Hyvää palvelua?
Hyvää palvelua?
Etsin mutten löytänyt. Tämmöstä vanhaa ketjua nimittäin...
Kävin päivällä Lauttasaaren apteekissa ja se pikku reissu sai minut hyvälle tuulelle koko päiväksi. Palvelun laatu oli ihan ylivertaista, varsinkin kun vertasin viisi minuuttia aiempaan kokemukseen Larun S-marketista.
Asiakkaita oli paljon mutta silti henkilökunta ehti huomioimaan jokaisen ovesta sisään tulleen uuden asiakkaan. Lisäksi farmaseutti haki kysymäni tuotteen hyllystä eikä vain osoittanut vähän siihen suuntaan (kuten esim. Ison Omenan apteekissa tapahtuu).
Mikä on hyvää palvelua? Missä sellaista saa? Vaaditko? Mitä jos palvelun laatu on heikkoa? Reklamoitko?
Areena on vapaa.
Kävin päivällä Lauttasaaren apteekissa ja se pikku reissu sai minut hyvälle tuulelle koko päiväksi. Palvelun laatu oli ihan ylivertaista, varsinkin kun vertasin viisi minuuttia aiempaan kokemukseen Larun S-marketista.
Asiakkaita oli paljon mutta silti henkilökunta ehti huomioimaan jokaisen ovesta sisään tulleen uuden asiakkaan. Lisäksi farmaseutti haki kysymäni tuotteen hyllystä eikä vain osoittanut vähän siihen suuntaan (kuten esim. Ison Omenan apteekissa tapahtuu).
Mikä on hyvää palvelua? Missä sellaista saa? Vaaditko? Mitä jos palvelun laatu on heikkoa? Reklamoitko?
Areena on vapaa.
Mäkin sain hyvää palvelua tänään.
Etsin kaukodäädintä tuohon digiboksiin mutta tuon merkkiseen ei vaan käy ne halpismerkit niin myyjä sanoi ihan suoraan että elä osta tämmöstä 70 e megavekotinta jolla voi jääkaappiakin ohjata että samalla hinnalla sais uuden digiboksin
Eli siis inhimillinen palvelu on hyvää.
*muistelee kauhulla miten karjui kännisille kantiksille baaritiskin takaa*
Etsin kaukodäädintä tuohon digiboksiin mutta tuon merkkiseen ei vaan käy ne halpismerkit niin myyjä sanoi ihan suoraan että elä osta tämmöstä 70 e megavekotinta jolla voi jääkaappiakin ohjata että samalla hinnalla sais uuden digiboksin
Eli siis inhimillinen palvelu on hyvää.
*muistelee kauhulla miten karjui kännisille kantiksille baaritiskin takaa*
Viimeksi muokannut ninnithequeen, 02.03.2010 18:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mä käytän pukuja niin äärimmäisen harvoin, ehkä frekvenssillä kerran viidessä vuodessa. Tuokin oli hautajaisia varten. Eli jos sukulaiset eivät vainajoidu, ei ole puvulle käyttöä.elco kirjoitti:Eikö sulla ole pätäkkää ostaa vähän parempia pukuja?NuoriD kirjoitti:Sellon Dresmannista ostin muutama viikko sitten mm. puvun ja kasan muita vaatteita. Palvelu oli asiantuntevaa ja ystävällistä. En koskaan muista, mikä kokoni on, heebo auttoi ystävällisesti.
Tuokin puku on vielä käyttämättä, kun emme menneetkään hautajaisiin, kun vaimo sairastui (oli vaimon sukulainen, en ilman häntä lähtenyt).
Haluaisin kyllä ostaa kalliin puvun, mutta missä mä käyttäisin sitä?
Töissä joutuu aina pukeutumaan asianmukaiseen valepukuun ja sohvalla maatessa ei ole puvulle käyttöä.
-
- Kitisijä
- Viestit: 9426
- Liittynyt: 22.09.2008 13:03
Kiva että ovat ymmärtäväisiä. Itse en kyllä viitti ostaa mitään salikorttia pitkäksi aikaa jos paikat hajoaa... jokaisesta polven/vatsan oikuttelusta kun ei saa saikkua, jolla sitten voisi saada hyvitystä saikun saliajasta.Vaola kirjoitti:Tämä selän prakaaminen on johtanut tiettyjen asioiden uudelleen organisointeihin. Ainakin Hairstorelta ja Helsingin Tanssiopistolta olen saanut ymmärrystä ja joustoa, jopa sopimuskoukeroiden yli.
Ai niin, multa verenmyrkytyksen jälkeen sairaanhoitaja kysy oma-alotteisesti, että ootko sellasella salilla et tarvisit lääkärintodistuksen taukoon (olin harmitellu liikuntakieltoo muuten vaan). Olin kuitenki sillon niin väsyny etten jaksanu edes sen vertaa säätää, joten sanoin et ei sen välii, antaa olla. Mut aika huomaavaista.Dumis kirjoitti:Kiva että ovat ymmärtäväisiä. Itse en kyllä viitti ostaa mitään salikorttia pitkäksi aikaa jos paikat hajoaa... jokaisesta polven/vatsan oikuttelusta kun ei saa saikkua, jolla sitten voisi saada hyvitystä saikun saliajasta.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Kiva huomata että jotkut oikeasti jaksaa välittää, joskus tuntuu että asiakaspalvelualalla ole kuin loppuunpalaneita korppuja.Lapitii kirjoitti:Ai niin, multa verenmyrkytyksen jälkeen sairaanhoitaja kysy oma-alotteisesti, että ootko sellasella salilla et tarvisit lääkärintodistuksen taukoon (olin harmitellu liikuntakieltoo muuten vaan). Olin kuitenki sillon niin väsyny etten jaksanu edes sen vertaa säätää, joten sanoin et ei sen välii, antaa olla. Mut aika huomaavaista.Dumis kirjoitti:Kiva että ovat ymmärtäväisiä. Itse en kyllä viitti ostaa mitään salikorttia pitkäksi aikaa jos paikat hajoaa... jokaisesta polven/vatsan oikuttelusta kun ei saa saikkua, jolla sitten voisi saada hyvitystä saikun saliajasta.
- Frederik Krueger
- Kitisijä
- Viestit: 3760
- Liittynyt: 09.04.2008 10:49
- Paikkakunta: Häslinki
Malmin terveysasemalla on hyvää palvelua. Soitin sinne maanantaina kysyäkseni että tarvinko rokotusta varten ajan, nuoren kuuloinen ystävällinen herra sanoi että joo ja varasi ajan saman tien ja lisäksi siinä samalla päivitti mun tiedot systeemeihin (kun en ole ikinä ennen käynyt Hgissä terveysasemilla). Tänään kävin sitten piikillä ja terkkarikin oli ystävällinen ja asiallinen!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Espoon kaupungin terveyspalveluiden neuvontanumero on huippujuttu. Yleensä ei tartte jonottaa ja vaikka eivät tietty diagnoosia pysty tekemään, niin kertovat aina missä vaiheessa hankkiudutaan sairaalaan + rutkasti käytännön vinkkejä.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Täytynee ihan aavistus palauttaa Hairstorea takaisin maanpinnalle... Olin eilen ollut sinne yhteyksissä, että sattuneesta syystä joudun lähettämään kymmenvuotiaan yksin kampaajalle. Olivat sitten luvanneet että lahjasetelini käy tuolla käynnillä, vaikka se periaatteessa ei mennyt siinä lukevaan aikaraamiin. Ja että kirjaavat sen varaustietoihin.
No, tytär soitti sitten surullisena, että eivät olleet ottaneet häntä asiakkaaksi, koska lahjaseteli ei ole voimassa. Mun täytyi sit soitella perään ja kaipa kaikki on nyt sitten ok, kun ei ole enää mitään kuulunut. Sanoivat vaan että no me selvitellään tätä sitten.
No, tytär soitti sitten surullisena, että eivät olleet ottaneet häntä asiakkaaksi, koska lahjaseteli ei ole voimassa. Mun täytyi sit soitella perään ja kaipa kaikki on nyt sitten ok, kun ei ole enää mitään kuulunut. Sanoivat vaan että no me selvitellään tätä sitten.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Soraääni.Vaola kirjoitti:Stockmann on monesti pettämätön. Ihan sama mille osastolle päätyy. Tykkään siitä että saan haahuilla siellä rauhassa, mutta heti kun kysyn apua niin sitä kyllä löytyy.
"Voinko mä olla jotenkin avuksi?" kajahtaa heti jos erehtyy kosmetiikkaosastolla pysäyttämään etenemisensä. Mikään ei torppaa ostohaluja niin kuin huohotus niskassa. Mutta jos olisi jotain ihan oikeasti ostamassa, niin sitten saa kävellä rahat kourassa huhuilemassa rahastajaa. Tämä siis yleensä kello kahdeksan jälkeen, kun myyjättärillä on jo kiire kotiin kokeilemaan niitä testereitä jotka ovat aina mystisesti lopussa.
Vittujumalauta. Uusi Herkku. Aivan hanurista. Ainakin leipäosaston hikinen asiakaspalvelu.
Rotan aivot valtasivat pääni.