Palstapahoittelut - ketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Oon mä kerran pyytänyt anteeksi ja pahoitelut käyttäytymistäni yksityisviestillä erästä palstan herraa kohtaan joskus vuonna papu ennen nakkisotaa. Muuten en muistaakseni ole pahoitellut tekemisiäni tai sanomisiani. Kuitenkin noin suht aina sanon mitä ajattelen tiedostaen sen että siitä voipi loukkaantua. Niitä en pyytele anteeksi, se olisi tekopyhyyttä. Plus anteeksipyynnöllä ei ole mitään arvoa jos sitä ei tarkoita. IMO.
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

bliss kirjoitti:
Miksi se on sinusta kummallista? Miksi minun pitäisi olla siitä pahoillani? Pitäisikö sinun olla pahoillasi siitä, että yrität saada minua olemaan pahoillani?
No mietitäänpä tapahtunutta: mies postaa onnellisena kuvan itsestään ja rakastetustaan, ja sinä vastaat postaamalla kuvan sammakosta ja hiirestä, jonka seurauksena mies ja hänen rakastettunsa pahoittavat mielensä. Minusta on kummallista, että et ole kuvan postaajana lainkaan pahoillasi asiasta.

Toiseen kysymykseen: minun ei mielestäni tarvitse olla pahoillani siitä, että kerron, että ihmettelen, miksi et ole pahoillasi teosta, josta minun käsitykseni mukaan valtaosa ihmisistä olisi.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Kummastelusi ei muuta asiaa miksikään. En ole pahoillani. Piste.

Etkö usko, että useimmat älähtivät asiasta siksi, että ensireaktionsa oli huvittuneisuus ja naureskelu, jonka jälkeen kauhistuivat omaa reaktiotaan koska eihän niin saa tehdä ja sitten olikin jo helppoa tuomita kuvan postaaja.
Mutta siltikään en ole pahoillani enkä aio olla. Jankkaa seuraavasta asiasta. Kiits.
Fcuk

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Mä en tajuu miten sulle bliss tommonen kuva siitä jäi? :shock:

Joko en vaan muista casea tai sit taidetaan olla niin erilaisia, että ajatellaan automaattisesti muidenkin ajattelutavoista varsin eri tavalla? Sama toki Daven ja sun suhteen.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Olen joskus muistaakseni kerran puskajusseillut tai harkinnut puskajusseilua mustanikillä Kityaikaan kun en uskaltanut jonkun tietyn henkilön ryöpytyksen kohteeksi joutumisen pelossa omalla nikilläni sanoa mielipidettäni. (Sqwiik!) En muista kyllä aihetta enkä henkilöä enkä sitä ryhdyinkö toimeen, mieli ainakin teki.
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Kadun vain yhtä asiaa e-lämässäni ja pyydänkin heti anteeksi:

katsotaan kumpi ehtii haaskalle ensin, Geetsu vai.
MGandhi

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

SikaMika kirjoitti:Kadun vain yhtä asiaa e-lämässäni ja pyydänkin heti anteeksi:

katsotaan kumpi ehtii haaskalle ensin, Geetsu vai.
Kiitos! Nyt on parempi mieli!
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Olen pahoillani että en vieläkään ole laittanut juomukondomia päähäni ja tukehtunut rauhassa... :napu:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Homeboy65 kirjoitti:Olen pahoillani että en vieläkään ole laittanut juomukondomia päähäni ja tukehtunut rauhassa... :napu:
Ei se mitään. Niin mekin olemme.
Duck

Viesti Kirjoittaja Duck »

Olen pahoillani että en aktiivisemmin ota osaa muiden palstatappeluihin ja puolusta ystävieni kunniaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Jos olisin jotain syytä olla pahoillaan, olisin. Parempimuistiset voivat muistuttaa, jos aihetta on ollut.
Paras päivä ikinä.
1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Sori mutta nyt oli pakko:

Kuva
Avatar
Madonna
Elämätön Kitisijä
Viestit: 276
Liittynyt: 11.09.2008 10:18

Re: Palstapahoittelut - ketju

Viesti Kirjoittaja Madonna »

exPertti kirjoitti:Mistä olette palstapahoillaan? Oletteko mistään? Miksi?
Siitä olen ehkä vähän etten läheskään aina vaivaudu edes sisään kirjautumaan vaan lueskelen vaan vieraana täältä juttuja .
Siksi pahoillaan kun tuntuu että lähinnä hyödynnän tätä(kin) palstaa, antamatta itse juur mitään panosta :?
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Viesti Kirjoittaja Ann »

bliss kirjoitti:Mulla on sellainen tunne, että tästä on tulossa kiinnostavin ketju pitkiin aikoihin.
Postaas vaikka ittestäs ja vapaavalintaisesta perheenjäsenestä tähän väliin joku kiva kuva, niin kerron sulle mitä eläintä muistutatte! Ja Gandhi kanssa!
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Ann kirjoitti:Postaas vaikka ittestäs ja vapaavalintaisesta perheenjäsenestä tähän väliin joku kiva kuva, niin kerron sulle mitä eläintä muistutatte! Ja Gandhi kanssa!
Eihän SE olisi hauskaa.
Came here for school, graduated to the high life
MGandhi

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Ann kirjoitti:
bliss kirjoitti:Mulla on sellainen tunne, että tästä on tulossa kiinnostavin ketju pitkiin aikoihin.
Postaas vaikka ittestäs ja vapaavalintaisesta perheenjäsenestä tähän väliin joku kiva kuva, niin kerron sulle mitä eläintä muistutatte! Ja Gandhi kanssa!
Cityssä löytyy samalla nikillä haluamasi kaltainen kuva. Mene sinne kommentoimaan. Uskoisin, että mun itsetunto kuitenkin kestää vaikka torakaksi vertaisit. Kai sä laitat kuvia sitten kanssa?
MGandhi

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

exPertti kirjoitti:
Ann kirjoitti:Postaas vaikka ittestäs ja vapaavalintaisesta perheenjäsenestä tähän väliin joku kiva kuva, niin kerron sulle mitä eläintä muistutatte! Ja Gandhi kanssa!
Eihän SE olisi hauskaa.
Spede luuli keksineensä hyvän kohdan sivaltaa? Sehän se vasta hauskaa olisikin! Osalla meistä löytyy kyky nauraa myös itselleen.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

MGandhi kirjoitti:Spede luuli keksineensä hyvän kohdan sivaltaa? Sehän se vasta hauskaa olisikin! Osalla meistä löytyy kyky nauraa myös itselleen.
Jokaisella ihmisellä on sellainen kohta, joka on isku vyön alle.

Sinulta en tällaista viitsi kuunnella, kun et ole edes vanhempi. :leuhka:
Came here for school, graduated to the high life
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Ann kirjoitti:
bliss kirjoitti:Mulla on sellainen tunne, että tästä on tulossa kiinnostavin ketju pitkiin aikoihin.
Postaas vaikka ittestäs ja vapaavalintaisesta perheenjäsenestä tähän väliin joku kiva kuva, niin kerron sulle mitä eläintä muistutatte! Ja Gandhi kanssa!
Löytyy galleriasta. Neiti on hyvä ja aloittaa eläintieteellisen puheenvuoronsa.
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

bliss kirjoitti:^Kummastelusi ei muuta asiaa miksikään. En ole pahoillani. Piste.

Etkö usko, että useimmat älähtivät asiasta siksi, että ensireaktionsa oli huvittuneisuus ja naureskelu, jonka jälkeen kauhistuivat omaa reaktiotaan koska eihän niin saa tehdä ja sitten olikin jo helppoa tuomita kuvan postaaja.
Mutta siltikään en ole pahoillani enkä aio olla. Jankkaa seuraavasta asiasta. Kiits.
Muistat varmaan, kun kerroin, että postauksiesi perusteella minulle on syntynyt kuva, että et ole onnellinen.

Tätä juuri tarkoitan. Onnellinen ihminen ei kokisi tarvetta pilkata toista erityisen arasta aiheesta, ja hänellä olisi kyky empatiaan
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

NuoriDaavid kirjoitti: Muistat varmaan, kun kerroin, että postauksiesi perusteella minulle on syntynyt kuva, että et ole onnellinen.

...Onnellinen ihminen ei kokisi tarvetta pilkata toista erityisen arasta aiheesta, ja hänellä olisi kyky empatiaan
*sigh*
No sovitaan sitten, että olen e-onneton jos se saa sun olosi tuntumaan paremmalta.
Onslow

Viesti Kirjoittaja Onslow »

bliss kirjoitti:
*sigh*
No sovitaan sitten, että olen e-onneton jos se saa sun olosi tuntumaan paremmalta.
Minusta olet myös tyytymätön takapuoleesi. Uskon että laittamalla peppukuviasi galleriaasi saat pönkitettyä peppusi minä-kuvaa, joten laitas pari peppukuvaa galleriaan asap!

Ainiin. Dave. Lisää lääkitystä, tai susta tulee ihan huru-ukko.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

NuoriDaavid kirjoitti:...että postauksiesi perusteella minulle on syntynyt kuva...
Et varmaan halua edes tietää minkälainen kuva minulle on syntynyt sinun postauksiesi perusteella.

Onslow kirjoitti:Minusta olet myös tyytymätön takapuoleesi.
Pyh. Mun takapuoli on hyvinkin ihq :]
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Vähän Blissille ja hieman muillekin. Tiedättekö Te sen sukukokousten tädin/sedän/kumminkaiman, josta kukaan ei pidä? Siis sen joka "vaan sanoo asiat niinkuin ne ovat".

Te vaikutatte palstan perusteella sellaisilta, mutta veikkaan ettette oikeasti ole.

Nämä ihmisethän saattavat todeta kuolemattomia lauseita, kuten:
"Meidän suvun pojilla menisi paljon paremmin jos ette olisi menneet naimisiin"
"Oletko sinä lihonut, oletko terve?"
"Oletko sinä jo menettänyt työsi kun on tämä kamala lama?" (kuolemanvakavalla äänellä)

Ja sokerina pohjalla, kun kerrot parhaan sinulle tapahtuneen asian kymmeneen vuoteen / koskaan vastaus on, murehtivalla äänellä todettu "toivottavasti ei käy huonosti tuossa".
Came here for school, graduated to the high life
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

bliss kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:...että postauksiesi perusteella minulle on syntynyt kuva...
Et varmaan halua edes tietää minkälainen kuva minulle on syntynyt sinun postauksiesi perusteella.
Jos mä olisin ilkeä ihminen, niin mä en vastaisi tähän mitään, koska sitten sä et pääsisi kertomaan, vaikka varmasti haluat kovasti. Mutta koska olen empaattinen, niin anna tulla vaan!

:wink:
Vastaa Viestiin