle, eli tuossahan on neljän hengen pitsat, eiks niin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

NuoriD kirjoitti:Hutin medium-pitsahan on tarkoitettu kahdelle, eli tuossahan on neljän hengen pitsat, eiks niin?

Onpas sitten pienet gurmee-pizzat, ei mulla olisi puolikkaasta mennyt nälkä mitenkään. Taidan jättää pizzoittelut tästälähin työpaikalle ja kotiin omatekemien pariin.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mutta katsos, vanha tuttu yt-peikko tökkii visvaisella kyrvällään peppuun.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Bluntly kirjoitti:Mutta katsos, vanha tuttu yt-peikko tökkii visvaisella kyrvällään peppuun.


"Hello old friend?"

Kakkaa sataa isolla kämmenellä sinun suuntaasi, taas.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Yt-peikko on ystävämme. Sen seurauksena kaikki ovat tyytyväisiä, firman ylimääräiset rönsyt katovat, palkat nousevat ja kaikki ottavat kaikilta suihin. Spermat naamalle totta kai ja naiset ejakuloivat myös.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Olin kyllä ihan ajanhermolla, kymmenisen minuuttia ennen ilmoitusta tokaisin naapurille kevätkauden yt:den olevan myöhässä. Itseä nyt ei juuri ahdista vaikka kenkää tulisi, mutta aika moni ottanut juuri asuntolainaa täällä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin