SauvakävelySunnuntai
Tää nussukka on ollut ahkera aamupäivän elikkäs ompeluhommat tehty ja hieman tossa siivosin. Nyt luppoaikaa kunnes aika lähtee liikennemerkkikaupunkiin ystiä tapaamaan. Jos sää sallii niin piknikille johonki nurmelle ja jos sataa, niin johonki kivaan ravinteliin syömään.
Onkos ne kaupat auki? Eikös ne oo.. Jos sitä kävis kattoon alennusmyyntien jämiä ja tekis löytöjä.
Illalla jos sais perseen vielä liikenteeseen ja kävis lenkillä, sauvoilla tai ilman.
Onkos ne kaupat auki? Eikös ne oo.. Jos sitä kävis kattoon alennusmyyntien jämiä ja tekis löytöjä.
Illalla jos sais perseen vielä liikenteeseen ja kävis lenkillä, sauvoilla tai ilman.
- Pulkannaru
- Kitisijä
Yks eilisistä parveketuoleista oli hajalla, kasatessa kiristetty liikaa parista paikasta -> puuosia halki. Eli se pitää mennä vaihtamaan ja sit kaupoille. Loppupäivä pihaa ja rempaakin pitäisi saada etenemään.
Ens loppuviikollekin tuli jo ohjelmaa. Taitaa mennä pitkästä aikaa pari päivää viihteellä
Ens loppuviikollekin tuli jo ohjelmaa. Taitaa mennä pitkästä aikaa pari päivää viihteellä

Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
- Kitisijä
http://www.city.fi/chat/entry.php?room=Flirttipuisto ?Vesper kirjoitti:Hirvittävä sunnuntaikooma päällä, miten tästä pääsee eroon? Olis pakko siivotakin kun huomenna tulee kyläilijä... Voi puuhkis. Nyt olis kotiorjalle käyttöä. Mistäs niitä saikaan tilata?
Re: SauvakävelySunnuntai
Faijan luona syömässä. Sitten tätä nettailua. Nyt lähdössä rannalle...ninnithequeen kirjoitti:Mitäs mielessä nussukat?

"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
- McJanne
- Kitisijä
1. Vanhastaa kiukkunen nivunen nitkahti lennokkaissa hyppytakakiertopotkuissa taas, grrrrreat!McJanne kirjoitti:Reenit myös tänään. Kahdesti.
2. Uuden uutena vaivana polvet kohtasivat kamraatin kanssa kesken molemmanpuoleisten hyppykiertopotkujen lentämisen aikana. Auts.
On se vaan kummaa kun nyt ei paino putoa, mutta läski sulaa yhä (no ei ole kummaa, tiedetään tiedetään).
Nyt sit lihakeittoa, namskis.
Kirjoitan tätä alasti
Rantauduttu Tallinnasta. Olipa hauskaa vaikka unirytmin säädössä olikin paljon parantamisen varaa; aloin pilkkimään molempina iltoina jo baareilun melko vaihaisessa vaiheessa ja edessä oli taksikyyditys veneen pahnoille. Unihommat ei toimineet...
Pehmeä laskeutuminen arkeen menossa; semiroskaruokaa ja -elokuvia ja mahdolliset päikkärit ennen klo. 23.30 alkavaa 1,5M$:n pokeriturnausta, jossa voittomiehelle tarjolla reilut 200k$.
Pehmeä laskeutuminen arkeen menossa; semiroskaruokaa ja -elokuvia ja mahdolliset päikkärit ennen klo. 23.30 alkavaa 1,5M$:n pokeriturnausta, jossa voittomiehelle tarjolla reilut 200k$.
- Pulkannaru
- Kitisijä
Parveketuolin vaihto kävikin helposti. Tosin tilalle tuli näyttelytuoli, mutta sain sen heti. Muuten olisi mennyt ens viikon loppupuolelle.
Nyt nurtsille kyytiä. Sauvakävely saa jäädä tältä päivältä.
Nyt nurtsille kyytiä. Sauvakävely saa jäädä tältä päivältä.
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen:
-
- Kitisijä
- Pulkannaru
- Kitisijä
Ei väsytä yhtään, mut pakko käydä nukkumaan. Ainakin yritän..
Lomalla kun pitää olla jo 0800 auton kanssa (toivottavasti) Oikealla autokorjaamolla. Pyöräkulmat kuntoon. Kaikki renkaat kuluneet ulkoreunoiltaan pykälille. Ei mennyt ihan iskarien vaihdon yhteydessä pyöräkulmien säädöt kohdalleen. No sillä korjaamolla meni siinä yhteydessä melkein kaikki mahdollinen v****een. Koska iskarien vaihtoon ei taida normaalisti kuulua auton lokasuojien maalaus..
Lomalla kun pitää olla jo 0800 auton kanssa (toivottavasti) Oikealla autokorjaamolla. Pyöräkulmat kuntoon. Kaikki renkaat kuluneet ulkoreunoiltaan pykälille. Ei mennyt ihan iskarien vaihdon yhteydessä pyöräkulmien säädöt kohdalleen. No sillä korjaamolla meni siinä yhteydessä melkein kaikki mahdollinen v****een. Koska iskarien vaihtoon ei taida normaalisti kuulua auton lokasuojien maalaus..

-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen:
- Pulkannaru
- Kitisijä
^
Ei ole Pemari.
Iskarit vaihtoi yksi erääseen ketjuun kuuluva pikkuputiikki, jossa taitaa olla ainakin erään toisen automerkin merkkihuolto.
Ja juu takana oli molemmat puolet nolla-aurauksella. Ihmekkös tuntui hieman epävakaalta. Tosin noinkin oli vielä parempi kuin moni muu auto, jossa pyöräkulmat ovat kohdallaan.
Mut nyt on oma auto erittäin hyvä ajaa.
Ei ole Pemari.
Iskarit vaihtoi yksi erääseen ketjuun kuuluva pikkuputiikki, jossa taitaa olla ainakin erään toisen automerkin merkkihuolto.
Ja juu takana oli molemmat puolet nolla-aurauksella. Ihmekkös tuntui hieman epävakaalta. Tosin noinkin oli vielä parempi kuin moni muu auto, jossa pyöräkulmat ovat kohdallaan.
Mut nyt on oma auto erittäin hyvä ajaa.
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen:
- McJanne
- Kitisijä
Heh, mie maksatin opelin merkkihuollolla aurauskulmien tarkastuksen ja myyjällä yhden kumiparin, eivät millään meinanneet uskoa että jotain on pielessä ennenkuin näytin toteen.Pulkannaru kirjoitti:Ei ole Pemari. Mut nyt on oma auto erittäin hyvä ajaa.
Ei se silti opelista kummemmaksi muuttunut, mutta ei ihan niin pahasti visko Snappiksen EK:lla enää mutkissa :>
Kirjoitan tätä alasti
- Pulkannaru
- Kitisijä
Vaihdoin iskarit n 80tkm kohdalla. Ei ne alkuperäiset olleet juurikaan huonontuneet, mutta vakiojousille tarkotetuilla Bilsteinilla menee mutkatietä reilut 20km/h kovempaa. Ja edeleen tuntuu helpommalta ajaa vaikka vauhtia enemmän. Nyt on mittarissa 90tkm. Eli ei noita olisi saanut auton takuuseen. Iskarien asennuksen kulmat olisin saanut takuuseen, mutta en taida siellä paikassa teettää enään mitään. Riitti kun klommottivat lokasuojat, kulmat pielessä ja xenonien korkeudensäädön anturin staagi oli kiepsahtanut 360 astetta ympäri ja saanut säädöt sekoamaan.
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen: