Nääh. Oon liian wanha sen nartun uniin. Se uneksii jostain paljon tuoreemmasta ja kiinteemmästä. Mut mieti; kakskytvee kyltymätön kolli touhuumassa Blissin urheilullisen kropan kanssa. PlaygirlTV juttuja.Vesper kirjoitti:^ Ettet vaan olis unien toinen osapuoli...
Kaatunut keskiviikko
ND ehdotti tätä jo kauan sitten ja konseptitkin olisi valmiiksi ideoituna.tuulenpuiska kirjoitti:Kolmas vaihtoehto on käräyttää kaveri jollekin kaapelikanavalle, joka tekee siitä viihdettä.
No mikä ettei miespuoliselle? Ja epäiletkö erityisesti Davea?bliss kirjoitti:Mun tarttis tilata aika lääkärille mutta pakosti naispuoliselle. En kestä ajatusta päätyä ND:n potilaaksi
Vaikka Korkeimman Oikeuden päätöksellä mieslääkäri saa imeä potilaan nänniä, yleisempää on olla koskettamatta suoraan vaan käyttää apuvälineitä. Tässä esimerkkinä luultavasti (tai ei siis) autenttinen video, miten gynekologi auttaa orgasmivaikeuksista kärsivää nuorta naista:
http://www.maxraw.com/videos/0017/29079 ... -girl4.php
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Olen pahoillani plagioinnista ja kannan vastuuni.Chap kirjoitti:ND ehdotti tätä jo kauan sitten ja konseptitkin olisi valmiiksi ideoituna.tuulenpuiska kirjoitti:Kolmas vaihtoehto on käräyttää kaveri jollekin kaapelikanavalle, joka tekee siitä viihdettä.