Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

NuoriD kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti: Välillä oikein pelästyn millaisia hintoja kaupalliset kuntokeskukset vetävät, jopa silloin jos haluaisi vain mennä punttisalille tekemään itsekseen. Eikö alalla tunneta ollenkaan kilpailua eikä hintapaineita kunnallisten vaihtoehtojen taholta?
Musta on kanssa törkeetä, että yksityispuolella peritään julkista sektoria korkeampia hintoja. Eikö ihmisillä ole mitään häpyä?
Lähinnä ihmettelin, mikä saa ihmiset valitsemaan sikahintaisen vaihtoehdon, kun halvempikin on tarjolla (*). Jokuhan ilmeisesti käyttää kaupallisia vaihtoehtoja, kun saleilla on varaa hirttää heidät 24kk riistohintaisiin sopimuksiin. Minä ainakin tiedän ennalta että pidän välillä viikkojen tai kuukausienkin taukoja punttailussa, joten enpä taitaisi viitsiä maksaa lepokuukausista.

Olet oikeassa että kunnallinen vaihtoehto on yleensä halvempi loppukäyttäjälle. Siksi minäkin pyrin hammaslääkäriin kunnalliselle puolelle viisureiden poistoon, enkä yksityiselle.

(*) Syitä varmasti on, joillekin lapsiparkki on Se Juttu, toiselle paremmannäköiset naiset, kolmannelle se ettei naisten kaupalliselle salille pääse miehiä, kaupalliset salit ovat ainoa tapa päästä body-pumppitunnille, sijainti tai tai tai...
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Suvinen kirjoitti:Olen vaan semmoista ihmistyyppiä joka tarvitsee sen jonkun karjumaan ja kannustamaan
Mies ja/tai lapsi karjumaan vierelle?

Mutta joo, tarpeet ovat erilaisia, minä en ole sinä. Manalakin punttailee kai jossain kellarissaan yksinään, ja myöhäisteininä minäkin hakkasin säkkiä, hypin narua ja suoritin kuntopiiriä vanhempieni autotallissa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Frederik Krueger kirjoitti: minulle tärkeintä on että kohteesta löytyy fasiliteetit mitä tarvitsen.
Tämä tietenkin on prioriteettinä ykkönen. Toinen prioriteetti on se että salilla oleva jengi käy suihkussa niin usein, ettei tarvitse aina siirtyä huoneen toiselle laidalle jonkun haisulin tullessa treenaamaan viereen :D
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

No niin! :)

Nyt vaan sitten avaat henkilökohtaisen treenikirjan tänne Kitinään, niin on pakko käydäkin..! :wink: :lol:
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

poistettu...
Viimeksi muokannut Bhven, 25.03.2010 18:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

ND!!! Juhuu!!! :cheer:

Jos solisluun yläkärjet (siinä kilpirauhasen alla) ovat selkeästi eri tasossa, niin onks se niinku normaalii vai ei...???
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Toimistorotta

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

Tietääkö kukaan, mitähän maksaa pyytää sähkäriä kytkemään uusi liesi?
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Toimistorotta kirjoitti:Tietääkö kukaan, mitähän maksaa pyytää sähkäriä kytkemään uusi liesi?
Kultarakas, tähän toimii paremmin googlaus oman kotipaikan firmoista.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Miksi en löytänyt kaupasta pääsiäisolutta? Eikö sitä ole enää olemassa vai olenko kuvitellut että sellaista olisi joskus ollut?
Work like a captain, play like a pirate.
Asie Payton

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

on sitä ollut ja oli aivan sairaan hyvää. muistan elävästi kaivaneeni sitä repusta jossain levin hiihtoreiteillä.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

Toimistorotta kirjoitti:Tietääkö kukaan, mitähän maksaa pyytää sähkäriä kytkemään uusi liesi?
About 50 - 100 euroa.

70e tms. oli kun meillä kytkettiin uusi liesi. Ei siinä kauaa nokka tuhissut.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

huima kirjoitti:
Toimistorotta kirjoitti:Tietääkö kukaan, mitähän maksaa pyytää sähkäriä kytkemään uusi liesi?
About 50 - 100 euroa.

70e tms. oli kun meillä kytkettiin uusi liesi. Ei siinä kauaa nokka tuhissut.
Mä maksoin vastaavasta työstä kahvin+berliininmunkin. :P
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

bliss kirjoitti: Mä maksoin vastaavasta työstä kahvin+berliininmunkin. :P
Epäreilua edes heitellä ilmaan tollaisia, kun mun tai Toimistorotan munkit ei olisi millään tasolla verrattavissa sun tarjoamiin. Kyllähän kuka tahansa sähkäri heti lämpenee, kun sä olet tuollaisia ehdottelemassa. Tosin saattaa mieli muuttua siinä vaiheessa, kun oikeasti tarjoatkin vain kupin kahvia ja munkin.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Mä en maksanut lieden kytkemisestä itselleni mitään..
Saituri !
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3029
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Viesti Kirjoittaja Lilo »

huima kirjoitti:
bliss kirjoitti: Mä maksoin vastaavasta työstä kahvin+berliininmunkin. :P
Epäreilua edes heitellä ilmaan tollaisia, kun mun tai Toimistorotan munkit ei olisi millään tasolla verrattavissa sun tarjoamiin. Kyllähän kuka tahansa sähkäri heti lämpenee, kun sä olet tuollaisia ehdottelemassa. Tosin saattaa mieli muuttua siinä vaiheessa, kun oikeasti tarjoatkin vain kupin kahvia ja munkin.
No mä en varmaan maksais edes sitä... :?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Lilo kirjoitti:
huima kirjoitti:
bliss kirjoitti: Mä maksoin vastaavasta työstä kahvin+berliininmunkin. :P
Epäreilua edes heitellä ilmaan tollaisia, kun mun tai Toimistorotan munkit ei olisi millään tasolla verrattavissa sun tarjoamiin. Kyllähän kuka tahansa sähkäri heti lämpenee, kun sä olet tuollaisia ehdottelemassa. Tosin saattaa mieli muuttua siinä vaiheessa, kun oikeasti tarjoatkin vain kupin kahvia ja munkin.
No mä en varmaan maksais edes sitä... :?
No miten sä saat tempun tehtyä ilman munkkeja tai rahaa?
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

huima kirjoitti:
bliss kirjoitti: Mä maksoin vastaavasta työstä kahvin+berliininmunkin. :P
Epäreilua edes heitellä ilmaan tollaisia, kun mun tai Toimistorotan munkit ei olisi millään tasolla verrattavissa sun tarjoamiin. Kyllähän kuka tahansa sähkäri heti lämpenee, kun sä olet tuollaisia ehdottelemassa. Tosin saattaa mieli muuttua siinä vaiheessa, kun oikeasti tarjoatkin vain kupin kahvia ja munkin.
:D

Kauheen näppärää kato kun serkkupoika on sähkäri :]
Seuraavasta hommasta joudun maksamaan villasukilla kuulemma.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vaola kirjoitti:ND!!! Juhuu!!! :cheer:

Jos solisluun yläkärjet (siinä kilpirauhasen alla) ovat selkeästi eri tasossa, niin onks se niinku normaalii vai ei...???
Onko mitään vammaa tiedossa?

Solisluu voi mennä sijoiltaan, mutta vaatii kunnon vamman.

Ihminenhän ei ole täysin symmetrinen. Miksi kuva otettiin?

Mitä rtg-lääkäri sanoi asiasta?
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3029
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Viesti Kirjoittaja Lilo »

NuoriD kirjoitti: No miten sä saat tempun tehtyä ilman munkkeja tai rahaa?
Mä oon niin ovela, että vaan käskytän. :wink:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Lilo kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: No miten sä saat tempun tehtyä ilman munkkeja tai rahaa?
Mä oon niin ovela, että vaan käskytän. :wink:
Ettet vain joutuisi maksamaan luonnossa?

Kappa perunoita?
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3029
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Viesti Kirjoittaja Lilo »

NuoriD kirjoitti:Ettet vain joutuisi maksamaan luonnossa?

Kappa perunoita?
Se on aina mahdollista, mutta jos haluu saada on pakko antaa ja sitä rataa.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriD kirjoitti: Ettet vain joutuisi maksamaan luonnossa?

Kappa perunoita?
Tungetaanko sun visiossa ne perunat sun hanuriin yksitellen vai kappoineen päivineen?
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

elco kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: Ettet vain joutuisi maksamaan luonnossa?

Kappa perunoita?
Tungetaanko sun visiossa ne perunat sun hanuriin yksitellen vai kappoineen päivineen?
Vanha kansa tietää, että nälkä lähtee kahdella tavalla, joista toinen on syöminen.
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriD kirjoitti: Vanha kansa tietää, että nälkä lähtee kahdella tavalla, joista toinen on syöminen.
Sä siis meinaat vielä syödä ne helvetin perunat?!1
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

elco kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: Vanha kansa tietää, että nälkä lähtee kahdella tavalla, joista toinen on syöminen.
Sä siis meinaat vielä syödä ne helvetin perunat?!1
Kunhan liesi on ensin saatu kytkettyä. Eihän niitä nyt raakana kukaan syö.
Vastaa Viestiin