Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Frederik Krueger kirjoitti:Jaa. Minä puolestani vilautin joskus autolleni työpaikkani kulkukorttia yrittäessäni sisään. Vietin ilmeisesti liikaa aikaa töissä.
Tehnyt saman monesti kotiovelle. Ei millään aukea.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Jaahas, nyt ois sitten poimittuna aivan JÄRJETTÖMÄN iso läjä filimiä lajin parista, omia, vieraita, vaihdettuja ja varastettuja tottakai.

Nyt pitäisi keksiä joku tumpelolle sopiva videoeditori, pääfunktiot on siis leikkaa, liimaa, ota tilannekuva -tasoisia. Mikä soveltuisi?
Kirjoitan tätä alasti
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Pinnacle on kuulemani mukaan helppokäyttöinen ja harrastelijan tarpeisiin sopivan monipuolinen ohjelmisto. Ja edullinen. Tosin löytyyhän noita ilmaisiakin, mutta sitten kannattaa olla tarkkana, että niistä löytyy se export-toiminto muuhunkin kuin youtuben tasoisiin tarkoituksiin.

Video vie muuten yllättävän paljon kovalevytilaa, kannattaa varmistaa että sitä on tarpeeksi. Hyvä nyrkkisääntö on myös pyrkiä jättämään kovalevytilaa vapaaksi saman verra kuin projekti sitä syö, niin ei tule ongelmia.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Viesti Kirjoittaja swirl »

Voisiko joku vihjata keskustan tienoilla sijaitsevista tilavista yökerhoista/baareista, joissa huonekorkeus on vähintään 5 metriä?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hesari?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

swirl kirjoitti:Voisiko joku vihjata keskustan tienoilla sijaitsevista tilavista yökerhoista/baareista, joissa huonekorkeus on vähintään 5 metriä?
Dante's? Wanha? Kaivo?

Vai puhutko pienemmistä paikoista?
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^^^ Apollo?
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Viesti Kirjoittaja swirl »

Kiitos ihmiset :h: Etsin sellaista mestaa, johon mahtuu kehän lisäksi vielä yleisöäkin ainakin kolmelle sivulle... kehä on 6 * 6 metriä ja kehän ja yleisön välissä on oltava ainakin 1-1,5 metrin turvaväli. Kehätolpat nousevat yli 2 metrin korkeuteen ja niiden päältä pitäisi voida hypätä lyömättä päätänsä kattoon. Kaivolla ollaan oltu, Dante'siin ja Hesarille lähti jo kysely. Vanhalle laitetaan kanssa. Apollo ei muistaakseni ollut meidän tarkoituksiin sopiva.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

swirl kirjoitti:Apollo ei muistaakseni ollut meidän tarkoituksiin sopiva.
Apollossa voi hypätä parvelta vastustajan niskaan ;)
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

Suvinen kirjoitti:Liittyisinkö liikuntakeskus E:n jäseneksi, kun saisi maalis-, huhti- ja toukokuun hintaan 9 euroa? Polttelis, polttelis. Rahaa ei oikein ois mutta ei tuo 9 euroa taloutta kaatais. Ainoa ongelma on lapsenhoidon junailu käytännössä, lapsiparkkiin eivät ota noin pieniä.
Ja sitten ne muut kuukaudet hintaan 68 euroa tms. ?
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Sopimus on todnäk. min. 12 kk? Ja todella ne seuraavat kuukaudet täyteen hintaan.
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

^ Kokeile hommaa pari viikkoa (noissahan pitäis olla lakisääteinen kaupanpurkuaika). Laske montako kertaa pitäis päästä viikossa käymään, että homma kannattaa. Funtsaa myös mahdollisimman vakituiset rutiinit, niin toteutus on ehkä helpompaa pitkällä tähtäimellä.

Mä (joka olen pitkään toitottanut etten tarvitse tai liity mihinkään) oon alkanut katselemaan tuota yhtä läheistä kuntokeskusta. Nyt kun selkä kuitenkin pitäis saada kuntoon, niin siellä olisi vesiliikunnasta lähtien kaikki mahdollinen + paljon muuta kuntoutukseen ja ylläpitoon liittyvää kivaa. Plussana vielä se että niinä aikoina jolloin siellä ei ole tunteja, saa salin omaan käyttöön, mikä olisi tanssin treenaamiseen aivan upea juttu. Ja hinta olisi 12kk:n sopparilla 40 euroa kuukaudessa.

Taidan langeta.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Viittiks vinkkaa mikä se on. Oon hyvin, hyvin kyllästynyt nykyiseeni...
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mutta kohta se on jo lapsiparkki-iässä ja sitten oot käytännössä vapaa meneen jumppaan milloin vaan!11 Kunhan lempparijumpat on parkin aukioloaikoina ;-)
Prepare for the worstest.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

http://www.cert.fi/varoitukset/2010/var ... 10-01.html

Mistä tuon listan löytäisi? Haluaisin tarkistaa, onko oma salasani listalla. En muista enää, olenko aikoinaan älypäähän rekisteröitynyt vai en.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Suvinen kirjoitti:Liittyisinkö liikuntakeskus E:n jäseneksi, kun saisi maalis-, huhti- ja toukokuun hintaan 9 euroa?
Sinuna en liittyisi, vaan menisin esim. Töölön Kisahalliin, Liikuntamyllyyn tai johonkin uimahalliin jonka yhteydessä on punttisali. Tulee paljon halvemmaksi. Niissä ei taida valitettavasti olla samaan hintaan tarjolla ohjattua mummojumppaa, mutta sen puolesta voi vaikka hyppiä narua tai liikutella muuten itseään peilin edessä, tai uida. E:ssä olen käynyt harjoittelemassa silloin kun heillä on ollut ilmaisia tutustumisajanjaksoja.

Välillä oikein pelästyn millaisia hintoja kaupalliset kuntokeskukset vetävät, jopa silloin jos haluaisi vain mennä punttisalille tekemään itsekseen. Eikö alalla tunneta ollenkaan kilpailua eikä hintapaineita kunnallisten vaihtoehtojen taholta?

Lapsen jätät tietenkin miehelle treenauksen ajaksi.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Frederik Krueger kirjoitti:
Välillä oikein pelästyn millaisia hintoja kaupalliset kuntokeskukset vetävät, jopa silloin jos haluaisi vain mennä punttisalille tekemään itsekseen. Eikö alalla tunneta ollenkaan kilpailua eikä hintapaineita kunnallisten vaihtoehtojen taholta?
Musta on kanssa törkeetä, että yksityispuolella peritään julkista sektoria korkeampia hintoja. Eikö ihmisillä ole mitään häpyä?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kallis hinta pitää kaikenlaiset kruugerimaiset hörhöt pois mestoilta. Sitäpaitsi uimahallit harvemmin omaavat hyviä harjoittelumahdollisuuksia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Frederik Krueger kirjoitti: Välillä oikein pelästyn millaisia hintoja kaupalliset kuntokeskukset vetävät, jopa silloin jos haluaisi vain mennä punttisalille tekemään itsekseen. Eikö alalla tunneta ollenkaan kilpailua eikä hintapaineita kunnallisten vaihtoehtojen taholta?.
Minä taas vaihdoin kalliimmalle salille yksitään josiitä syystä, etten jaksanut katsella sitä amisakkia mikä halvalla salilla norkoili.

Nyt on parempi. Ilmastoitu ja uudehkot hyvät vehkeet.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mistä nää firmat repii näitä palkkojaan? Aiemmilta työntekijöiltä, jotka eivät osaneet pitää puoliaan?

Kattelin äsken sihteerin duunia; kirjanpidollisia, palkanlaskennan ja laskutuksen töitä, alla pitäis olla AMK-tutkinto vähintään ja "palkkaa maksetaan 1780€/kk". WTF.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

NuoriD kirjoitti:http://www.cert.fi/varoitukset/2010/var ... 10-01.html

Mistä tuon listan löytäisi? Haluaisin tarkistaa, onko oma salasani listalla. En muista enää, olenko aikoinaan älypäähän rekisteröitynyt vai en.
Safe-lista (ei domaineja):
Kirjoitan tätä alasti
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

McJanne kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:http://www.cert.fi/varoitukset/2010/var ... 10-01.html

Mistä tuon listan löytäisi? Haluaisin tarkistaa, onko oma salasani listalla. En muista enää, olenko aikoinaan älypäähän rekisteröitynyt vai en.
Safe-lista (ei domaineja):
Sama lista oli jo HS:ssa, mutta nuo vaikuttavat olevan aivan random-järjestyksessä. Ei jaksa käydä läpi 120 000 randomjärjestykssä olevaa nimeä :)

Millä nuo saisi helposti aakkosjärjestykseen?
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

NuoriD kirjoitti:Millä nuo saisi helposti aakkosjärjestykseen?
ctrl+f ja kirjoitat tunnuksen mitä haet.

Aakkostaminen, kopsaa exceliin ja sorttaa nousevasti/laskevasti.
Kirjoitan tätä alasti
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

McJanne kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Millä nuo saisi helposti aakkosjärjestykseen?
ctrl+f ja kirjoitat tunnuksen mitä haet.

Aakkostaminen, kopsaa exceliin ja sorttaa nousevasti/laskevasti.
Kiitos!

Ei löytynyt omaa nimeä.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Kai Nalo kirjoitti:Minä taas vaihdoin kalliimmalle salille yksitään josiitä syystä, etten jaksanut katsella sitä amisakkia mikä halvalla salilla norkoili.
No sitten varmaan kannattaa. Minähän en ole suvinen, minulle tärkeintä on että kohteesta löytyy fasiliteetit mitä tarvitsen. Viime vuosina on tullut eniten käytettyä tosin työpaikan saleja (ja välillä muita), sitä ennen pääasiassa esim. Töölön Kisahallia.

Amismaisimmat sakit olen nähnyt eräällä pitskulaisella kaupallisella punttisalilla, soittivat sukkahousuheviäkin aina tosi kovalla. Varmaan tärkein syy minulla mennä Elixiaan tms. olisi hyvännäköisten spimatsujen tiirailu, koska niitä ei vaihtoehdoissa niin paljoa liene.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Vastaa Viestiin