Aamen.exPertti kirjoitti:http://www.autowiki.fi/index.php/Land_Rover_Freelanderelco kirjoitti:Mikä vtun freelander? Miksi sillä pitäisi lohjeta?
Koska sellaisen omistaja on kroonisimmassa pillunpuutteessa ymmärtääkseni?
Ja eivätkös ne rahamiehet yleensä Roverin maastureilla ajele?
Tosin en ole olettanut saavani tuollakaan pillua.
Silti paras auto, jota olen ajanut. Käy ilman liikoja kompromisseja sekä moottoritielle, kaupunkiin että helppoon maastoon. Ei tarvi niin varoa, kuten homojen kaksvetosilla.
Pillunsaannissa tuon kaa (en ole edes yrittänyt hyödyntää), saattais olla ongelma himoitsemieni punavihreiden pystytisumisujen kostumisessa: Heille kaikki SUVit ovat Pahoja ja Syntiä.
Auttaisko sitten selitellä Land Roverin historiaa kuuluisimpien luonnontutkijoiden ja ekoloogisten eläinsuojelijoiden käytössä? Tai että tuohan on PIENI, lyhyempi kuin monet henkilöautot. (No joo, bensa-veekutonen mulla joo, köh.. mutta tuskin hippitytöt sitä ymmärtää kysyä..)
Ja ite asiasa se mun on ihan Vitun vanha. Herutusarvoa hippitytöille?
2001 mallia!!
Käyttöönotto eli ensirekkaus tosin vasta 2003, jota ennen seisoi kaasutehtaan varastossa Sveitsissä. Ostaessani ajettu 55 000, nyt about 65 tuhatta, siis aikas vähän oon ajanut kahdessa vuodessa. Ja mun köyhän suvun asenne on ajaa auto romuksi asti, eikä vaihtaa joka kolmas vuosi. Ja kun vaihtaa, silloinkin käytetty.
Sen verran tykästyin, että kyll just Land Roverit on mun suosikki tästedes.
Brittimerkeistä, että en kyllä tajuu, mitä homoo Elcon yhdessä vaihtoehdossa Minissäkään olisi? Vähemmän homo se uusiomini kuin viiatin uus viissatanen saati uusi Kupla. Minin nimellä on sentään machoa rallihistoriaa!
Elcokin vois löytää just Freelandereita halvalla, mäkin maksoin vain 19 rahaa, tietty käteisenä seteleinä, kun pankit oli sunnuntaina kiinni. Tosin myyjä ei ollut autojobbari vaan tehtaan pomon vävypoika.