Ylermi Ylihankala kirjoitti:Sitä vauhtia ja niitä vaarallisia piisas aamusta, kun töihin iskä läks. Tyttö ei yöllä juuri nukkunut ja äippä vahtivuorossa. Joku oli kiukkuinen...
Oletteko BTW ehtineet yhtään tehdä mitään muuta keskenänne kuin lasta hoitaa? Ensimmäinen vuosi lapsen tulon jälkeen on aika kriittinen parisuhdepuolella.
^Ollaan, tai ainakin minä olen Kyl me ollaan paljon kyläilty ja meillä ollaan kyläilty, oltu kaupunnilla ja sille. Sellaisia ajallisesti lyhyitä juttuja, joista saa sosiaalista vastetta ja irtautuu arkikuvioista. Äideillä tämä on tietenkin vaikeampaa monestakin syystä.
Kiireinen päivä tiedossa. Ensin exän kanssa syömään (takavarikoin vara-avaimeni), sitten pikavisiitti entiselle työpaikalle (kiittämään viikonloppuna tulleista sähköposteista), sitten käymään viimeisimmässä työpaikassa sanomassa räyh, lopulta terassille entisen työkaverin ja yhden toisen tutun kanssa. Rankkaa tämä lomalaisen arki.
Ylermi Ylihankala kirjoitti:^Ollaan, tai ainakin minä olen
Olet ehtinyt hoitaa parisuhdetta, vaimosta et osaa sanoa
Jåå, kyllä se on just se vaimo, joka pitää hoidella jos vain paikat yms. antavat periksi. Ryytynyt valas kaipaa muistutusta siitä, että on nainen, joten lerssiä kehiin vaan ja isolla vaihteella.
Jåå, kyllä se on just se vaimo, joka pitää hoidella jos vain paikat yms. antavat periksi. Ryytynyt valas kaipaa muistutusta siitä, että on nainen, joten lerssiä kehiin vaan ja isolla vaihteella.
"kun ne hormonihirmukohtaukset iskee niin panolle vaan ja muutenkin muistat, ettet vahingossa kattele muita akkoja hymyillen"
elco kirjoitti:Tässä on kyllä aika kovat seulat: huumetestiä pukkasi kaksi kk sitten ja taas huomenna.
Tietääkseni minua ei ole testattu koskaan työpaikan toimesta. ...voisi kääriä jointin kotiin päästyä.
Aika hassua. Tietokonemiestä testataan useammin kuin olympiaurheilijaa, mutta nistien kanssa painivaa police-setää ei koskaan.
Muakaan ei ole muuten koskaan testattu ja minä jopa saisin ostaa mömmäjä ja morfiinijohdannaisia aivan vapaasti apteekista, kun vain kirjoittaisin reseptin itselleni.