Päätä särki jo nukkumaan mennessä eikä tila ollut parantunut kellon soidessa 05:55. Skippasin siis joogan ja käänsin kylkeä. Nyt on sitten päänsäryn lisäksi huono omatunto, jihuu!
Vesper kirjoitti:Päätä särki jo nukkumaan mennessä eikä tila ollut parantunut kellon soidessa 05:55. Skippasin siis joogan ja käänsin kylkeä. Nyt on sitten päänsäryn lisäksi huono omatunto, jihuu!
Hmm, hartiat jumissa? En kyllä itse kestäisi puolen vuorokauden päänsärkyjä, mutta monilla tuntuvat olevan yleisiä.
Muutamahko päivänen tuskaan ja sit taas parin päivän lärvit, aika rankkaa tää kesä-heinäkuun vaihde. Tänään vois käydä verkkiksessä väijyy vielä tölsyt läpi, ehkä joku tulee jo messiinkin.
exPertti kirjoitti:Hmm, hartiat jumissa? En kyllä itse kestäisi puolen vuorokauden päänsärkyjä, mutta monilla tuntuvat olevan yleisiä.
Taidan oireilla henkistä olotilaa. Päänsäryn lisäksi vatsa kenkkuaa ja mun syömiset on ihan käsittämättömiä.
Sossupoke: Juhannuksena kaksi ystävättären miestä tunnusti rakkauttaan, se yks josta jo vappuna tilitin ja sitten eräs toinenkin, joka on vihjaillut asiasta lievästi jo vuosi sitten. Ahdistaa ja vituttaa = stressi = fyysiset oireet.
Vesper kirjoitti:Sossupoke: Juhannuksena kaksi ystävättären miestä tunnusti rakkauttaan, se yks josta jo vappuna tilitin ja sitten eräs toinenkin, joka on vihjaillut asiasta lievästi jo vuosi sitten. Ahdistaa ja vituttaa = stressi = fyysiset oireet.
Vesper kirjoitti: Sossupoke: Juhannuksena kaksi ystävättären miestä tunnusti rakkauttaan, se yks josta jo vappuna tilitin ja sitten eräs toinenkin, joka on vihjaillut asiasta lievästi jo vuosi sitten. Ahdistaa ja vituttaa = stressi = fyysiset oireet.
Sun paperipussi rapisee selkeesti tosi houkuttavasti. NiinQ se olis täynnä karkkia tjtn. Nuuh!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Vesper kirjoitti:Päätä särki jo nukkumaan mennessä eikä tila ollut parantunut kellon soidessa 05:55. Skippasin siis joogan ja käänsin kylkeä. Nyt on sitten päänsäryn lisäksi huono omatunto, jihuu!
Mulla ei ollut joogasta tietoakaan, saatikka herätyskellosta (löytyi viereisestä huoneesta), mutta päänsäryn osalta tarina ihan sama
Mut viedään perjantaina leffaan, suositelkaas jotain mitä siellä pyörii? Mä haluaisin nähdä tän kaikkien aikojen kankkusleffan, mutta pelkään että äijä pistää vastaan
The great club outshines the individual, always and forever.
Lilo kirjoitti:Sun paperipussi rapisee selkeesti tosi houkuttavasti. NiinQ se olis täynnä karkkia tjtn. Nuuh!
Joo en pysty käsittämään tätä. Koomista tilanteessa oli, että molemmat tunnustukset tapahtui samana yönä n. 15 minuutin välein. Vähän jännitti että onko niitä enemmänkin?! Mut ehkä tää nyt on sitten se kuuluisa jono Juhannuksena-läppä.
Ja olen 99,9% varma että tämä toinen tunnustus johtaa eroon. Tunne kun ei ole ihan yksipuolinen, vaikka olen kyllä visusti pitänyt huolen ettei se mitenkään näy. Mutta ehkä tää nyt on sitä kuuluisaa sielunveljeyttä...
Vesper kirjoitti:Ja olen 99,9% varma että tämä toinen tunnustus johtaa eroon. Tunne kun ei ole ihan yksipuolinen, vaikka olen kyllä visusti pitänyt huolen ettei se mitenkään näy. Mutta ehkä tää nyt on sitä kuuluisaa sielunveljeyttä...
Oletan tämän olevan se villi kortti, ei se Wagner. Lycka till, onnesi sinäkin ansaitset.
Bluntly kirjoitti:Hillitön päänsärky ja maha kipuilee, lähden siis taas vaihteiksi viettämään laatuaikaa pikku pikku bunkkeriin asiakkaiden kanssa.
Lähetäänx tänää verkkikseen? Ha?
Voi mennä meikäläisellä aika myöhään kun pitää typotella vielä tilaisuuden jälkeen joku hemmetin raportti. Ja unohdin mitata kuinka ison töllön saan sängyn päähän mahtumaan.
Onneksi mulla on toimiva telkku ja eikä rahaakaan moiseen. Jotenkin koettaa röntyillä eteenpäin, töitä ei juuri oo mut harrastustoiminta kaipaisi yhden kirjeen tekoo..
Edit: Wespan kannattais panna vaan kaikkee mikä liikkuu, jos äijät on noin torvia niin ei muuta kun menox! Morkkis vaan päälle, kylä helpottaa sitten myöhemmin..
Bluntly kirjoitti:Hillitön päänsärky ja maha kipuilee, lähden siis taas vaihteiksi viettämään laatuaikaa pikku pikku bunkkeriin asiakkaiden kanssa.
Lähetäänx tänää verkkikseen? Ha?
Voi mennä meikäläisellä aika myöhään kun pitää typotella vielä tilaisuuden jälkeen joku hemmetin raportti. Ja unohdin mitata kuinka ison töllön saan sängyn päähän mahtumaan.
Jeah, no mä meen tänään jo kolmen jälkeen kun sain kantoavunkin tilattua.
Heh, tässä taloudessa on mittailtu kyllä, mutta on maltettu olla ostamatta vielä. 42" olisi paikkaan tismalleen sopiva. Tekisi mieli sovitella 50". Mutta putkitelkulla mennään vielä ja luultavasti ehkä jopa sen eliniän loppuun asti.