Voi itku... :'-(

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Niin joo, mä itken aina Jouluaattona, kun telkkarista Lumiukko. Ja Samu Sirkan Joulutervehdyksen lopussa oleva: "If you wish upon a star"-kappale saa kyyneleet silmiin.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4590
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Vekarapolis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

ninnithequeen kirjoitti:Niin joo, mä itken aina Jouluaattona, kun telkkarista Lumiukko.

Juuri siksi mie en sitä katsokaan.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Juu ei mitään itkuja sano.

Paitsi.

Olen alkanut olemaan melkoisen herkässä tilassa sunnuntaisin sohvalla krapuloidessani. Nykyisin siinä perus- seitsemänfilmtownleffasarjassaseitsemäksipäiväksi-paketista, jonka aina sunnuntaisin tapitan, ei löydy muuta kuin Ben Stillerin ja Jack Blackin komedioita.

Nyttemmin kävi niin, että olin vuokrannut elokuvan big fish ja kyynelehdin sinä aikana vuolaasti.

Ennen tätä.....En koskaan. En ainakaan muista. Siis joskus mutta kyllä siitä jotain 10...15 vuotta kait on.
killkill

Viesti Kirjoittaja killkill »

Aikuisiässä olen itkenyt surusta pari kertaa, eron yhteydessä.

Joitakin elokuvia katsoessan liikuttuu, esimerkiksi Imperiumin Vastaiskussa kun ensimmäinen kapinallisalus murtautuu Hothin taistelussa Imperiumin saarron läpi ja radiosta kuuluu "First transport is away!" ja kaikki hurraavat, vaikka alakynnessä ovatkin. Kautta avaruuden, se on kaunista!

Romanttisissa komedioissa? Ei ikinä. Liian siirappia.
nypari

Viesti Kirjoittaja nypari »

Läheisen ihmisen hautajaisissa muistan kerran itkeneeni. Viime kesänä isä oli TAYS:ssa kaksi kuukautta, joista teholla aina välillä ja nukutettuna 1,5 viikkoa. Tuolloin vieraillessani itkin monesti. Olen vasta viime vuosina opetellut ja oppinut itkemään. Se on paras tapa saada pahan olon hetkellä parempi olo. Mikään herkkis mä en yleisesti ottaen ole, mutta esimerkiksi tärkeän ihmissuhteen loputtua tulee itkettyä aina. Mä en ole koskaan hävennyt itkeä läheisteni tai edes kavereini seurassa. Moni hyvä ystäväni on nähnyt minun itkevän, ei iso asia minulle, vaan aivan luonnollinen. Koskaan en ole esimerkiksi hävennyt itkiessäni.
Avatar
mozart
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 179
Liittynyt: 06.11.2005 23:15

Viesti Kirjoittaja mozart »

Itke vihasta ja surusta. Ehkä myös empatia tai jokin herkkä tilanne saa kyynelehtimään :roll: Olen tunneihminen ja näytän myös ne. En siis karta itkemistä silloin, kun siltä tuntuu.
Vastaa Viestiin