Pappailu?

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

urpiainen kirjoitti:ollaan kyllä yleensä jo aika varmoja sekä vaarattomuudesta ja hyödystä.
Aika varma ei riitä.

No hyvä että muut testaa meidän puolesta. Tämähän on vähän kuin siivestäisi ammattiliittoon kuulumattomana. 8)
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Suvinen kirjoitti: Minä olisin vienyt, lähinnä tuon korvatulehdusjutun takia.
Meillä ei ole niistä kärsitty, eikä vanhemmatkaan ole, joten ei niitä osata pelätäkään. Ainakaan vielä.

*kopkop*
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Viikon kuluttua torstaina on poikain kanssa tuulastusreissu mökillä...eli kaiketi siinä sivussa isolla kauhalla amitsioonia. Eka kerta kun isä juopuu ja on poissa yötä tytön syntymän jälkeen. Olenko huono isä?
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Olenko huono isä?
Et todellakaan.

Isit pysyy tyytyväisenä ja paljon onnellisempana kun ne välillä saa muistella poikamieseloa. Tulee nopsaan hinku kotiin.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kai Nalo kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Olenko huono isä?
Et todellakaan.

Isit pysyy tyytyväisenä ja paljon onnellisempana kun ne välillä saa muistella poikamieseloa. Tulee nopsaan hinku kotiin.
Juu varmasti, it's a scary world out there!
The great club outshines the individual, always and forever.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^ja ^^ :sir: ... :beer:
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Fcuk

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Viikon kuluttua torstaina on poikain kanssa tuulastusreissu mökillä...eli kaiketi siinä sivussa isolla kauhalla amitsioonia. Eka kerta kun isä juopuu ja on poissa yötä tytön syntymän jälkeen. Olenko huono isä?
Mä oon tykänny et mies lähti sit kauemmas johonkin jos aikoi pämpätä eli kunhan ei tullu aamukuudelta stadin yöstä kotiin ja painellu sänkyyn loppupäiväks niin fine. Aamusyötöllä vauvan kanssa ei niin ku paljoa kotiin rymyävälle empatioita heru.

Onhan äiskäkin käynyt jo jossain? Ei tietenkään, siks kai edes leikilläs huonoudestas kyselet. :]
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Fcuk kirjoitti: Mä oon tykänny et mies lähti sit kauemmas johonkin jos aikoi pämpätä eli kunhan ei tullu aamukuudelta stadin yöstä kotiin ja painellu sänkyyn loppupäiväks niin fine.
Näin meilläkin. Parempi tulla sit vasta kotiin kun on krapulat kärsitty. Sohvalla makaava krapulainen ukko kun on kuulemma maailman hirvein näky :lol:
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Suvinen kirjoitti:Paskoja isiä ootte, joo.
Arvasin... siis tiesin tämän. Hirveä parku ja syyllistäminen. Jäljelle jäi hillitön ristipaine ja hyytävä ahdistuksensekainen epätietoisuus. Vedän ehkä itse jojoon.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Paskoja isiä ootte, joo.
Arvasin... siis tiesin tämän. Hirveä parku ja syyllistäminen. Jäljelle jäi hillitön ristipaine ja hyytävä ahdistuksensekainen epätietoisuus. Vedän ehkä itse jojoon.
Kannattaa ensin vetää itsensä känniin ettei turhaan jojoon itseään vedä. :)
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Kai Nalo kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Olenko huono isä?
Et todellakaan.

Isit pysyy tyytyväisenä ja paljon onnellisempana kun ne välillä saa muistella poikamieseloa. Tulee nopsaan hinku kotiin.
Samaten äitit :]

Ja YY, olikohan se pneumokokkirokotetutkimus? Me osallistuttiin siihen kans.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

irmelianneli kirjoitti:Ja YY, olikohan se pneumokokkirokotetutkimus? Me osallistuttiin siihen kans.
Tais olla. Mut joo, tänään mökille ja yöksi sinne ilman perhettä. Lähden suoraan töistä, mut lupasin muijalle ja tytölle poiketa vielä kotona antamassa pusut, kun matkan varrella ovat.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

4kk neuvola: 67,4 ja 6845 - keskikäyrillä mennään.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Suvinen kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:4kk neuvola: 67,4 ja 6845 - keskikäyrillä mennään.
Menitte ohi meistä, meillä oli 63 senttiä ja 6,5 kiloa 4kk-päivänä.
Mä en oo varma tosta pituudesta, et voi olla et se oli 64,7.

Tänään ostan neidille synttärilahjaksi lautasen ja nokkamukin.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Luulette vaan että kiltisti lautaselta syödään :D

Unohtakaa ne lautaset ja ostakaa pöytätabletteja. Käsin syödessä meinaan roiskuu!

T: 11 kuukautisen pappa jonka muksu ei ole syönyt kiinteitä kuin käsin viimeiset 5 kk. Lusikka on ehdoton nounou!
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Ei se aina niin mee ;)
Mun poika ei ole IKINÄ syönyt mitään käsin. Paitsi nyt leipää ja sen sellaista.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Ihmiset ovat erilaisia. Meillä parhaimmillaan käsillä asetteli ruuanpalat lusikkaan ja lusikalla suuhun. :)
Came here for school, graduated to the high life
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Suvinen kirjoitti: Joko aloitatte kiinteät?
Jep. Mulla on perjantaina vapaa, silloin ihan yhdessä aiotaan ihmetellä tätä merkkipaalua. Nevvolassa sanotaan, et litra päivässä maitoo tai 4kk ois hyvä raja aloittaa. Meillä tulee tänään 4kk ja tonnit paukku maanantaina. Varmaan jotain bataattisosetta ensin, ei mitään liian makeeta.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

exPertti kirjoitti:Ihmiset ovat erilaisia. Meillä parhaimmillaan käsillä asetteli ruuanpalat lusikkaan ja lusikalla suuhun. :)
Jaha. Se on sitten fiinimpi jannu kuin meidän.

Meillä ei vaan lusikka kelpaa kuin silloin kun siinä on jäätelöä. Käsin syödään kaikki, joka tietenkin toisaalta on hyvä juttu. Sorminäppäryys kehittyy huimasti, eikä ole tarvinnut itse mukulaa syöttää sen jälkeen kun lusikka on nurkkaan lentänyt. Helppoa, joskin sotkuisaa.

Mustikat, kuivatut karpalot, rusinat, muru-raksut, lihapullat, banaani, porkkana ja kestileipäkuutiot ovat kestohittejä. Lasipurkkimössössöt ei ole maistuneet enää kuukausiin, enkä kyllä lainkaan ihmettele :oksu:
Viimeksi muokannut Kai Nalo, 14.10.2009 15:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ettekö katsoneet eilen yleltä, kun suomittiin äitejä, jotka eivät imetä lapsiaan tarpeeksi kauan? Siinä oli yksi 4-vuotias, jolle annettiin tissiä esim. jos hänelle tuli itkupotkuraivari. Aika hauska nähdä, miten tuollainen riippuvuus rauhoittaviin ilmenee vanhempana. Silloin vedetään sitten lääkkeitä ja huumeita, kun äidin tissiä ei kehtaa enää imeä. No toisaalta tutti ajaa samaa asiaa eli saa lapsen rauhoittumaan, kun tämä ei jostain syystä kykene siihen omin voimin. Meilläkin taitavat hampaa alkaa pikku hiljaa menemään kieroon tutin lutsuttamisen ansiosta.
Paras päivä ikinä.
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: tonnit paukku maanantaina
Aika hifistelyä teillä toi syöminen.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kai Nalo kirjoitti:Aika hifistelyä teillä toi syöminen.
Njoo. Hyötyjä tosin on kirjaamisesta paljon: pystyy tosiaan seuraamaan muitakin kuin omia syöttöjä ja tulkitsemaan paremmin seuraavaa nälkää, helpompi tulkita esmes kipeyden, sit voi muutenkin seurata vauvan kehitystä, kuten koska kakattu, koska menty nukkumaan, koska vitskut. Aika nopeasti toi lutviutuu ihan raavaallekin miehelle.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Tilastomiehen unelmia
Jos muksut on erilaisia, niiin on kyllä vanhemmatkin :lol:
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Statsit nimenomaan, niitä tulee päivittäin tuijoteltua vähän joka urheilulajin osalta. Miten ne ovatkin niin hienoja...
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Mun mielestä tässä ei yhtään syyllistetty, ja olen kyllä ihan samaa mieltä joka sanasta.
Vastaa Viestiin