Tehokas torstai
Ninni - superfiksuna ja aina kaiken täydellisesti tekevänä annan sulle mietittävää:
Rekkis on epätasapainoinen, arvaamaton, ailahteleva ja aggressiivinen. Nytkin mielialat vaihtelevat tähtien asentojen mukaan tmv. Onko tämä se isä, minkä lapselle haluat, vaikkei mitään taloudellista roolia olisikaan? Mielummin tällaisessa tilanteessa, ihan lapsen henkisen ja mahdollisesti fyysisen hyvinvoinnin takaamiseksi lapsella olisi parempi ILMAN ISÄÄ. Mä tiedän kyllä omakohtaisesti, että "ei isää" on parempi kuin "todella paska isä". Onneksi on isäpuolet. Yhteys poikki tähän mulkeroon.
Rekkis on epätasapainoinen, arvaamaton, ailahteleva ja aggressiivinen. Nytkin mielialat vaihtelevat tähtien asentojen mukaan tmv. Onko tämä se isä, minkä lapselle haluat, vaikkei mitään taloudellista roolia olisikaan? Mielummin tällaisessa tilanteessa, ihan lapsen henkisen ja mahdollisesti fyysisen hyvinvoinnin takaamiseksi lapsella olisi parempi ILMAN ISÄÄ. Mä tiedän kyllä omakohtaisesti, että "ei isää" on parempi kuin "todella paska isä". Onneksi on isäpuolet. Yhteys poikki tähän mulkeroon.
The great club outshines the individual, always and forever.
Jep.Elppis kirjoitti:Tänään on mielikuvapäivä!
http://www.youtube.com/watch?v=U6hOLeRN ... dded#t=291
Öö...sitähän tässä oon ollutkin jo pitkään?Vesper kirjoitti:Mitäpä jos vaan alkaisit parisuhteettomaksi edes hetkeksi?ninnithequeen kirjoitti:Mä rupeen lesboks.
Äh, aina sitä vaan kuvittelee ja toivoo parasta, mutta ei tuo paras isä todellakaan ole. Mun takaraivossa on vaan semmonen juttu että se on kuitenkin sen OIKEA isä ja se pitäisi näin kirjatakin vaikkei lähellekään lasta pääsiskään. Vaikeeta hitto tämmönen

Tottakai! Vähänkö siitä tulee, ainakin hetkeksi, voittajafiilisBluntly kirjoitti:Uskaltaisikohan sitä mennä katselemaan uutta A/V-vahvistinta? Mikäli vanhat merkit pitävät paikkansa niin otan samantien ja vielä pari hintaluokkaa kalliimman härvelin. Ja tietysti mukaan tulee muutakin.

Mahtis kuva! Mut olin kiltisti vieraiden poikien kanssa siis, ainoo mitä tarjosin bonarina palkan päälle oli avonaisempi kaula-aukko ja hieman ylemmäs hivutettu hame. Ei se reisien kosteus erottunut ei. Jouluksi lupasin jo hieman muuta, tarkoituksena saada pari niistä pysymään palveluksessa ja sanomaan eit pahalle ulkomaailmalle...Elppis kirjoitti:Nehemiah James kirjoitti:Kerro lisää! Oliko varaston kollit katselemassa? Vai kävikös se ukkos päiväkahveilla?Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Mun piti jo vähän hinkata paikkoja pöydänreunaa vasten. Olipas kivat päiväkahvit.
Mä todella vasta harjoittelen tätä sivutoimista johtamista. Tulin varatuks jo miehen uuteen firmaankin, vähintään sinne henkilöstön motivoimis -puolelle. Kaikki ilo vaimosta irti, hmmh. Jakoon vaan!

Mähän ehdotin jo kesken roolipelien tossa, että tietty osaaminen ostetaan sitten sieltä sun suunnalta!Nehemiah James kirjoitti:^ No ni. Eiku hyppäät siihen opelixiin ja lähdet tänne mua motivoimaan. Huomaan motivaationi laskeneen tämän päivän osalta merkittävästi. Äkkiä nyt!

Maailma on pieni, tai siis pk-seutu. Pyysin kaveria kaupoille kotimatkalla mut se ei kerkee kun lähtee eri suuntaan tilitoimistoon, joka sattuu olee millin työpaikka (hyvin todnäk). Hazzuu.
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Maailma ON pieni, esim. Kimmen ja Vesper kävivät mun työpaikalla tämän vuoden aikana vierailemassa.Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Maailma on pieni, tai siis pk-seutu. Pyysin kaveria kaupoille kotimatkalla mut se ei kerkee kun lähtee eri suuntaan tilitoimistoon, joka sattuu olee millin työpaikka (hyvin todnäk). Hazzuu.
Nyt omat kikkakolmoset sitten pyörimään ettei jää musta pekka kahden lämpimän luolan muodossa käteen.milli kirjoitti:fuck fuck fuck fuck.. myyjä hyväksyi tarjouksen.
(toivotaan, ettei mistään tuu nyt mitään kikkakolmosta miksi hommat jostain syystä alkais kusta)

Came here for school, graduated to the high life