Ei se sikaflunssa tappanutkaan mua. Hyvä kun edes pintaa raapas. Kunnon työntekijät sairastaa viikonloppuna. Joko olette keksineet mulle tekemistä Seinäjoelle? Koittakaas nyt yrittää!!
Hyvää syntymäpäivää mulle
Eilinen päivä oli ihan huippu! Mahtava keli ja ihanaa seuraa korkeesaaressa. Illalla hyvää sapuskaa ja saunomista. Mii laiks.
Kohta lenkille ja kaupan kautta kotiin leipomaan muffinsseja.
Tää kävi eilen ulkona. Pelasin raveja ja hävisin kaikki 3 euroo Ois pitäny olla semmonen että mitkä hevoset laukkaa heti startissa niin oisin miljonääri...No Kenossa voitin euron, jesh!
Melkein koko viikonloppu meni sähköhommia laitellessa. Periaatteessa 4 tunnin juttu, mutta kiitos timpurin ja halpojen tarvikkeiden, aikaa meni lopulta 12 tuntia. Auto täys klapeja ja kohta matkaan.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Jos nyt jotenkin saisi pidettyä itsensä hereillä muutaman tunnin, että saisi unirytmiä edes jonkinlaiseen uomaan. Alkaa humputtelu olemaan raskasta näin vanhemmiten.
Stinky kirjoitti:Hyvää syntymäpäivää mulle
Eilinen päivä oli ihan huippu! Mahtava keli ja ihanaa seuraa korkeesaaressa. Illalla hyvää sapuskaa ja saunomista. Mii laiks.
Kohta lenkille ja kaupan kautta kotiin leipomaan muffinsseja.
Kyllästyin silkkaan akateemiseen vapauteen ja ilmoittauduin töihin! Tosin vain huomiseksi, liika ei ole hyväksi mun ruumiinrakenteellani eikä henkiselle hyvinvoinnilleni.
Daami pyrkii selkeästi hiekoittamaan mun dieettiäni; iltapalaksi uuniomppuja jätskillä. En taida kyetä vastustamaan kiusausta...*keittiöön*