Mitä Ostit?
- Pulkannaru
- Kitisijä
Voi teitä naisia. Meillekin on kokoa ajan tulossa uusia kippoja ja laseja, eikä entisetkään mahdu kaappeihin. Sitten kun sanoin rakentavani asekaapin itselle olkkariin, sanottiin ettei se oikein käy kun ei mahu, mutta astiakaapin saa kyllä tehdä!Vesper kirjoitti:Itselleni ostin.Onslow kirjoitti:Menossa häihin?

- Riemumieli
- Kitisijä
Kävin vähän Ale-shoppaamassa.
H&M alle 5e/kpl:
- 4 pitkää neuletakkia
- 2 lyhyttä neuletakkia
- 3 neulepuseroa
- 4 toppia
- 3 puseroa
- Trenssi
Ja muualla:
- SingStar: Suomipop, The Queen, Abba
- Hilfigerin lompakko
- Laurenin laukku
- Tytsälle Hilfigerin sukkia 8 kpl
- Tytsälle Burberryn ja Kleinin bodyt
Hiukan vielä olisi alennussäästöihin säästettyä mani mania jäljellä, mihinköhän suuntaan.
H&M alle 5e/kpl:
- 4 pitkää neuletakkia
- 2 lyhyttä neuletakkia
- 3 neulepuseroa
- 4 toppia
- 3 puseroa
- Trenssi
Ja muualla:
- SingStar: Suomipop, The Queen, Abba
- Hilfigerin lompakko
- Laurenin laukku
- Tytsälle Hilfigerin sukkia 8 kpl
- Tytsälle Burberryn ja Kleinin bodyt
Hiukan vielä olisi alennussäästöihin säästettyä mani mania jäljellä, mihinköhän suuntaan.
- Riemumieli
- Kitisijä
- Pulkannaru
- Kitisijä
^
Uudehko ökyauto. Noin ensiautoksi.
Mä alotin autoilun toistakymmentä vuotta vanhalla pienellä kinnerillä, joka maksoi melkein 5000fim.
Ja kyl oli haianoh
Uudehko ökyauto. Noin ensiautoksi.
Mä alotin autoilun toistakymmentä vuotta vanhalla pienellä kinnerillä, joka maksoi melkein 5000fim.
Ja kyl oli haianoh

Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Nojuu, ei ne koskaan halvaksi tule :D Olen myös huomannut sellaista, että liian usein niistä aletuotteista ei löydy mieluista mut ei sitä kuitenkaan kaupasta lähde tyhjin käsin. Mä haluaisin kanssa semmoset hattaranväriset karvavuorilla :)Vesper kirjoitti:Kolmet kengät ja yhden laukun. No okei, yhdet kengistä oli hattaranväriset crocsit :] Ja laukku oli pakko ostaa koska ostin ehkä elämäni ensimmäiset ruskeat kengät. Että halvaks tuli taas ne alennusmyynnit.
- Pulkannaru
- Kitisijä
Täytyy toivoa, että terassikalusteiden ale jatkuu vielä pari viikkoa.
Pitää löytää silmilleni sopiva n 100*250cm kokoinen pöytä ja 8 istuinta.
Pitää löytää silmilleni sopiva n 100*250cm kokoinen pöytä ja 8 istuinta.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen: