Mitä Ostit?
Hmm, shoppailin. Hyvää äksönii Die Hardin jälkeen <3 Yksi parhaimmista äksönpläjäyksistä kyseinen raina!
- Itselleni Guessin pipon ja kaulaliinan, Hilfigerin sormikkaat ja Burberryn kaulahuivin (hinnasta päätellen feikki, mutta niinku ostin sen vaan kuosin takia!)
- Tytsälle taas sukkia, Disneytä, Pumaa ja Gapia sekä viltin että keinuhevosen.
- Itselleni Guessin pipon ja kaulaliinan, Hilfigerin sormikkaat ja Burberryn kaulahuivin (hinnasta päätellen feikki, mutta niinku ostin sen vaan kuosin takia!)
- Tytsälle taas sukkia, Disneytä, Pumaa ja Gapia sekä viltin että keinuhevosen.
Ulkoilutakin, oli hyvät alennukset Interillä sekä valikoima.
Tytsälle ostettiin myöhästyneitä joululahjoja (mihin olimme saaneet rahaa, mutta tuotetta ei saatavilla):
- Lego Duplo iso kaupunkieläintarha
- Lego Duplo eläintarhan ruokinta-alue
- Hello Kitty yhdistelmävaunut nukelle ( serkuilta synttärilahja jo etukäteen)
Olen rakennellut tota Lego settiä koko illan, mutta on se magee. Vielä puuttuisi pari osaa tuosta sarjasta. Nuo oli jo 150e
On ne kalliita, mutta pitkäkäyttöisiä kai.
Tytsälle ostettiin myöhästyneitä joululahjoja (mihin olimme saaneet rahaa, mutta tuotetta ei saatavilla):
- Lego Duplo iso kaupunkieläintarha
- Lego Duplo eläintarhan ruokinta-alue
- Hello Kitty yhdistelmävaunut nukelle ( serkuilta synttärilahja jo etukäteen)
Olen rakennellut tota Lego settiä koko illan, mutta on se magee. Vielä puuttuisi pari osaa tuosta sarjasta. Nuo oli jo 150e

^Meillä jää ihan kohta ylimääräiseksi se edellinen malli isosta Lego-eläintarhasta
Asiaan:
Ostin säkillisen vaatteita poikaselle kun vanhat ovat kummasti hihoista ja lahkeista kutistuneet
Siedätyshoidin itseäni Jumbossa erinäisissä liikkeissä (mm. Stockalla ja Brand Galleryssa...) ja luulen olevani parantunut. En ostanut itselleni MITÄÄN!!! Seuraavat sallitut ostokset ajoittuvat johonkin keväälle.

Asiaan:
Ostin säkillisen vaatteita poikaselle kun vanhat ovat kummasti hihoista ja lahkeista kutistuneet

Siedätyshoidin itseäni Jumbossa erinäisissä liikkeissä (mm. Stockalla ja Brand Galleryssa...) ja luulen olevani parantunut. En ostanut itselleni MITÄÄN!!! Seuraavat sallitut ostokset ajoittuvat johonkin keväälle.
Ostin toissapäivänä itselleni joululahjan: Kalavale-korun Thorin vasara v2 sormuksen. Myyjä ihmetteli että "ai siis tää tulee sulle ittelle?!?". Jooo....?
Tänään ostin mäntyisen leikkuulaudan ja sapuskaa.
Tänään ostin mäntyisen leikkuulaudan ja sapuskaa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Ostin paremman fikkarin ku mitä pertsalla tai freddiellä on. Hähä! Mun eka geekkifikkari! Noi Led Lenserit on ihan ylihintasia paskoja, ei edes reguloituja tohon hintaan hei.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=-7PHSoxMh40[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=-7PHSoxMh40[/youtube]
Ei P6 ollut kuin 35 egee. Kyllä sen kestää.Manaaja kirjoitti:Ostin paremman fikkarin ku mitä pertsalla tai freddiellä on. Hähä! Mun eka geekkifikkari! Noi Led Lenserit on ihan ylihintasia paskoja, ei edes reguloituja tohon hintaan hei.
Ei sen puoleen, että kun googlaat led lenseriä löydät jonkun idioottimaisen keskustelun oliko "jauho loordi of mikälie" suoli24:stä, että melkein teki mieli kommentoida kirjoittajalle että ei ole naista tainnut tulla saatua.

Came here for school, graduated to the high life
^ Ei paha. Itse nappasin P6:n ihan hetken mielijohteesta kun oli halvempi kuin P5 ja P7. Epälooginen hinnoittelu, tietty onhan tuo pitkänomaisemmin muotoiltu.
Mutta pitänyt olen lampusta hätätilavalaisimena.
Onko tuo lamppusi miten iso ja takuupuolta yms?
Mutta pitänyt olen lampusta hätätilavalaisimena.
Onko tuo lamppusi miten iso ja takuupuolta yms?
Came here for school, graduated to the high life
Pojalle kuulapistoolin. Itse en oikein olisi halunnut ostaa, mutta vaimon mielestä ok. Monella samalla luokalla olevalla on.
Ampuu aika tehokkaasti pieniä muovikuulia. Uppoavat aaltopahviin. Lähtönopeus taisi olla pikkuisen alle 70 m/s. Yllättävän halpoja. Maksoi Honkkarissa 39 egee. Lisäksi tietty suojakypärä myös.
Ampuu aika tehokkaasti pieniä muovikuulia. Uppoavat aaltopahviin. Lähtönopeus taisi olla pikkuisen alle 70 m/s. Yllättävän halpoja. Maksoi Honkkarissa 39 egee. Lisäksi tietty suojakypärä myös.