Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Jenny Daa-aah! ling

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

McJanne kirjoitti:Että voi kai se paadero heittää rahat käteen, mutta väittäisin että perintöverolle menee halvimmiten, en ole laskenyt kyllä.
Jep, ihmettelivät lahjaveron pienuutta. Sillä vissiin.
(Thanks!)
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriD kirjoitti:Itse poistan potilailta ilman puudutusta kertakäyttöveitsellä siten, että riippuluomea venytytään ja kanta leikataan irti. Päälle laastari.
No voi hemmetti. Joutuu vissiin hakemaan kebabia, että saa kertakäyttöveitsen.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriD kirjoitti:Poisto onnistuu tk:ssa tai työterv. huollossa.
Tai Manaajan vessassa viiksisaksilla.
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 641
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Viesti Kirjoittaja Leila »

Onko Suomessa saavutettu täydellinen tasa-arvo, kun Glorian päätoimittajana on mies?
Äiti tietää
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

No ei kun se ei ole miehinen mies, vaan sellainen naisellinen miäs.
Paras päivä ikinä.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Riemumieli kirjoitti:No ei kun se ei ole miehinen mies, vaan sellainen naisellinen miäs.
Sellanen, joka hihkuu "Ai KAUHEE" ja hihittelee kun sille kertoo jotain tapahtumaa? Ja juo vihreää jasmiiniteetä? Käy manikyyrissa?
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

bliss kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:No ei kun se ei ole miehinen mies, vaan sellainen naisellinen miäs.
Sellanen, joka hihkuu "Ai KAUHEE" ja hihittelee kun sille kertoo jotain tapahtumaa? Ja juo vihreää jasmiiniteetä? Käy manikyyrissa?
Taitoluistelijakin taisi olla. Vaihtoehtoisesta elämäntyylistä en tiedä.
Paras päivä ikinä.
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Riemumieli kirjoitti:Taitoluistelijakin taisi olla.
Kuva

Siis täähän on se sama tyyppi, mikä juonsi sitä jotain anoppi-deittiohjelmaa. Siis en oo sellasta itse katsonu, naapuri kertoi.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Onko kaikki homppelinuotilla puhuvat homppeleita?

Eilen meinasi hermo mennä bluesin fanikatsomossa, kun takana istui joku AIVAN Antti Tuiskulta kuulostava hemmo. En kehdannut kääntyä katsomaan, oliko Tuisku.

Ja puhuuku Tuisku edes homppelinuotilla? Ei mielestäni, mutta jokin siinä puhetyylissä on, mikä ärsyttää.

Mitä mä yritän sanoa? En tiedä. Kertokaa te!
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

^ mun mielestä taas 82% helsinkiläisistä puhuu homppelimaisesti. Aina siellä käydessä huvittaa se sössötys.
Viimeksi muokannut bedlam, 05.02.2010 11:31. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

NuoriD kirjoitti: jokin siinä puhetyylissä on, mikä ärsyttää.
Pohjoisen nuotti?

Mää rrrrrakastan murteita, ihanaa :h:
Varsinkin lappilaista ja eteläkarjalaista puhetta. Turkukin on ihquu!
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

NuoriD kirjoitti:Onko kaikki homppelinuotilla puhuvat homppeleita?
Joo tai ei, kaapissa nyt ainakin. Heteromiestä ärsyttää naismainen vinkuminen, oli vinkuja sitten mies tai nainen. Se vain raastaa korvia ja senpä takia vain hyvin harva nainen on miellyttävä keskustelukumppani.
Paras päivä ikinä.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

bliss kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: jokin siinä puhetyylissä on, mikä ärsyttää.
Pohjoisen nuotti?
No ei se pohjoisen nuotti nyt periaatteessa ärsytä, mutta tässä tapauksessa puhujalla kuulosti olevan vielä liian tiukat farkut jalassa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Riemumieli kirjoitti:Heteromiestä ärsyttää naismainen vinkuminen, oli vinkuja sitten mies tai nainen. Se vain raastaa korvia ja senpä takia vain hyvin harva nainen on miellyttävä keskustelukumppani.
Äitini soitti minulle tähän asiaan liittyen viime viikolla, oli kuullut jostain tutkimuksesta jonka mukaan matalalla nuotilla puhuvat naiset pärjäävät paremmin työelämässä. Että mun kannattais ehkä mennä puheterapeutille.
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Vesper kirjoitti:Äitini soitti minulle tähän asiaan liittyen viime viikolla, oli kuullut jostain tutkimuksesta jonka mukaan matalalla nuotilla puhuvat naiset pärjäävät paremmin työelämässä. Että mun kannattais ehkä mennä puheterapeutille.
Jos nainen puhuu tyttömäisellä äänellä, se on ok. Matala syntinen ääni on enemmän kuin ok. Mutta vinkuva ääni (ikään kuin ääntä ei riittäisi tai sen eteen on tehtävä luonnottoman paljon työtä) on plääh.
Paras päivä ikinä.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Allekirjoitukseni kertoo kaiken oleellisen.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Heteromiestä ärsyttää naismainen vinkuminen, oli vinkuja sitten mies tai nainen. Se vain raastaa korvia ja senpä takia vain hyvin harva nainen on miellyttävä keskustelukumppani.
Äitini soitti minulle tähän asiaan liittyen viime viikolla, oli kuullut jostain tutkimuksesta jonka mukaan matalalla nuotilla puhuvat naiset pärjäävät paremmin työelämässä. Että mun kannattais ehkä mennä puheterapeutille.
No sehän on tiedetty jo ainakin 80-luvulta alkaen, että naisjohtajat puhuvat matalemmalla äänellä kuin naiset keskimäärin.

Ajattele nyt vaikka Margaret Thatcheria.

Lisäksi muistaakseni naiset puhuvat sitä matalemmalla äänellä keskimäärin, mitä tasa-arvoisempi yhteiskunta.
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Miks juutuubi on toiminu muutaman päivän ihan helevetin hitaasti?
Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

bedlam kirjoitti:Miks juutuubi on toiminu muutaman päivän ihan helevetin hitaasti?
Koska maksamme velkaa neekeriorjuudesta.
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Eiku perkele, se onkin vain Safari, jolla se tökkii. Firefoxilla toimii ihan jees. Mitä lie koodailleet. E: eiku alko tökkiin foxillakin. Paska.
Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

bedlam kirjoitti:Eiku perkele, se onkin vain Safari, jolla se tökkii. Firefoxilla toimii ihan jees. Mitä lie koodailleet. E: eiku alko tökkiin foxillakin. Paska.
Oon ite huomannut, että riippuu palvelimesta missä video sijaitsee. Jos joku video tökkii, eikä halua latautua kokonaan, vaan katkeaa aina samasta kohdasta, niin joku toinen video taas toimii ihan ongelmitta ja striimi tulee salamana.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Onks tv-kanavien näkyvyydessä yleisemminkin jotain häikkää nyt vai onko mun digiboxi kosahtanut yön aikana itekseen?
Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

bliss kirjoitti:Onks tv-kanavien näkyvyydessä yleisemminkin jotain häikkää nyt vai onko mun digiboxi kosahtanut yön aikana itekseen?
Huono radiokeli tällä hetkellä. Massiivinen korkeapaine + sumuinen keli. ??
Viimeksi muokannut Bhven, 05.02.2010 15:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Kumpi on parempi tapa kysyä:

Mitä sun kumppanille kuuluu? (Tai voi toki myös käyttää nimeäkin. :P )

Vai:

Vieläkö ootte yhdessä **n kanssa?


Tajusin just että multa kysytään enemmän tuota jälkimmäistä, etenkin niiden tuttujen osalta joita näkee harvemmin. En tiedä olenko outo, mutta musta se vaan kuulostaa jotenkin negatiivis-sävyiseltä.

Kuis muut?
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Kyllä mä käytän tota ensin mainittua.
Vastaa Viestiin