Terve!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
RP

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja RP »

elco kirjoitti:
HellBell kirjoitti: Elco. Sinussa ei ole mitään munaa, olet halveksittava naisia nuorempana saamaton hörökorva, jolle naisensaannista jopa parisuhteeseen on tullut "status". No, jos siitä on sinulle iloa.
Jahans, eikä mua olla herutettu. Menen möksimään.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 19:57

Viesti Kirjoittaja HellBell »

No Elco, haluat siis selvyyden tuohon.

Tulee tässä: sinussa on munaa, et ole halveksittava ja sinulla on rehellinen sisin. Aiempi lause oli kirjoitettu aiempien asianlaitojen hengessä. Voit unohtaa sen. Minullakin on sitä paitsi oikea korva hörökorva ja se on ihan söpöä.

Sanon uudestaan, Elco olet ihan jees Mies. Kavereita?

RP, näin voi olla. Kuka muuten olet, siis ns. vanhoissa nikeissä?
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

HellBell kirjoitti:
Sanon uudestaan, Elco olet ihan jees Mies. Kavereita?
Sanoinhan, että sinuun voi luottaa: kerta toisensa jälkeen pukkaa ulos yhtä seinähullua tekstiä!
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 19:57

Viesti Kirjoittaja HellBell »

elco kirjoitti:
HellBell kirjoitti:
Sanon uudestaan, Elco olet ihan jees Mies. Kavereita?
Sanoinhan, että sinuun voi luottaa: kerta toisensa jälkeen pukkaa ulos yhtä seinähullua tekstiä!
Eli samaa vittuilua taas näemmä. Mitäs muuten, haluatko sanoa jotain kivaa tänne päin, muistaen miten aina halveerasit tekstejäni ja olit kannoillani joka ketjussa? Kutsuit myös säälittäväksi ja mitäköhän muuta.

No, olin ja olen ihan rehellisessä hengessä, harmi ettei sinusta löydy sitä samaa. Hetken jo nostin hattua aika korkealle. Mutta kait se niin on, että meistä se mies on sitten Minä.
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

HellBell kirjoitti: Eli samaa vittuilua taas näemmä. Mitäs muuten, haluatko sanoa jotain kivaa tänne päin, muistaen miten aina halveerasit tekstejäni ja olit kannoillani joka ketjussa? Kutsuit myös säälittäväksi ja mitäköhän muuta.
Ööö, siis lue vaikka ajatuksella tämä ketju ja kelaa, että kuka täällä oikein halveeraa ja ketä. Siis että pitäisi jotain kivaa sanoa tuon mm. minuun kohdistetun avauksesi jälkeen?

Tee meille kaikille palvelus ja katoa piehtaroimaan katkeruudessasi vaikka seuraavaksi kolmeksi vuodeksi. Tule sitten kertomaan miltä tuntuu, jooko?
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Luin että elcolla on rehellinen siitin.

Ei muita uutisia.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 19:57

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Elco, olet pahempaa kuin se mitä laitoin, olet säälittävä Ja munaton.

Ei helkutta kun tekee vieläkin pahaa ajatella kuinka tämä kohteli Fawkesia kerta toisensa jälkeen, ilman armoa ja ilman munaa - silloinkin kun Fawkes koetti saada välejä ookoiksi ja kerjäsi Elcolta jotain, mitä tämä ei ensinkään ansainnut.

Fawkes muru, vaikket luekaan tätä, niin sanon silti: älä koskaan anna arvostusta sitä ansaitsemattomalle. Seura valitaan. Et sinä halua/ansaitse tuolllaisen naistenkiusaajan seuraa, jolla saattaa jopa olla bipolaarinen häiriö reaktioiostaan päätellen. Vaarallista seuraa.

Katkera? En toki vaan vain rehellinen mitä täällä harvoin näkee. Tämähän on paikka missä millään ei ole väliä, missä vittuillaan ja sallitaan kaikki, paikka jossa on vallalla sairaat normit. Lutkittelu ja lehmittely ja kaikki mahdollinen on täällä jees.

Sitten mennään miittiin ja sanotaan päivää ja ollaan epäaitoja. On kyllä semmoinen paikka ja väki, että jyvät erottuvat akanoista hyvin ja niitä ei montaa täällä ole.
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

HellBell kirjoitti:Elco, olet pahempaa kuin se mitä laitoin, olet säälittävä Ja munaton.
Voitaisko me sittenkin olla vaan kamuja?
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 19:57

Viesti Kirjoittaja HellBell »

elco kirjoitti:
Voitaisko me sittenkin olla vaan kamuja?
Joo. Laita ensin hame päälle.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

HellBell kirjoitti:Et sinä halua/ansaitse tuolllaisen naistenkiusaajan seuraa, jolla saattaa jopa olla bipolaarinen häiriö reaktioiostaan päätellen.
Mä oon kanssa miettinyt ihan samaa. Jonkinsorttinen häiriö psyykkeessä haiskahtaa ja kauas.

Mut hei, on niitä pahempiakin nähty kuin bipolaarinen. Ei sitä koskaan tiedä mitä kaiken maailman hulluja täälläkin kirjoittelee.
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

En ole terve, en.
Kirjoitan tätä alasti
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 19:57

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Manaaja kirjoitti: Mä oon kanssa miettinyt ihan samaa. Jonkinsorttinen häiriö psyykkeessä haiskahtaa ja kauas.

Mut hei, on niitä pahempiakin nähty kuin bipolaarinen. Ei sitä koskaan tiedä mitä kaiken maailman hulluja täälläkin kirjoittelee.
Niin no ei, mutta jos muhun viittaat jälk.lauseessa niin voin ihan todistetusti sanoa, että olen ihan jees. Harvinaisen vahva yksilö, kuulemma.

Manaaja, sussa on sydäntä. Mä tiedän ettet ihan tiedä tätä hommaa mistä tässä ollutkin..., mutta ihan on ollut syynsä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Herkullista sanoisin en ole kiinalainen mutta kinkkiruoka on helppoa..
Ai niin HB-kASTIKETTA olekaan kokeillut mistähän sitä saa ja onkohan se kallista??
Pyyhin Netikettiin..
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

Tota, tota, vaikka HB:stä ja minusta ei kamuja saatukaan aikaiseksi (mikä btw ei siis muuten jäänyt minusta kiinni) niin näen ilmiselvästi Manalassa ja HellBellissä kyllä aineksia ystäviksi - jollei enemmänkin!
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 19:57

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Kaikki ei ole romantiikasta eikä seksistä kiinni. On myös olemassa asioita kuten selkäranka, sydän ja aivot.

Jos omaa nämä, voi olla vaikka vähemmistössä kuin olla enemmistössä johon ei edes halua kuulua.

Oliko entisajan länkkäreissä cowboyilla parisuhdetta, siis niillä jotka ratsastivat auringonlaskuun kunnon oikeudenjaoon jälkeen. Ei ollut ei, vaikka tarjokkaita olisi voinut olla.

Jos on Mies (vaikka olisi nainen :D ) ei tarvitse muuta kuin oman auringonnousunsa. Aina on ns. "äijäjengejä" joissa tehdään vaikka mitä, mutta ei ole tietoakaan siitä mitä on olla äijä.

Joskus se on rankkaa. But a man's gotta do what a man's gotta do.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2579
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Viesti Kirjoittaja Clay »

Terve!
Nyt penikseni on fantastinen!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä oon jotenkin ihan täysin varma että StadinArska on HB!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Elppis kirjoitti:Mä oon jotenkin ihan täysin varma että StadinArska on HB!
Toimiiko se kumpaankin suuntaan? :)
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Sairas!

(flunssa)
Pyyhin Netikettiin..
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

exPertti kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Mä oon jotenkin ihan täysin varma että StadinArska on HB!
Toimiiko se kumpaankin suuntaan? :)
Exit only?
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

NuoriD kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Mä oon jotenkin ihan täysin varma että StadinArska on HB!
Toimiiko se kumpaankin suuntaan? :)
Exit only?
Stadinarska on HB, mutta HB ei ole stadinarska?
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2579
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Viesti Kirjoittaja Clay »

HB on Tyler Durden.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

HellBell kirjoitti: rant... :cry:
Olisiko syytä sulkea se interwebbi jos ottaa sen noin vakavasti?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mä taas TIEDÄN että SA on J-z.
Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Manaaja kirjoitti:Mä taas TIEDÄN että SA on J-z.
J-enniferlope-z ?
Vastaa Viestiin