Sikainfluenssa

Yleinen lätinä jä kitinä
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Jaaha. Tänään on ilmestynyt jäken kaupungin sivuille rokotusaikataulu ja meidän rokotus olisi ollut tänään. Eipä tuota aikataulua ollut siellä sivuilla vielä toissapäivänä, joten haistakaapa Järvenpää vittu.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

No etteköhän te sen saa myös huomenna..
Prepare for the worstest.
Jenny Daa-aah! ling

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Nii. Säästyitte pahimmilta jonotuksilta todnäk.
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

nowaysis kirjoitti:No etteköhän te sen saa myös huomenna..
Ja kakat. Oli eilen loppunut kesken ja oli tänään myös lopussa. Tiistaina kuulemma uudelleen..
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Kai Nalo kirjoitti:Jaaha. Tänään on ilmestynyt jäken kaupungin sivuille rokotusaikataulu ja meidän rokotus olisi ollut tänään. Eipä tuota aikataulua ollut siellä sivuilla vielä toissapäivänä, joten haistakaapa Järvenpää vittu.
Millä perusteella sinä saat rokotuksen?
Came here for school, graduated to the high life
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

^ Daah. En minä, vaan juniori.

Ja sekin tiistairokotustieto oli täyttä fuulaa. Uusin tieto on että vasta torstaina, jos sittenkään. :roll:
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Kai Nalo kirjoitti:^ Daah. En minä, vaan juniori.
"meidän" vähän hämäsi. Että jos oletkin vaikka kouluttautunut sisar hento valkoiseksi kesän aikana. :)
Came here for school, graduated to the high life
Nehemiah James

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

:cheer: :cheer: :cheer:

Henkitorvessa ahistaa, nokka vuotaa jo ihan kelvosti ja jos mä nyt ihan tarkkaan aistin tuntemuksiani, niin voisin luulla kuvittelevani, että kuumekin voisi ja saattaisi olla jopa nousemassa. Tule nyt saatana, äläkä viivyttele. Alkaa aika kalenterissa käydä vähiin. Toipuakin pitäis ehtiä ennen kuin käydään ahdin antimien kimppuun.
Jenny Daa-aah! ling

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Mee nuolemaan arvauskeskusten lattioita ja siellä hengaavien ihmisten neniä. :D
Nehemiah James

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Mee nuolemaan arvauskeskusten lattioita ja siellä hengaavien ihmisten neniä. :D
Onko Vaola jo kipee? Meen nuolemaan sen huulia... Ai niin, mutta sillä on se yks possu kotona joka estää sen... Prkl!!
Nehemiah James

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

No entäs Bliss?! Tai... Voisittekste molemmat hiipiä siihen läheiselle baarille vaikka viistoist yli neljäksi, niin nuolen teidät molemmat ihan varmuuden vuoksi. Kiitos jo etukäteen!!
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Eikö sitä sun kalareissua voi yksinkertaisesti siirtää? Vai onko joku isompi porukka ja mökki varattu vai häh?
Prepare for the worstest.
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

nowaysis kirjoitti:Eikö sitä sun kalareissua voi yksinkertaisesti siirtää? Vai onko joku isompi porukka ja mökki varattu vai häh?

SIIRTÄÄ? MITÄ SÄ PUHUT? KALAREISSUA SIIRTÄÄ? HAASTAT SÄ RIITAA HÄ?!!
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ehkä. Söin just lohta!1
Prepare for the worstest.
Nehemiah James

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

nowaysis kirjoitti:Eikö sitä sun kalareissua voi yksinkertaisesti siirtää? Vai onko joku isompi porukka ja mökki varattu vai häh?
Ei voi. Vaikka ei mistään noista syistä, vaan siksi, että alkaa luonto laittamaan hanttiin kylmyyden ja pimeuden kautta. Pakkasella heittely on tuskaista ja turhauttavaa (jään muodostusta vehkeissä!!). Ja muut lähiviikonloput on jo kiinni. Tästä ei nyt jousteta!
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Nehemiah James kirjoitti:No entäs Bliss?! Tai... Voisittekste molemmat hiipiä siihen läheiselle baarille vaikka viistoist yli neljäksi, niin nuolen teidät molemmat ihan varmuuden vuoksi. Kiitos jo etukäteen!!
Sori muru, en oo ollu edes tulossa kipeäksi, mitä nyt vähän päätä särkee parin päivän ulkoilemattomuuden takia. Ja mä taidan lähteä siihen läheiselle baarille ihan kohta.

(lue=R-kiskalle ja kauppaan)
Nehemiah James

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

bliss kirjoitti:Sori muru, en oo ollu edes tulossa kipeäksi...
Pöh. Pitäiskö kuitenkin ihan varmuuden vuoksi? Mä lähen tästä nyt ihan just kohta...
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Nehemiah James kirjoitti:
bliss kirjoitti:Sori muru, en oo ollu edes tulossa kipeäksi...
Pöh. Pitäiskö kuitenkin ihan varmuuden vuoksi? Mä lähen tästä nyt ihan just kohta...
Itseasiassa mäkin lähden vasta nyt just kohta :P
Nehemiah James

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

No sitten. Varmuuden vuoksi!! Tässä saattaa tosin käydä toisin päin, mut eihän se sua haittaa?? *köh köh*
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Käsirysyjä tiedossa piikkijonoissa, muistakaa ottaa vähintää nyrkkirauta mukaan!

http://www.iltalehti.fi/sikainfluenssa/ ... 3_si.shtml

Eiks oo kiva että keltainen lehdistö painaa lisää kuolonuhreista ja tymänpelokkaat kansalaiset menee sit paniikkiin.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Kävin yksityisen terveydenhuollon piikityksessä Tapiolan tk:ssa. Homma sujui hyvin tehokkaasti. Porukkaa oli paljon, mutta kaksi huonetta veti rokotettavia liukuhihnalla.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Maanantaina pitäis mennä pojan kanssa samaiseen paikkaan. Saas nähdä mikä on tilanne silloin, riskiryhmät, erä 1...

Ko. terveysaseman puhelimet eivät vastaa, enimmäkseen ei pääse edes jonoon :shock:
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Tiedä häntä. Kävin aikaisemmin syssyllä kertaamassa, siviliin pääsin eräänä kauniina torstaipäivänä, perjantaina varuskunta jonka varusmiesten kanssa kertus suoritettiin, ja jossa vietettiin pari päivää ja viimeinen yö, laitettiin karanteeniin sikainfluenssaepidemian vuoksi. Lauantain itsellä nousi kuume ja flunssa, joten luultavasti tämä perhe on jo possutaudin sairastanut.

Varmuuden vuoksi mukelo kuitenkin rokotettiin eilen. Itse tuskin otan piikin. On tiettyjä omaan terveyteen liittyviä asioita joita pitää saada tutkittua kunnolla ennen kuin uskallan rokotteen ottaa.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Pikkaisen alkaa olla sellainen olo että voi olla muutakin kuin luulotautia, mutta vielä en osaa sanoa olenko sairas. Uinnin aikana tuntui vähän kurkku karhealta, on myös pikkuinen pääkipu ja aivastuttelee. Tosin aivastelu ja nenän vuotaminen on mulle ihan normaalia aina uintien jälkeen.

Mutta hitsi, tämä voi olla ihan mitä tahansa, vaikka normiflunssa vaikka harvemmin sellaisia tiedostan sairastavani. Viimeisen 10 vuoden aikana muistan kaksi kertaa jolloin olen ollut pari päivää oikeasti kuumeesta kipeänä vuoteen pohjalla, oletan että olivat influenssaa tai sitten tosi paha flunssa. Influenssarokotuksia en ole ottanut muuta kuin parina viime vuonna, silloin en sairastellut muistaakseni mitään nuhaa kummempaa.

Jos en viimeistään ylihuomenna ole vuoteenomana, voi rähmä. No, pitää yrittää ja toivoa, mikään ei tule ilmaiseksi.

Tajusin just myös ettei mulla edes ole särkylääkkeitä. Tai on, mutta vanhentuneita, kauan sitten reseptillä viisaudenhammasleikkauksia varten ostettuja ekstrastrong-lääkkeitä.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Nehemiah James

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Se eilinen oli vain toiveajattelua. Olkoot koko paska tauti. Teinixi puuhaa jotain kliffaa köökissa huomisaamuksi. Jos keskittyis nauttimaan siitä...
Vastaa Viestiin