![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)

Oon, mutta loppujen lopuksi turha lienee vaivata päätään asialla, vaikka jollain hassulla tavalla kyllä kiinnostaisikin tietää, miksi minut on tiputettu listoilta pois, vaikka se oliskin vähän samaa kuin siinä vitsisssä, jossa suomalainen norsun nähdessään miettii vaan, että "mitähän toi aattelee musta".bedlam kirjoitti:^ ooksää varma, etteivät ne ole poistaneet profiileitaan?
Okei. Ei kun mulla kyllä se kaverimäärä heiluu aina eestaas kun jotkut poistavat jostain syystä vanhan profiilinsa ja tekevät sen uudestaan. Tällöin tippuu listalta.nastamuumio kirjoitti:Oon, mutta loppujen lopuksi turha lienee vaivata päätään asialla, vaikka jollain hassulla tavalla kyllä kiinnostaisikin tietää, miksi minut on tiputettu listoilta pois, vaikka se oliskin vähän samaa kuin siinä vitsisssä, jossa suomalainen norsun nähdessään miettii vaan, että "mitähän toi aattelee musta".bedlam kirjoitti:^ ooksää varma, etteivät ne ole poistaneet profiileitaan?
Käytä yksinkertaisia lauseita ja selviä lauserakenteita. "Se on paska" toimii aina.prosessi kirjoitti:Ahistaa. Olen yksin toimistossa ja parin tunnin päästä pitäisi pitää palaveri yhden insinöörin kanssa. Ei ole ollenkaan sellainen fiilis, että juuri nyt kykenisin selittämään näkemykseni Suomen terveydenhuollosta insinörttikielellä, eikä täällä ole ketään pelastamassa minua tilanteesta.
Sen tuo insinörtti tietää jo. Nyt pitäisi kertoa, mitä hänen firmansa pitäisi tehdä, jotta siitä saataisiin jotain muuta kuin paskaa.Bluntly kirjoitti:Käytä yksinkertaisia lauseita ja selviä lauserakenteita. "Se on paska" toimii aina.prosessi kirjoitti:Ahistaa. Olen yksin toimistossa ja parin tunnin päästä pitäisi pitää palaveri yhden insinöörin kanssa. Ei ole ollenkaan sellainen fiilis, että juuri nyt kykenisin selittämään näkemykseni Suomen terveydenhuollosta insinörttikielellä, eikä täällä ole ketään pelastamassa minua tilanteesta.
Bluntly kirjoitti:Käytä yksinkertaisia lauseita ja selviä lauserakenteita. "Se on paska" toimii aina.prosessi kirjoitti:Ahistaa. Olen yksin toimistossa ja parin tunnin päästä pitäisi pitää palaveri yhden insinöörin kanssa. Ei ole ollenkaan sellainen fiilis, että juuri nyt kykenisin selittämään näkemykseni Suomen terveydenhuollosta insinörttikielellä, eikä täällä ole ketään pelastamassa minua tilanteesta.
Ja jos joku ihmettelee, että eikö lääkärikuntaa ole jo aiemmin sekoitettu tuohon, niin kyllä on, jokaista palapelin palaa on käsitelty omana juttunaan, mutta vasta nyt tuosta on rakennettu kokonaiskuvaus, ja hankkeen laajuus alkaa näkyä. Eli materiaalin täytyy olla enemmän kuin vakuuttavaa.prosessi kirjoitti:Ahdistuin uudestaan. Huomenna taas palaveri, mutta tällä kertaa lääkärin kanssa, joka on lukenut kaiken aiheesta viimeisen vajaan vuoden aikana kirjoittamani, tarkoituksena kommentoida sitä noin niinku lääkärikunnan puolesta. Huomenna on siis tuomion päivä, sillä jos sellainen lääkäri, joka itse on toiminut konsulttina noissa asioissa, ei onnistu näkemään ajatusten arvoa, joudun aloittamaan kuvailun alusta. Hirvittää.
Ei se ihan perseelleen voinut olla koodattu. Minun tulokseni sentään oli: olet paras!Stevie Ray kirjoitti:Perseelleen koodattu testi. Oikein koodattu olisi tietenkin antanut vastauksen: Olet ranskalainen.prosessi kirjoitti:Viimeisimmän sekoboltsitestin tulos hänen kohdallaan oli surullinen: olet hölmö.
Tätä tilaisuutta varten piti myös aamulla käydä kampaamossa, eikä minulla ollut aavistustakaan siitä, mitä oikein halusin. Ehdotin kampaajalle sellaista otsatukkaa, jonka taakse pääsee piiloon. Noin muutenkin alkoi olla paikallaan korjailla burleskifestareita edeltävien toimenpiteiden jäljet (jotka nekään eivät näköjään häirinneet treffipyytäjää, hämmentävää jääräpäisyyttä, kiusallista kyllä moisesta tuli vähän oman isäni perusluonne mieleen... ...kieltäytyminen ei ollut vaihtoehto, mutta en minä kyllä vältsisti kykenisi seurustelemaan isäni kaltaisen ihmisen kanssa).prosessi kirjoitti:Ennen moisia harjoituksia huomenna on kuitenkin tiedossa pelottava matka. Inhoan sydämeni pohjasta vähänkin isommalle yleisölle puhumista, eikä tilannetta helpota ollenkaan se, että lähtöasetelma on vihamielinen, koska yleisö kuvittelee tietävänsä mistä olen aikeissa puhua. Onneksi ne sentään ovat väärässä.