Suppiksia saatiin kerättyä pari ämpärillistä myös viikonloppuna. Vaimo teki todella hyvän suppispiirakkaan ja loput suppiksista pakkaseen. Ensi vl:na olisi tarkoituksena testata ja laittaa paahtopaistia, suppiskastikkeella. Nam nam...
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Mä kaipaan suppelokeittoa! On lastenkin suosikki, joten varmaan kaikki menee siihen (en usko, et pienin käsin kerätty rasiallinen on kovin suuri) mut näistä Stockan versioista voisin kokeilla piirakkaa. Mitäs vaimon piirakkaan laitettiin, martza?
Fcuk kirjoitti:Mä kaipaan suppelokeittoa! On lastenkin suosikki, joten varmaan kaikki menee siihen (en usko, et pienin käsin kerätty rasiallinen on kovin suuri) mut näistä Stockan versioista voisin kokeilla piirakkaa. Mitäs vaimon piirakkaan laitettiin, martza?
Mä en ollut koko ajan hellan ääressä kattomassa, mitä ja miten sen laittoi, mutta otan selville, jos niin haluat.
Fcuk kirjoitti:Tohon väliin laittaisin jos ois mitä laittaa. Todnäk siihen uuteenkin.
Onpa vaikeeta lainailut tänä aamuna.
En mää nyt sit kuitenkaan. Olen vaipunut apatiaan viikonlopun ikääntymisen jäljiltä. Etenkin kun mua ei edes muistettu. Taidan lähtee kauppakeskukseen hakemaan hyvää mieltä.
martza kirjoitti:Mä en ollut koko ajan hellan ääressä kattomassa, mitä ja miten sen laittoi, mutta otan selville, jos niin haluat.
En oo koskaan tehny sienistä piirakkaa, vaik aiemmin jo Manalalta ohjeita kyselinkin... Jakakaa herkut, ihmiset!
Muuten vedän ihan sormituntumalla ja se harvoin jättää kuivaks sekään.
Nehemiah James kirjoitti:En mää nyt sit kuitenkaan. Olen vaipunut apatiaan viikonlopun ikääntymisen jäljiltä. Etenkin kun mua ei edes muistettu. Taidan lähtee kauppakeskukseen hakemaan hyvää mieltä.
Tiesin unohtaneeni jotain!
Pyllistän gmailiisi vähän niin jumpoilet toivottavasti energisemmin.
martza kirjoitti:Mä en ollut koko ajan hellan ääressä kattomassa, mitä ja miten sen laittoi, mutta otan selville, jos niin haluat.
En oo koskaan tehny sienistä piirakkaa, vaik aiemmin jo Manalalta ohjeita kyselinkin... Jakakaa herkut, ihmiset!
Muuten vedän ihan sormituntumalla ja se harvoin jättää kuivaks sekään.
Laitoin mailin vaimolle ja pyysin ohjeet, joten jossain vaiheessa välitän ne tänne.
Täältä olen joskus saanut hyvän, pasta Carbonare eli Miilunpolttajan pastan ohjeet. Oli todella hyvä ohje ja aina kun olen laittanut tämän pastan niin kehuja on tullut roppakaupalla.
Fcuk kirjoitti:Tiesin unohtaneeni jotain! :doh:
Pyllistän gmailiisi vähän niin jumpoilet toivottavasti energisemmin.
Kiitos kaunis!! Lupaan tulla sille kun tänään kun kökin yksin hotellihuoneessani *pus* Mutta oikeasti en edes tarkoittanut sua ;) (ja kyllähän sä kuitenkin muistit, kun tiesit unohtaneesi jotain ;))
martza kirjoitti:Suppiksia saatiin kerättyä pari ämpärillistä myös viikonloppuna. Vaimo teki todella hyvän suppispiirakkaan ja loput suppiksista pakkaseen. Ensi vl:na olisi tarkoituksena testata ja laittaa paahtopaistia, suppiskastikkeella. Nam nam...
Kuivaan suppikseni, säilyy ja sästää tilaa ja energiaa!
Rouva Pupu kirjoitti:Mä ajattelin hankkia elämän *puss*
En tiedä onko taustalla jotakin kinaa tällä palstalla vai ihan vaan halua IRL:n tarkempaan tutkimiseen, mutta tervetuloa takaisin jos siltä alkaa tuntua. Jos ei niin...
Miten se menikään. I hate to see you leave, but I love to watch you go...
Mä en tajua mitä vikaa maanantaipäivissä on, silloin voi aina aloittaa uudestaan, jos esimerkiksi edellisellä viikolla ei ole urheillut tarpeeksi tai jotain, niin aina voi aloittaa alusta/uudelleen. Maanantaina on aina kokonainen viikko edessä jolloin voi urheilla
ninnithequeen kirjoitti:Menin kaverille kattoo BB:n häätöä ja hain hälle olutta ja tupakkia tosta lähi-Nesteeltä. Heilläpä ei pankkikorttikone toiminut eikä mulla ollu käteistä. Tyttö totes että no tule huomenna maksamaan Niinpä minä siis sain olutta ja tupakkaa velaksi, kuinkas laitonta sekin on. Kunnon vanha lähikauppameininki, heh.
Ehkä se meinas, että odottava äiti taitaa todella tarvita virvokkeensa
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
martza kirjoitti:Suppiksia saatiin kerättyä pari ämpärillistä myös viikonloppuna. Vaimo teki todella hyvän suppispiirakkaan ja loput suppiksista pakkaseen. Ensi vl:na olisi tarkoituksena testata ja laittaa paahtopaistia, suppiskastikkeella. Nam nam...
Kuivaan suppikseni, säilyy ja sästää tilaa ja energiaa!
Joo toi oli yks vaihtoehto, mutta viehän uunikin energiaa, kun niitä kuivattaa ja sitä paitsi, pakkasesssa on muitakin pakastetavaroita, joten sähkökulutus on stabiili. Käytän täten pakkistimen maksimi hyödyn.