Paraati-perjantai
Ajattelin sanoa vain huomanneeni talon tyhjentyneen, ja mietin olisiko talo muuton takia tyhjänä.
Ja ei, tapanani ei ole soitella tuntemattomille ihmisille ja kysyä myisivätkö omaisuuttaan. Ja rehellisesti sanoen talo ei ole niinkään hieno, vaan vaatii kipeästi remonttia tullakseen hienoksi. Olen aina vain säälinyt vastaavia taloja, koska tuntuu turhalta nähdä alkujaan kauniin talon aikojen myötä rapistuvan. Tämä nyt vain sattui meille sikäli hyvään aikaan, että olemme ajatelleet pienentää kuukausimenojamme asumisen osalta. Ostaessamme talon saisimme mahdolisesti menot jopa puolitettua.
Ja ei, tapanani ei ole soitella tuntemattomille ihmisille ja kysyä myisivätkö omaisuuttaan. Ja rehellisesti sanoen talo ei ole niinkään hieno, vaan vaatii kipeästi remonttia tullakseen hienoksi. Olen aina vain säälinyt vastaavia taloja, koska tuntuu turhalta nähdä alkujaan kauniin talon aikojen myötä rapistuvan. Tämä nyt vain sattui meille sikäli hyvään aikaan, että olemme ajatelleet pienentää kuukausimenojamme asumisen osalta. Ostaessamme talon saisimme mahdolisesti menot jopa puolitettua.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
~Albert Einstein
-
- Kitisijä
Me ainakin soitettiin avokin kanssa nykyisen kämpän ovikelloa kivan pohjapiirroksen vuoksi, ja kysyttiin voiko sen ostaa. Ei meiltä mitään selityksiä kyselty.Riemumieli kirjoitti:Tosin vaikea ehkä selittää, miksi soitat jollekin ja kysyt, haluaisiko tämä myydä asunnon sinulle (teetkö tällaista useinkin siis soitat, jos näet hienon rakennuksen ja haluat ostaa sen?)
- Pulkannaru
- Kitisijä
Takassa vielä hetken loimottaa tulet. Sitten tien päälle. Maalla ainakin metsähommia ja sunnuntai on sit kalastusta. Kelistä riippuen sunnuntain kalastus saattaa lopahtaa kalaverkon pyyntiin laittamiseen.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Töissä juotiin bissee ja siduu ja taputeltiin toisiamme selkään. Ja loppuilta meni räimiessä zombeja Left 4 Deadissa. Eka kerta mulle, hauska peli.
Kannattaa peräti perustaa ihan S-pankkitili ja pistää ruokarahat sinne, ja maksaa ne S-kortilla. Saa maksutapaetua, ja tilin korkokin on vielä aika mellevä verratuna vaikka Nordean tilikorkoihin. Ja mikä parasta, se lasketaan päiväsaldosta, eikä kuukauden alimmasta saldosta.Dumis kirjoitti:Määkin löysin eilen joltais s-tililtäni 119e, sopii mulle. Vissiin ollut jotain hyötyä kun pari vuotta on jaksanut kassalla ojentaa sitä vihreetä korttia. Nykyisin annan sen kortin mielelläni automaattisesti, niin eivät sitä sitten erikseen kinua.
- Frederik Krueger
- Kitisijä