Maaninen Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Gattaca: huomasin kyllä että olit yksi, sun nro mulla on tallessa. Puolet nro:ista olikin sitten vallan outoja. Ja tosiaan, saldorajan omistavana en voinut ihan noin vaan kaikille ilmoittaa, luulin prosessin sen täällä kertovan.

Vielä kerran: lähdin ITSE rauhoittumaan, en saanut kaipaamaani apua ja palasin kotiin märehtimään. Kuvittelin olevani poissa hieman kauemmin. Anteeksipyynnöt nyt sit vaan kaikille jotka turhaan huolestui...
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Mikään ei siis ole muuttunut täällä... :D Sorge, mukavaa viihdettä flunssapäivääni (ei tarvitse nyt kenenkään vetää hernettä nenään), kiitos.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:Gattaca: huomasin kyllä että olit yksi, sun nro mulla on tallessa. Puolet nro:ista olikin sitten vallan outoja. Ja tosiaan, saldorajan omistavana en voinut ihan noin vaan kaikille ilmoittaa, luulin prosessin sen täällä kertovan.

Vielä kerran: lähdin ITSE rauhoittumaan, en saanut kaipaamaani apua ja palasin kotiin märehtimään. Kuvittelin olevani poissa hieman kauemmin. Anteeksipyynnöt nyt sit vaan kaikille jotka turhaan huolestui...


Hyvä Ninni! En ole huolestellut enkä ollut perse kylmänä takiasi, tunnen sen verran sinun retoriikkaasi etten ole turhaan huolestunut. Elämä jatkuu ei siinä mitään.
Ehkä niissä rekkakuskeissa on outoa glamouria koska tämä sinun rekkamiehesi sopii tietämieni rekkakuskien katraaseen oikein hyvin. En nyt voi yksilöidä tarkemmin mutta jokunen rekkakuski on ollut aika välinpitämätön omaa terveyttään ja varsinkin partnereidensä terveyttä kohtaan, varsinkin Puolan ja Tsekin rajoilla.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Aamulla nukutti tunnin liian pitkään. Siispä tänään illalla 3 tuntia etätöitä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Pulkannaru kirjoitti:Siispä tänään illalla 3 tuntia etätöitä.

Samikset. Ennen huomista pitää päivittää yksi dokumentti, päivittää eräs labran kone etänä ja lähettää intialaisille jotain ihme tiedostoja tarkasteltavaksi kunhan saan jenkkiläisiltä varmistuksen ovatko ne valideja. Mutta sitä ennen kyllä juu menen suihkuun jotta pääsee suihkunraikkaana töihin.

HP:n Halo-videoneukkarisysteemi tuli kokeiltua tänään ekaa kertaa iltapalaverissa. Ihan vänkä lelu ainakin verrattuna normaaliin Messengeriin tai Skypeen, saati sitten joskus muinoin käyttämääni ISDN-pohjaiseen videoneukkarisysteemiin. Vielä kun saisi TV-ohjelmat ja pelit pyörimään samoilla Halon jättiruuduilla. Ehkä niillä voisi pelata XBoxin Haloa, hehehehehehehehe.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Taas yhdellä työkaverilla syöpädiagnoosi. Pitääköhän tässä huolestua?
Work like a captain, play like a pirate.
Chap

Viesti Kirjoittaja Chap »

Vesper kirjoitti:Taas yhdellä työkaverilla syöpädiagnoosi. Pitääköhän tässä huolestua?

Oliko tämä se fakta, jolla itketit paskapomoa?
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Mä sain jostain syystä facebook-kaveripyynnön ihan käsittämättömän megahotilta italiaanolta joka on tunkenut ihtensä Nokialle duuniin.
Fiilistelen hetken ja noraan vasta sitten :P
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Chap kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Taas yhdellä työkaverilla syöpädiagnoosi. Pitääköhän tässä huolestua?

Oliko tämä se fakta, jolla itketit paskapomoa?

Ha-ha.
Work like a captain, play like a pirate.
Nehemiah James

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Huraa! Mulla on sisäelimissä vieläkin rasvaa *nöf nöf*!! Tai sitten noi testit on kuraa. Aivan sama. Tälle viikolle perjantaiksi pakkolepopäivä ja Kantikseen alt.blues -kyntöä ihmettelemään - selvinpäin.
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Kappas, täällähän on taas ns. tapahtunu. Jei.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Jee, jee, helmikuussa Tallinnaan Rammsteinia katsomaan.
Paras päivä ikinä.
tuulenpuiska

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Lapitii kirjoitti:Nyt on taas leikit leikitty, vallan parikin päivää, olipa mukavata. =]
Kuvia tai sitä ei tapahtunut :p:
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2893
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

tuulenpuiska kirjoitti:
Lapitii kirjoitti:Nyt on taas leikit leikitty, vallan parikin päivää, olipa mukavata. =]
Kuvia tai sitä ei tapahtunut :p:

Lapsen kanssa siis. Ois siitä pari kuvaakin, mut en mä usko et sua oikeesti jaksaa kiinnostaa. =P
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
tuulenpuiska

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Lapitii kirjoitti:
tuulenpuiska kirjoitti:
Lapitii kirjoitti:Nyt on taas leikit leikitty, vallan parikin päivää, olipa mukavata. =]
Kuvia tai sitä ei tapahtunut :p:

Lapsen kanssa siis. Ois siitä pari kuvaakin, mut en mä usko et sua oikeesti jaksaa kiinnostaa. =P
Ikinä en oo mitään tuhmaa ajatellut...mutta kun kerta tälle linjalle lähdettiin niin kuvia kehiin :D
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2893
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

tuulenpuiska kirjoitti:
Lapitii kirjoitti:
tuulenpuiska kirjoitti:
Lapitii kirjoitti:Nyt on taas leikit leikitty, vallan parikin päivää, olipa mukavata. =]
Kuvia tai sitä ei tapahtunut :p:

Lapsen kanssa siis. Ois siitä pari kuvaakin, mut en mä usko et sua oikeesti jaksaa kiinnostaa. =P
Ikinä en oo mitään tuhmaa ajatellut...mutta kun kerta tälle linjalle lähdettiin niin kuvia kehiin :D

Oops! Ne taiskin olla vaan minä pousaamassa kultainen rinkula vasemmassa nimettömässä. No oli se lapskin siin taustalla silti!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
tuulenpuiska

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Lapitii kirjoitti:Oops! Ne taiskin olla vaan minä pousaamassa kultainen rinkula vasemmassa nimettömässä. No oli se lapskin siin taustalla silti!
Kas. Onneksi olkoon!
Vastaa Viestiin