Olis kiva teitäkin naamakirjasta seuraa vaan kun oon ainokainen joka tääl vissiten omal nimel hengaa.
hitusen vaikeeta on mut jos oot naamakirjassa ja haluut tunustautuu tän plösön puolitutuksi eikun viestii
no tietty viesti et oon se manala ja rakastan suo yli kaiken on sietävä vihje et hyväksyn aloitteen.......
Projisoin ikävääni lemmikkieni perään pelaamalla myFarmia. Muutama viikko sitten kirjoitin niille palautetta, että haluan tsydeemiin mukaan aita-elementtejä, traktoreita, lammikoita, siltoja sun muita. Tänään sinne oli ilmestynyt aitoja! Loppuja leluja odotellessa.
Xiberia kirjoitti:Mä oon kyllä niin ankarassa Naamakirjakoukussa. Anonyymit Facebook-addiktit, here I come!
Ja mä en ol evielä ikinä edes nähnyt koko facebookin leiskaa. Taitaa näemmä olla parempi jatkaa samalla linjalla. Liiasta läppärin kanssa istumisesta kun tulee nykyäänkin jo noottia himassa.
Pystyykö FB:ssa rajoittamaan yksityisviestejä siten, että esim. muut kuin omat kaverit eivät voisi lähettää niitä itselle? Ärsyttää kun saan kaikenkarvaisia massapostitusviestejä tapahtumista jne. sitä kautta, että joku kumminkaima ensin lisää mut kutsuvieraslistalle. Ja tuntemattomilta tulevat kepillä jäätä -viestit ovat kanssa osasto, josta mielelläni luopuisin kokonaan.
Minä en koettele ketään kepin kanssa, otan ystäviksi vain niitä jotka erityisesti haluavat sitä, mutta en kaikkia heistäkään eli olen torjunut jo ainakin yhden "ystävyyden"..
Kaatuukohan tuo nyt siihen että sovellus ei saa mitään tietoja henkilöstä, ellei ole vähintään sovelluksen käyttäjän kaveri.
Eli siis kahden sovelluksen käyttäjän kaverin yhteiset kaverit saa heidän id-numeroilla, mutta jos et satu olemaan näiden yhteisten kavereiden kaveri, niin sovelluksella ei saa heistä mitään tietoa ulos.
Tai vähintään näidenkin pitäisi olla ko. sovelluksen käyttäjiä.
Hmmm... Mitä johtopäätöksiä vetäisitte, jos joku fb-ystävänne perustaisi faniryhmän, jossa on mahdollista fanittaa häntä itseään, ryhtyisi itsensä faniksi ja lähettäisi kutsun ryhmään kaikille fb-ystävilleen? Itserakkautta vai jotain vielä pahempaa?
prosessi kirjoitti:Hmmm... Mitä johtopäätöksiä vetäisitte, jos joku fb-ystävänne perustaisi faniryhmän, jossa on mahdollista fanittaa häntä itseään, ryhtyisi itsensä faniksi ja lähettäisi kutsun ryhmään kaikille fb-ystävilleen? Itserakkautta vai jotain vielä pahempaa?
On vähän hassua, kun saa kaveripyynnön ja sitten kun hyväksyy sen, niin tämä kaveri ei noteeraa mitenkään. Onko siinä mitään järkeä, mietin. Ellei sitten vain haali kavereita ihan vain sen takia, että niitä on. Itse en tee niin ja siksi tässä ihmettelen. En siis ihan ventovieraita edes hyväksy kavereiksi - jollakin tavalla täytyy tuntea tai tietää ennestään.
Mitenkäs muilla: paraneeko itsetunto kun on viissataa kaveria? Tähän sellainen hyväntahtoinen piruiluhymiö.