Uusi läppäri

Tietokonejutut, pelit ja muu nörtismi; autot, kaasupullot ja muut lelut
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Onslow kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Jos vaari haluaa maksaa blu-raystä, miksi helvetissä sille pitäisi väkisin tunkea jotain museotavaraa käteen?

Siksi että DVD-levyissä on suurempi valikoima ja ne ovat halvempia?

No, pystyyhän niitä toki katsomaan bluureilläkin, mutta onko tuosta bluureistä sitten muka niin paljon iloa, että seon pakko olla? Eiköhän DVD:n kuvanlaatu kuitenkin läppärikäytössä ole ihan riittävä.

2 gigaa muistia riittää xp:n käyttöön vallan mainiosti, eikä levykoolla ole merkitystä.

No onpa älykästä tinkiä niistä kahdesta asiasta jotka ovat käytännössä ilmaisia mutta tarjoavat kokoonpanossa eniten future-prooffia. Mitäs jos ne kaikki elokuvat tulee ostettua ihan olohuonekäyttöön blu-rayna kahden vuoden kuluttua, ja niitä haluaisi joskus kuitenkin katsoa läppärilläkin?
Onslow

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Manaaja kirjoitti:No onpa älykästä tinkiä niistä kahdesta asiasta jotka ovat käytännössä ilmaisia mutta tarjoavat kokoonpanossa eniten future-prooffia.


Mistä kahdesta asiasta? Siis muusta kuin bluureistä? Muistista vai? XP:lle kyllä riittää takuulla 2 gigaa, ja levytilalla tosiaankaan ei ole mitään merkitystä. Vaari ei tule sinne ikinä lataamaan muuta kuin cache-tiedostoja.

Sinä kun tiedät näemmä noista läppäreistä eniten niin heitä nyt sitten kritisoinnin jatkoksi pointtereitakin kehiin. Ja muista että vaari on täysin noob koneiden kanssa ja ikää reilut 71 vuotta. Sille on hankalaa jopa kaukosäätimen käyttö, joten ihan turha etsiä mitään state of the art-vehkeitä.

Specseinä kevyt kone, mieluiten mattanäyttö, 17" ruutu, suht hyvä reso ja hinta siinä 800 euron hujakoilla. Myös hyvästä akunkestosta iso plussa. Vaari lentelee ja asustelee suomi-espanja-englanti-linjalla, joten mitään kovin isoa rohjaketta ei myöskään voi laittaa..
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Onslow kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:No onpa älykästä tinkiä niistä kahdesta asiasta jotka ovat käytännössä ilmaisia mutta tarjoavat kokoonpanossa eniten future-prooffia.


Mistä kahdesta asiasta? Siis muusta kuin bluureistä? Muistista vai? XP:lle kyllä riittää takuulla 2 gigaa, ja levytilalla tosiaankaan ei ole mitään merkitystä. Vaari ei tule sinne ikinä lataamaan muuta kuin cache-tiedostoja.

Sinä kun tiedät näemmä noista läppäreistä eniten niin heitä nyt sitten kritisoinnin jatkoksi pointtereitakin kehiin. Ja muista että vaari on täysin noob koneiden kanssa ja ikää reilut 71 vuotta. Sille on hankalaa jopa kaukosäätimen käyttö, joten ihan turha etsiä mitään state of the art-vehkeitä.

Specseinä kevyt kone, mieluiten mattanäyttö, 17" ruutu, suht hyvä reso ja hinta siinä 800 euron hujakoilla. Myös hyvästä akunkestosta iso plussa. Vaari lentelee ja asustelee suomi-espanja-englanti-linjalla, joten mitään kovin isoa rohjaketta ei myöskään voi laittaa..


Mikä vika tuossa Packard Bellissä oli? Paitsi tietty (itselle) tuntematon nimi.
Came here for school, graduated to the high life
Onslow

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Nimi
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Onslow kirjoitti:
huima kirjoitti:MacBookPro + EyeTV.

Siinä on sitten tv ja huippukone samassa.


Te Mac-uskovaiset olette rasittavia.


On ihanaa olla rasittava ja tehdä asiat helpoksi ja helposti :]
Nehemiah James

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

bliss kirjoitti:helpoksi ja helposti :]



:perse:
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Onslow kirjoitti:Nimi


Yli dekadin kehuivat läppäreitä tehneensä.
Came here for school, graduated to the high life
Onslow

Viesti Kirjoittaja Onslow »

exPertti kirjoitti:
Onslow kirjoitti:Nimi


Yli dekadin kehuivat läppäreitä tehneensä.


Niin on ryssätkin tehneet ladoja.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Onslow kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
Onslow kirjoitti:Nimi


Yli dekadin kehuivat läppäreitä tehneensä.


Niin on ryssätkin tehneet ladoja.


No, sen sanon että itse olisin luultavasti tarttunut tuohon jos olisi ollut tarjolla pari kuukautta sitten.

Samaa komponenttishittiähän nämä kaikki miltei ovat eri kuorissa vaan.
Came here for school, graduated to the high life
Onslow

Viesti Kirjoittaja Onslow »

exPertti kirjoitti:
Samaa komponenttishittiähän nämä kaikki miltei ovat eri kuorissa vaan.


No eikös toi ole joku Acerin halpismalli. Mielummin kyl sitten se ihan aito Acer ja jostain mualta kuin gigantista..
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Onslow kirjoitti:Mielummin kyl sitten se ihan aito Acer ja jostain mualta kuin gigantista..


Koska olen rasittava, mun on pakko kysyä, että mitä eroa on Gigantista ja Jostain Muualta ostetulla samanlaisella Acerilla? :shock:
Onslow

Viesti Kirjoittaja Onslow »

bliss kirjoitti:Gigantista


Kollaa nettiä. Gigantti saa aika paskaa palautetta jatkuvasti..
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Onslow kirjoitti:
bliss kirjoitti:Gigantista


Kollaa nettiä. Gigantti saa aika paskaa palautetta jatkuvasti..


Emmäjaksa. Mikä ero niissä koneissa on?
Onslow

Viesti Kirjoittaja Onslow »

bliss kirjoitti: Mikä ero niissä koneissa on?


Täh. Mitä sä nyt jankutat?
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Onslow kirjoitti:
bliss kirjoitti: Mikä ero niissä koneissa on?


Täh. Mitä sä nyt jankutat?


Mitä ite jankutat?


bliss kirjoitti:
Onslow kirjoitti:Mielummin kyl sitten se ihan aito Acer ja jostain mualta kuin gigantista..


Koska olen rasittava, mun on pakko kysyä, että mitä eroa on Gigantista ja Jostain Muualta ostetulla samanlaisella Acerilla? :shock:
Onslow

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Jompi kumpi meistä on nyt typerys ja se en ole minä.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Onslow kirjoitti:Jompi kumpi meistä on nyt typerys ja se en ole minä.


Kysymys kuului, että millä tavalla se gigantista ostettu kone eroaa muualta ostetusta samanlaisesta. Itehän sanoit, että mieluiten jostain muualta.
Millä tavalla gigantin saama palaute vaikuttaa siihen minkälainen se perkeleen aceri on?
Typerys on se joka muita nimittelee!
Onslow

Viesti Kirjoittaja Onslow »

bliss kirjoitti:Kysymys kuului, että millä tavalla se gigantista ostettu kone eroaa muualta ostetusta samanlaisesta. Itehän sanoit, että mieluiten jostain muualta.
Millä tavalla gigantin saama palaute vaikuttaa siihen minkälainen se perkeleen aceri on?


Missä kohtaa olen väittänyt sen olevan erilainen? :nuts:

Gigantista en halua ostaa siksi, että gigantin asiakas, tuki ja takuupalvelut on vitusta.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Onslow kirjoitti:Missä kohtaa olen väittänyt sen olevan erilainen? :nuts:

Gigantista en halua ostaa siksi, että gigantin asiakas, tuki ja takuupalvelut on vitusta.


No enhän mä väittänyt että väitit niin :D
Halusin vain tietää miksi gigantti ei kelpaa.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Onslow kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:No onpa älykästä tinkiä niistä kahdesta asiasta jotka ovat käytännössä ilmaisia mutta tarjoavat kokoonpanossa eniten future-prooffia.

Mistä kahdesta asiasta? Siis muusta kuin bluureistä? Muistista vai?

Nimenomaan. Muistia ei voi olla koskaan liikaa. Jos se on ilmaista, on tyhmää jättää se kauppaan. 2 gigaa ei ole mitenkään poskettomasti muistia, edes XP:lle, vaikka sen kanssa elää pystyykin.

Sinä kun tiedät näemmä noista läppäreistä eniten niin heitä nyt sitten kritisoinnin jatkoksi pointtereitakin kehiin. Ja muista että vaari on täysin noob koneiden kanssa ja ikää reilut 71 vuotta. Sille on hankalaa jopa kaukosäätimen käyttö, joten ihan turha etsiä mitään state of the art-vehkeitä.

En mä nyt jaksa rupee tekemään analyysiä tällä hetkellä myynnissäolevista läppäreistä vaarisi takia, sori, mutta katsoisin silti että niissä olisi ainakin 4 gigaa muistia ja blu-ray. Mun mielestä toi pertsan ehdottama laite vaikutti ihan pätevältä niihin spekseihin nähden mitä ei-juu-vaarinkoneellesi vaadit. Jos sen pitää olla vielä tietyn merkkinenkin, katso tietyn merkkisen valmistajan katalogista.
Vastaa Viestiin