Mammailu

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Muah :D
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

ninnithequeen kirjoitti:Mitä luulette, tykkääköhän se vielä musta?
Mitäs sä sillä tiedolla tekisit?
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

ninnithequeen kirjoitti:No kyllä se otti sillekin koville ja tästäkin meuhkas mulle. Mutta haki kuitenkin. Uskomatonta juu. Ei hänellä ole mitään velvotteita kuskata meitä mihinkään mistään koskaan. Niin vaan tekee. Ja kiukuttelee toki päälle.

Mitä luulette, tykkääköhän se vielä musta?
Repesin kanssa tälle.

Vaatii jonkin verran pokkaa sanoa mielenilmauksia kiukutteluksi tuollaisessa tilanteessa, jossa toinen ei voi rehellisesti osoittaa omaa suuttumustaan ja pettymystään, koska yhteisen tyttären takia on hommat pidettävä edes jotenkin kasassa.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^Jep, pakkohan sen on juu. Mutta ei ole pakko soittaa, tulla kahville, viettää joulua mun luona jne. kuitenkaan.


Pikku-äijä on aivan käsittämätön sontiainen. Eilen tuli kaheksan kakkaa, tänään jo kahdet. Ei Nitsku vauvana pitäny tollasta tahtia...on se ÄIJÄ.
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 641
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Viesti Kirjoittaja Leila »

Naurattaa tuo Star Trek-kuva ihan pirusti! Kiitti siitä. Nyt yskittää. Kohta kuitenkin itkettää. Tämä mun "masuvauva" ei taida syntyä ikinä. Siis oikeasti ikinä! En haluaisi käynnistystä mutta ei mulla varmaan ole mitään mahkuja saada sektiota yliaikaisuuden takia. Mä olen kohta jossakin pehmustetussa huoneessa...
Äiti tietää
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Tää sopii kanssa Ninnille:

Kuva
Paras päivä ikinä.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Leila kirjoitti:Naurattaa tuo Star Trek-kuva ihan pirusti! Kiitti siitä. Nyt yskittää. Kohta kuitenkin itkettää. Tämä mun "masuvauva" ei taida syntyä ikinä. Siis oikeasti ikinä! En haluaisi käynnistystä mutta ei mulla varmaan ole mitään mahkuja saada sektiota yliaikaisuuden takia. Mä olen kohta jossakin pehmustetussa huoneessa...
Kaverilla käynnistetään ylihuomenna synnytys niin me saadaan tyttöystävä. Diabeteksen takia käynnistävät, ja jos kestää yli 11 tuntia niin sektio. Tarkkaa hommaa. Kaveri on kans niiiiiin tuskissaan ettei tosikaan. Tuli kylään ni kiukuspäissään käveli rappuset viidenteen kerrokseen josko lapsi lähtis tulemaan :D

Ja joo, on se hassua että ikivanha koulukaveri asuu täällä ihan vieressä ja on kans tuleva yh-äiti. Ihan kiva. On ainakin juttuseuraa ja jutunjuurta...
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

ninnithequeen kirjoitti:Ja joo, on se hassua että ikivanha koulukaveri asuu täällä ihan vieressä ja on kans tuleva yh-äiti. Ihan kiva. On ainakin juttuseuraa ja jutunjuurta...
Onhan se saavutus tuokin elämässä, yh-äiteys. Melkein yhtä vaikeaa kuin vahinkoraskaus. Oletteko molemmat sitten ihan aitoja yyhoita eli isää ei ole tiedossa/tunnustettu ja huolto on yksin äidillä? Jos näin ei ole, niin kannattaa vielä hioa kyseiset särmät, muuten homma jää ikään kuin puolitiehen.
Paras päivä ikinä.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Riemumieli kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ja joo, on se hassua että ikivanha koulukaveri asuu täällä ihan vieressä ja on kans tuleva yh-äiti. Ihan kiva. On ainakin juttuseuraa ja jutunjuurta...
Onhan se saavutus tuokin elämässä, yh-äiteys. Melkein yhtä vaikeaa kuin vahinkoraskaus. Oletteko molemmat sitten ihan aitoja yyhoita eli isää ei ole tiedossa/tunnustettu ja huolto on yksin äidillä? Jos näin ei ole, niin kannattaa vielä hioa kyseiset särmät, muuten homma jää ikään kuin puolitiehen.
No ei me muuta tehdä kuin haukutaan miehiä :D

EDIT: Tarkoitin vaan sitä että on sitä vertaistukea.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Zeb kirjoitti:Poikanen kääntyi tänään ekan kerran vatsalleen ja pian sitten pyörähti kokonaan ympäri vatsalle ja edelleen selälleen. Ikää nyt siis hieman päälle 4 kk. Kyllä äiti on ylpeä!
Hienoa, siitä se lähtee :]
The great club outshines the individual, always and forever.
Jenny Daa-aah! ling

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

ninnithequeen kirjoitti:Mitä luulette, tykkääköhän se vielä musta?
Tykkää. Heivaa se rekkakuski ulos elämästänne ja mee exän kanssa naimisiin. Muuttakaa jonnekin, mihin rekoilla ei pääse.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mitä luulette, tykkääköhän se vielä musta?
Tykkää. Heivaa se rekkakuski ulos elämästänne ja mee exän kanssa naimisiin. Muuttakaa jonnekin, mihin rekoilla ei pääse.
:rofl:

Nii, ja sillä on iso pippeli, sä oot kertonut.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mitä luulette, tykkääköhän se vielä musta?
Tykkää. Heivaa se rekkakuski ulos elämästänne ja mee exän kanssa naimisiin. Muuttakaa jonnekin, mihin rekoilla ei pääse.
Rekkakuski on tavallaan heivattu jo, saa se poikaansa tavata - kunhan on selvinpäin.

Ukkokullan ottaisin takaisin alle sekunnissa. Hää vähän haraa vastaan - toistaiseksi. Annetaan hälle aikaa. Kyl mää sen tunnen.

Tänään tullut 2 tekstiviestiä jo. Ja rekkiskin kyllä soittanut kahdesti...voi mun miehiä. Tää tärkein mies on kuitenkin vieressä tyytyväisenä. Se on pääasia.
Jenny Daa-aah! ling

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

^ Ok. Mä luulen, että rekkis ois vaan tyytyväinen kun ukkokulta ottais suojiinsa pojan ja se taas ei onnistu niin pitkään kuin rekkis poikaa tapaa - selvinpäin - ja ja ja. Sellasta. Muuttakaa pois ja olkaa onnellisia.

(Enkö olekin ihanan kaikkitietävä!)
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

ninnithequeen kirjoitti: Hää vähän haraa vastaan - toistaiseksi.
Viisas mies. Toivottavasti pitää päänsä loppuun saakka.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kai Nalo kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Hää vähän haraa vastaan - toistaiseksi.
Viisas mies. Toivottavasti pitää päänsä loppuun saakka.
Ai ku sä oot niin ihanan kannustava aina masa :h:
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:^ Ok. Mä luulen, että rekkis ois vaan tyytyväinen kun ukkokulta ottais suojiinsa pojan ja se taas ei onnistu niin pitkään kuin rekkis poikaa tapaa - selvinpäin - ja ja ja. Sellasta. Muuttakaa pois ja olkaa onnellisia.

(Enkö olekin ihanan kaikkitietävä!)
Ei rekkis olis tyytyväinen. Kun se on HÄNEN poikansa vaikkei sitä virallisesti laitetakaan niin. Kas kummaa kun vihaavat toisiaan Ukkokullan kans ihan yli kaiken. Eivätkä ole edes tavanneet koskaan. Auton ikkunasta toisiaan mulkoilleet.

On tää jo niin käsittämätön tilanne että oksat pois. Koita nyt miellyttää kaikkia. Mahdotonta.

(olet)
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

ninnithequeen kirjoitti: Ei rekkis olis tyytyväinen. Kun se on HÄNEN poikansa vaikkei sitä virallisesti laitetakaan niin.
(olet)
Jos ei voi tunnustaa lastansa, niin että lapsi saa isän syntymätodistukseensa, niin minun puolestani saisi haistaa pitkät paskat. Sori :)
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kreitsu kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Ei rekkis olis tyytyväinen. Kun se on HÄNEN poikansa vaikkei sitä virallisesti laitetakaan niin.
(olet)
Jos ei voi tunnustaa lastansa, niin että lapsi saa isän syntymätodistukseensa, niin minun puolestani saisi haistaa pitkät paskat. Sori :)
Mä en luota ihmiseen, enkä halua että hän vaatii joskus jotain. Hyvin yksinkertaista. Tää on sovittu juttu jo. Ja silti herraa kiinnostaa poika ja meidän vointi. Ihan jees. Saapi soittaa ja kysellä ja saapi tulla kattomaankin. Hyvä näin.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Mitenkäs se on? Voikos isä saada lapsensa isyyden tunnustettua, jos äiti sen kieltää ja eivät ole liitossa? Eikös se ole niin, että ei voi?

Jos niin on, niin selvä epäkohta.

Eo. ei tarkoita Ninniä ja Rekkistä.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Voi. Tiedän tapauksen jossa on näin käynyt.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Saahan se, jos haluaa. Mutta kun ei mm. maksujen pelossa tahdo ja hyväksyy varmaan siksi mun päätöksen. Hei Miska on sen kuudes lapsi jo....:roll:

Ristiäisiin väitti olevansa tulossa. Äitinsä kanssa. Sen ku näkis. Kehtaako näyttää naamaansa.
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

ninnithequeen kirjoitti: Hei Miska on sen kuudes lapsi jo..
:rofl:

Kyllä pakkokastraatio pitäisi jo ottaa käyttöön.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

ninnithequeen kirjoitti:Hei Miska on sen kuudes lapsi jo....
Mitäs mieltä Gat olet tästä?
Came here for school, graduated to the high life
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Kai Nalo kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Hei Miska on sen kuudes lapsi jo..
:rofl:

Kyllä pakkokastraatio pitäisi jo ottaa käyttöön.
Parhaat geenit leviävät tehokkaimmin.
Vastaa Viestiin