Perjantai (ilman idioottien äänestyksiä)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

prosessi kirjoitti:
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:
Pitkässä suhteessa oleva ei kerskaile parisuhdeseksillään kenellekään. Se EI ole tyylikästä, vaan noloa ja huomionhakuista. Tämän pitäisi olla itsestäänselvä juttu. Asiasta voi kerran kaksi mainita joskus, mutta se on toinen juttu se.
Mut mut. Kaikista eniten mua vituttaa, ettei aikuinen ihminen kykene käsittämään eroja ihmisten välillä. Luonteissa ja teoissa. Varsinkin nuo lainauksen kolme ensimmäistä lausetta nostivat karvat pystyyn (nyt ne ekaa kertaa luin, meni ohi aiemmin) ja melko reippahasti. Vitsi mä tykkään käsikarvoista kyllä.
Avainsanana ei ehkä kuitenkaan tuossa lainauksessa ole se parisuhdeseksi, vaan kerskailu. Eli ärsyyntyneitä lukijoita ei ehkä niinkään häirinnyt se mitä sanottiin, vaan ennemminkin se, että miksi sanottiin. Martzan tapauksessa se, että hän keskittyy vain ja ainoastaan itseään ja omaa kyvykkyyttään mitä erilaisimmilla osa-alueilla korostavien asioiden kertomiseen, ja välttelee kaikkea sellaista, joka saattaisi antaa hänestä vähän realistisemman kuvan, luo helposti mielikuvan kerskailusta, vaikka kyseessä yhtä hyvin saattaa olla oman epävarmuuden ilmenemismuoto. Samaisesta syystä omat kertomisesi eivät ärsytä noita samoja lukijoita, sillä sinä kerrot tasapuolisesti myös niitä negatiivisia asioita, jolloin huikeimmatkaan parisuhdeseksikuvaukset eivät enää vaikutakaan kerskailulta.
Meillä on selkeästi erilaiset kakkulat. Mä olen ollut lukevani hiukan siihen suuntaan, että martzalla ei ole ollut aikaisemmin niin ihku pihku suhde ja tavallaan nyt elää sitä elämänsä parhainta aikaa, johon toki pikku murheetkin kuuluu. Voi olla että kakkulani ovat väärässä. Ja ihminen joka on häpi häpi omistaen avoimen häpeilemättömän luonteen tuo sitä myös esiin. En näe siinä kerskailua. Elämässä nyt sattuu olemaan negatiivisia asioita ja paljon mieluummin luen niistä positiivisista asioista kuin iänikuista narinaa pikkujutuista ja joskus vähän isommistakin. Pakko sanoa, että kyllä on elämä helppoa ja murheetonta jos näin mitättömät asiat saa pään kireälle.
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

RP kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Avainsanana ei ehkä kuitenkaan tuossa lainauksessa ole se parisuhdeseksi, vaan kerskailu. Eli ärsyyntyneitä lukijoita ei ehkä niinkään häirinnyt se mitä sanottiin, vaan ennemminkin se, että miksi sanottiin. Martzan tapauksessa se, että hän keskittyy vain ja ainoastaan itseään ja omaa kyvykkyyttään mitä erilaisimmilla osa-alueilla korostavien asioiden kertomiseen, ja välttelee kaikkea sellaista, joka saattaisi antaa hänestä vähän realistisemman kuvan, luo helposti mielikuvan kerskailusta, vaikka kyseessä yhtä hyvin saattaa olla oman epävarmuuden ilmenemismuoto. Samaisesta syystä omat kertomisesi eivät ärsytä noita samoja lukijoita, sillä sinä kerrot tasapuolisesti myös niitä negatiivisia asioita, jolloin huikeimmatkaan parisuhdeseksikuvaukset eivät enää vaikutakaan kerskailulta.
Meillä on selkeästi erilaiset kakkulat. Mä olen ollut lukevani hiukan siihen suuntaan, että martzalla ei ole ollut aikaisemmin niin ihku pihku suhde ja tavallaan nyt elää sitä elämänsä parhainta aikaa, johon toki pikku murheetkin kuuluu. Voi olla että kakkulani ovat väärässä. Ja ihminen joka on häpi häpi omistaen avoimen häpeilemättömän luonteen tuo sitä myös esiin. En näe siinä kerskailua. Elämässä nyt sattuu olemaan negatiivisia asioita ja paljon mieluummin luen niistä positiivisista asioista kuin iänikuista narinaa pikkujutuista ja joskus vähän isommistakin. Pakko sanoa, että kyllä on elämä helppoa ja murheetonta jos näin mitättömät asiat saa pään kireälle.
Sama kuva minullakin, mutta eivätpä minua myöskään Martzan jutut häiritse, paitsi silloin kun hän vähättelee ihmisten murheita ja kuittailee niihin naistenlehtiviisauksilla (esim. Lapitiin ex-kumppanin lapseen liittyvä ikävä). Lähinnä mietin noiden oikeasti ärsyyntyneiden motiiveja, etenkin kun taidan itsekin kuulua niihin, joiden tekstejä herkästi tulkitaan kerskailuksi.
tuulenpuiska

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

huima kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Ah, oon vaan NIIN hyvä! Viime minuuteilla hoidettu huomiselle limousinekyyditys, ja mikä parasta, ilmainen sellainen. Joskus on vaan eduksi olla viehättävä 8)
Niin, eiks ne Gentlemens' clubille tosiaan ilmaiseksi kuljeta asiakkaita ja tanssijoita.
Kyllä Huima tietää!
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1233
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

All I wanna do is take Madonna home.
I'm a psychoanalyst. This is my pipe.
Jenny Daa-aah! ling

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

No man on earth would say that he don't want her.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

I don't want her.

T: Man from the moon.
tuulenpuiska

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Ai siis joku muka lämpee 50 v Madonnasta jonka painosta puolet on meikkiä? Do not want!
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

tuulenpuiska kirjoitti:Ai siis joku muka lämpee 50 v Madonnasta jonka painosta puolet on meikkiä? Do not want!
No mutku se on Madonna! Iiih, uuuh, äääh! Pitäähän sitä nyt haluta sen vuoksi.

Vähän niinkuin sitä Diili-Jethroakin pitää haluta sen vuoksi että se on Diili-Jethro. Ei sillä niin väliä että se on jopa epäseksikkäämpi kuin minä.
tuulenpuiska

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Manaaja kirjoitti:
tuulenpuiska kirjoitti:Ai siis joku muka lämpee 50 v Madonnasta jonka painosta puolet on meikkiä? Do not want!
No mutku se on Madonna! Iiih, uuuh, äääh! Pitäähän sitä nyt haluta sen vuoksi.

Vähän niinkuin sitä Diili-Jethroakin pitää haluta sen vuoksi että se on Diili-Jethro. Ei sillä niin väliä että se on jopa epäseksikkäämpi kuin minä.
Ai no sitten...*runkkii Madonnan kuville*
Vastaa Viestiin