Mammailu

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sydänleikkaukseen joudutaan. Kuinka paljon paskaa vielä pitää pienen ihmisen yksin kestää, mä en käsitä.
Jenny Daa-aah! ling

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Ei se oo yksin kun sä oot siinä.

Iloton mammaketju... :(
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:Sydänleikkaukseen joudutaan. Kuinka paljon paskaa vielä pitää pienen ihmisen yksin kestää, mä en käsitä.
Jos yhtään lohduttaa, niin kirjoitan noita avosydänleikkauksia 0-2kk ikäisille päivittäin. Eli ette ole ainoita ja yhtäkään huonosti mennyttä leikkausta ei ole tullut vastaan.

Jaksuja :paijaa:
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Ei se oo yksin kun sä oot siinä.

Iloton mammaketju... :(
Heh, tarkotinkin itseäni...kun ei tunnu mikään menevän hyvin. Juu enhän miekään yksin ole kun äijänköriläs tässä äheltää niin tohkeissaan.

Jos kohta pääsis kuittailemaan univelkoja sen viereen taas. Epäilen että on unet aika kaukana kyllä nyt.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Tsemppiä pienelle poitsulle, ja äidille.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jotain positiivista, mein toinen kives on kuulemma hyvää matkaa laskeutumassa. Mulla on siis kohta täällä man with balls.

Ukkokullan sanat vähän lohdutti äsken, eiköhän se uni tule kuitenkin. Ja tyttökin huomenna.
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Otetaas homma nyt ihan huumorin kautta himaan ja laitetaan jalalla koreasti: Shut your bloody noise up
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

SikaMika kirjoitti:Otetaas homma nyt ihan huumorin kautta himaan ja laitetaan jalalla koreasti: Shut your bloody noise up
Sika!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ninnille ja pojalle voimia! ♥
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1115
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Viesti Kirjoittaja syttiK »

irmelianneli kirjoitti:Ninnille ja pojalle voimia! ♥
Täältä myös!

Täällähän on ehtiny tapahtua vaikka mitä, oon vissiin kesällä viimeksi käyny..jos silloinkaan. Lisäännytty on yhden eläimen verran ja mahassa möyrii yksi uusi tulokas myös :) Näillä mennään kohti uutta elämää!
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4590
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Vekarapolis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Miksi piti mennä avaamaan tääkin ketju taas.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

RP kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
Lasten sydänvaivojenkin kohdalla sä tunnut olevasi kiinnostuneempi mahdollisuudesta kerjätä sääliä itsellesi kuin itse lapsen hyvinvoinnista. Kun sä puhut lapsen sydänvaivojen yhteydessä pienen ihmisen kärsimyksistä, niin tunne-elämältään terveelle ihmiselle ei ole alkuun juolahtaa mieleenkään, että sä tarkoitatkin pienen sydänvaivaisen lapsen kärsimysten sijaan omaa marttyrismiasi.
Hyvä, että joku uskalsi sanoa tämän ääneen. Itselläni ei ollut pokkaa tähän. Suorastaan järkytyin, ihan aikuisten oikeasti.

Ninni, hae hoitoa. Tämä maailma ei kaipaa enää yhtään ainoaa vituiks mennyttä lasta.
Kopioin tämän tähän.

Anteeksi, luulin että tämä ketju oli tarkoitettu mammojen tunteiden purkamiseenkin, varsinkin kun ei ole ollut kelle puhua. Mutta hei, ottakaa se miten otatte.

Olin juuri copypastennut pojan sydänjuttujen tarkat tiedot teitä varten tähän mutta unohdetaan se nyt sitten.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

^Tuo kertoo kaiken oleellisen.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:Olin juuri copypastennut pojan sydänjuttujen tarkat tiedot teitä varten tähän mutta unohdetaan se nyt sitten.
Voi että. Kyllä nyt pitäisi vähän julkisesti syyllistää ja lynkata minua ja RP:tä ja osoittaa sääliä sinua kohtaan sitten.

Toi on jotenkin niin helvetin surullista ettet sä edes osaa yrittää piilottaa tota kaiken edelle menevää marttyrismia ja ihmisillä pelaamista silloinkaan, kun sua siitä kritisoidaan.

Todellisuudessahan sä et siihen ollut yhtään mitään sydänjuttuja kopioinut, vaan hait ainoastaan tuon tekstin toisesta keskustelusta ja kiirehdit tänne sitä kopioimaan valitusvirren säestyksellä toivoen että saisit vähän kerjättyä sääliä itsellesi ja syyllistämistä minua ja RP:tä kohtaan muiden osalta.
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

ninnithequeen kirjoitti:
Anteeksi, luulin että tämä ketju oli tarkoitettu mammojen tunteiden purkamiseenkin, varsinkin kun ei ole ollut kelle puhua.
M'täh? Sullahan on yli puolentuhatta Facebook-kaveria, jotka tunnet kaikki ja jotka kaikki ovat sulle parempia ystäviä kuin kukaan täällä. Ei kuitenkaan ihan niin hyviä ystäviä että niiden kanssa voisi puhua?
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Älkää nyt viitsikö kiusata Ninniä.

En ole mikään valkoinen ritari (en kyllä ruskeakaan!), mutta kyllähän sillä nyt on tarpeeksi kestämistä muutenkin.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriD kirjoitti:Älkää nyt viitsikö kiusata Ninniä.
Tää asennehan sitä vasta jeesaakin, Doc.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

NuoriD kirjoitti:Älkää nyt viitsikö kiusata Ninniä.

En ole mikään valkoinen ritari (en kyllä ruskeakaan!), mutta kyllähän sillä nyt on tarpeeksi kestämistä muutenkin.
Ei tämä ole mitään kiusaamista. Ensin silitellään päätä, kun se ei auta niin sitten totuus kehiin.

Mua oikeasti kiinnostaa, en kerta kaikkiaan kestä katsoa kun toisen elämä menee päin vittua. Kun sen ei olisi pakko mennä. Jos ottaisi sen silmän käteen, toimisi.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Niin, tehän tätä elämää täällä elätte ja olette vieressä katsomassa koko ajan.

Musta RP tuntuu pahalta kun et edes ole koskaan tavannut mua ja pelkistä kirjoituksista päätät näin. Jep, mulla on paha tapa oksentaa nettiin kaikki, ja ihan hetken mielijohteestakin, kun johonkin on purkauduttuva ettei seinät kaadu päälle. Mutta ei, sekin on väärin.

Manalasta en ees alota, se on tehnyt tota jo vuosia.

Kaikista parasta lapsillekin on ettei äitikään voi huonosti. Tätä tolkutetaan neuvolassakin.

Mut hei, lynkataan väsynyt ja huolestunut äiti nettipalstan kautta kun ei muuta keksitä. Näin.

Eli en nyt sitten purkaudu enää tänne vaan jonnekin ihan muualle.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

ninnithequeen kirjoitti:Niin, tehän tätä elämää täällä elätte ja olette vieressä katsomassa koko ajan.

Musta RP tuntuu pahalta kun et edes ole koskaan tavannut mua ja pelkistä kirjoituksista päätät näin. Jep, mulla on paha tapa oksentaa nettiin kaikki, ja ihan hetken mielijohteestakin, kun johonkin on purkauduttuva ettei seinät kaadu päälle. Mutta ei, sekin on väärin.

Manalasta en ees alota, se on tehnyt tota jo vuosia.

Kaikista parasta lapsillekin on ettei äitikään voi huonosti. Tätä tolkutetaan neuvolassakin.

Mut hei, lynkataan väsynyt ja huolestunut äiti nettipalstan kautta kun ei muuta keksitä. Näin.

Eli en nyt sitten purkaudu enää tänne vaan jonnekin ihan muualle.
Ei mun tarvi tuntea sua. Riittää kun lukee muutaman viestin, metsään mennään. Ja kovaa, niin kovaa että pian rytisee. Olet ottamassa väkivaltaisen juopon poikasi elämään. Ei vittu pliis. Lisäksi kaikki muu.

Ja loput viestistäsi; tämä tämmönen tunteisiin vetoava pieni säälipyyntö ei tehoa muhun.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:Kaikista parasta lapsillekin on ettei äitikään voi huonosti. Tätä tolkutetaan neuvolassakin.
Ja sä olet aidosti sitä mieltä että esimerkiksi me RP:n kanssa ollaan syy sun pahoinvointiisi? Tai muut ihmiset jotka ovat missään kaukaisissa tai läheisissä tekemisissä elämäsi kanssa, niinkuin vaikkapa sun broidisi?

Jos nyt et ole sitä 100 kertaa luettuna vieläkään ymmärtänyt, niin juuri siitä tässä yritetään sua saada ottamaan vastuu: sun omasta hyvinvoinnistasi ja sitä kautta lastesi hyvinvoinnista. Mutta kun ei vain tunnu menevän jakeluun vaikka minkä tekisi.
Mut hei, lynkataan väsynyt ja huolestunut äiti nettipalstan kautta kun ei muuta keksitä. Näin.

Eli en nyt sitten purkaudu enää tänne vaan jonnekin ihan muualle.
On se hyvin jännää miten joka ikinen viesti pitää lopettaa kuin huomaamattaan säälinkerjäyspurkauksella. Tää on itse asiassa jopa vähän huvittavaa muuten niin vakavassa tilanteessa.

Eikun, ei mun noin pitänyt vastata. Odota, yritän uudelleen:

"Ei Ninni. Älä välitä noista ilkeistä ihmisistä. Sä olet ihana ja hyvä ihminen ja maailma kohtelee sua ihan epäreilusti. Jaxuja tosi paljon sulle ja sun vaaville. Sä oot superäiti. Me kaikki toivotaan että sä edelleen kirjoittelisit tänne. *hali* Ikävää että just sulle käy aina noin ja sun lähelläolevat ihmiset osoittautuvat mulkuiksi paitsi silloin kun ovat ihania. Maailma ei ole reilu. :cry:"

Menikö nyt niinkuin oli tilattu? Voidaan me tätä leikkiä leikkiä pidempäänkin, sääli vain ettei se tuota minkäänlaista positiivista tulosta kenenkään elämään.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Mua vähän surettaa se, että en saa enää koskaan lisää lapsia.
Olis pitänyt aloittaa aikaisemmin.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Manaaja kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Kaikista parasta lapsillekin on ettei äitikään voi huonosti. Tätä tolkutetaan neuvolassakin.
Ja sä olet aidosti sitä mieltä että esimerkiksi me RP:n kanssa ollaan syy sun pahoinvointiisi?.
Missä niin lukee?

Ei, mulle vaan tuli paha mieli. Mut se siitä.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Suvinen kirjoitti:
bliss kirjoitti:Mua vähän surettaa se, että en saa enää koskaan lisää lapsia.
Olis pitänyt aloittaa aikaisemmin.
Jotenkin hämmästyin tästä, sinun suustasi. Ei sillä ettet olisi äitityyppiä, vaan jotenkin harvinaista kuulla noinkin tunnepitoinen asia täällä sinulta.
Mäkin olen loppujen lopuksi vain ihminen :)

Olen luultavasti paljastanut todellisen minäni facebookissa -ainakin ajoittain- niin monelle, että voin välillä pitää säröillyttä naamiota.
Avatar
Mida
Kitinän uhri
Viestit: 531
Liittynyt: 15.09.2006 12:10

Viesti Kirjoittaja Mida »

Enpa olisi tata toivonut paasevani kokemaan. Hyvin todennakoisesti tulen viela ennen syksya olemaan tekemassa paatosta oman lapseni saattohoidon aloittamisesta. Ehka hautajaisetkin jo ennen kuin tama mahassaoleva paasee ulkomaailmaan. Kova paikka.
Vastaa Viestiin