Mammailu

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Meillä juniori on oppinut sanomaan isin sijaan issiiiiiiiiiiii (sointuvalla nuotilla), kun haluaa minun tekevän jotakin... :)
Came here for school, graduated to the high life
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Elppis kirjoitti:
bliss kirjoitti:Mun vauvasta tulee kesän jälkeen eskarilainen. 4-vuotiaana.
Sellasia ne pidennetyt oppivelvollisuudet on :(
Juu. Mut onneksi pidennetään alku- eikä loppupäästä. Vois olla motivaatio-ongelmia :P
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Kai Nalo kirjoitti: Joko pian siemen itää uudelleen?
Yhteistuumin ollaan päädytty siihen tulokseen ettei tässä perheessä enää siemenet idä :)
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Onnittelut yksivuotiaalle Pikkupupulle! :h:

Onnittelut myös eilen ensimmäisen kympin saavuttaneille vähän isommille pupusille! :wink:
Prepare for the worstest.
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

RP kirjoitti:
Kai Nalo kirjoitti: Joko pian siemen itää uudelleen?
Yhteistuumin ollaan päädytty siihen tulokseen ettei tässä perheessä enää siemenet idä :)
Oho. Mä idätän heti kun vaan saan luvan 8)
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

RP kirjoitti:Yhteistuumin ollaan päädytty siihen tulokseen ettei tässä perheessä enää siemenet idä :)
Vaatiko ko. päätös keskustelua ja harkintaa vai tuliko se vaan "molempien suusta samaan aikaan"?
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Kai Nalo kirjoitti:Oho. Mä idätän heti kun vaan saan luvan 8)
:sir:
Came here for school, graduated to the high life
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

exPertti kirjoitti:
RP kirjoitti:Yhteistuumin ollaan päädytty siihen tulokseen ettei tässä perheessä enää siemenet idä :)
Vaatiko ko. päätös keskustelua ja harkintaa vai tuliko se vaan "molempien suusta samaan aikaan"?
Keskustelua toki, mutta ei harkintaa koska molemmat ollaan tasapuolisesti sen ajatuksen kannalla. Kumpaakaan ei painostettu tai kumpikaan ei joutunut antamaan omista haluista periksi. Sitä varmaankin meinasit.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

RP kirjoitti:Kumpaakaan ei painostettu tai kumpikaan ei joutunut antamaan omista haluista periksi. Sitä varmaankin meinasit.
No sitä. Hyvä homma.

Minulla on oman soul-searchingin jälkeen sellainen olo, että jos tässä asiassa joutuisi tekemään ajatustensa vastaisesti niin se voisi olla aika kohtalokas kohta suhteelle.
Came here for school, graduated to the high life
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ensin kirjoitin koko aamun yön päivystyspotilaista tekstejä, jossa 1-3- vuotiaat lapset tulivat limaisen yskän, hengitysvaikeuden ja korkean kuumeen vuoksi päivystykseen. Klo 9.30 soi puhelin hoitopaikasta, että pojalla eilisen yskän lisäksi on nyt noussut nopeasti kuume 39,7 asteeseen. Eli ei kun poika hakemaan (taksilla tietty, kuka idiootti luottaa enää junaan kun on kiire?) ja kotiin lööbaamaan.

Kuume laski onneksi nopeasti jogurttiin naamiodulla PamolF:llä (lusikasta n. puolet jää aina suun ympärille tai tippuu paidalle).

Ps. me yritettiin keväällä kakkosta, kariutui ns. luonnon voimin. Katsotaan nyt, ehkä sit joskus.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Poika rohisee ihan liikaa nyt. Ja puklaa ihan kaiken ulos taas. Perkele :( No huomenna on neuvola, ei oo kuumetta ja on ihan pirtee muutenkin.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

4040 g ja 50,9 cm :]
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:4040 g ja 50,9 cm :]
Melkein meidän syntymämitat, vähän painavampi ja 3 cm lyhkäsempi :D Hienosti kasvanut.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:4040 g ja 50,9 cm :]
Melkein meidän syntymämitat, vähän painavampi ja 3 cm lyhkäsempi :D Hienosti kasvanut.
Iso mies 1 kk ja 1 päivä ;)

Voiskohan tota sen kaksoisleukaakin mittailla, hehe.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Mulla meni se oikeakin munatorvi sit. Kotiuduin torst sairaalasta. Toipilaana taas, ja en voi saada lapsia enää omin neuvoin. Ihan ku joku ois kuollu tai kaikki raajat amputoitu. Eipä oikein valoja näy yhtään missään nyt.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Voi ei :cry:

Tosi paljon jaksamisia sinne. Ei oikeen löydy sanoja nyt.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3365
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja saira »

^^Osanotto!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Osanottoni irmeli!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Jaksuja Irmeli :( *hali*
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

:(
Prepare for the worstest.
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vaikea osata sanoa yhtään mitään. Oliko kyseessä uusi kohdunulkoinen raskaus, vai jotain muuta?
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Voi irmeli :cry:

En osaa sanoa mitään muuta kuin että oon tosi pahoillani :?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Voi Irmeli-murunen! Mä olen todella pahoillani. Onneksi teillä on pikku-prinsessa. Ei se kakkosen saaminen lopulta kovin vaikeaa ole, kunhan olette surreet tämän asian ja jos siihen haluatte mennä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Voimia Irmelille. Ei varmaan lohduta, mutta kuten olen jo aiemminkin muistaakseni kertonut täällä, niin multa on uusien tulokkaiden hankinta kokonaan pannassa. En voi mennä edes hoitoihin. Ajatukseen on tottunut vuosien varrella ja aina itsetutkiskelujen jälkeen on onnistunut vakuuttumaan ettei niitä uusia enää haluakaan. Silti välillä riipii. Olkaamme kuitenkin iloisia jo niistä olemassaolevista lapsukaisista.

Toivottavasti tuo teidän suru kääntyy vielä iloksi joku päivä, muuta en oikein osaa sanoa. :(
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pienimies voi oikeen hyvin. Vaikka on aika kova kitisemään ja heräilemään eikä mun tarttis joka inahdukseen reagoida...huoh. Ja tosiaan aika syliriippuvainen.

Tänään on paskottu, pissitty ja puklittu äitin päälle ihan täysin. Miehet!

Sain "oman" pappini kiinni ja hän ilomielin kastaa pojankin. Kastoi Nitankin ja olin aikanaan hänen ripareillaan isosena. Kivaa :]

Eikä oo kämpästä häätöä tulossa, Kelasta tuli herranjumala jo päätöksiä! Stressi helpottaa!
Vastaa Viestiin